FANDOM

Psychodeliczny kot
Psychodelic
„Nigdy nie wiesz, kiedy oni zaczną, a ty piszesz w śpiączce jak te antylopy na imprezie…”
Autor tego artykułu przedawkował… Właściwie to nie wiemy co. W każdym razie nie martw się, że nie rozumiesz tego artykułu. My też go nie rozumiemy.
Сникерс и Марс

Narkotyki dla dzieci

Ziele Kolumbijskie

Takie niewinne, a narkotyk…

Daj mi daj mi daj mi jeszcze na kichanie minutę lub trzy

Piosenka dla dzieci z reklamy narkotyków dla dzieci

Nie cierpię ludzi, którzy biorą narkotyki. Szczególnie tych w ciągu. Ci zabierają najwięcej!

Kurt Cobain o narkotykach

Według ostatnich sondaży CBOS-u 40%, polskich nastolatków optymistycznie patrzy w przyszłość. Pozostałe 60% nie ma pieniędzy na narkotyki.

Raport o polskiej młodzieży

Dlaczego narkotyków nie można sprzedawać w szkołach? Bo są za drogie.

Andrzej Strzelba o narkotykach

Narkotyki – środki antystresowe używane przez młodzież szkolną, studencką, ziomów, hiphopowców, hipisów, metalowców, punkowców i starych wyjadaczy. Zażywanie w dużych ilościach jest zalecane szczególnie przez dilerów.

Podział edytuj

  • Psychodeliki – będziesz widział słonie podróżujące w kubkach, latające koty w stadium larwy itp., a potem wyruszysz na poszukiwanie wszechświata;
  • Neuroleptyki – właściwie przeciwieństwo powyższego, jak masz schizofrenię albo jesteś świrem to to cię wyleczy;
  • Depresanty – będziesz spokojny albo pójdziesz w kimę;
  • Stymulanty – przeciwieństwo powyższego, dostaniesz mocnego kopa.

Historia edytuj

W latach 80. XX wieku popularnym narkotykiem była „polska heroina”, czyli wywar z niedojrzałych główek maku. Jednych to kręciło, bo można było na tym jechać przez 20 lat, inni już wtedy woleli twarde jazdy i umierali młodo, a krucy ich rozdziobywali, jeśli umierali w plenerze. W dawnych czasach różnego typu używki wywoływały przyjemne zwidy, tzw. halucynacje i wizje narkotyczne (powodują je głównie grzybki halucynogenne). Można je hodować u dziadka w ogródku, na swoich stopach oraz plecach. Ogródek dziadka to wyjątek, nawozi on go gnojem i wszystko pięknie rośnie. Powszechnie mówi się o narkotykach źle, lecz badania wykazały, że 50% Polaków jest za narkotykami.

Zobacz też edytuj