FANDOM

DowntownLasVegas

I pomyśleć, że był tu ino piach

Nevada – pustynny stan USA o wielkości Włoch i populacji Śląska znany na całym świecie z zamiłowania do hazardu i srebra, czego dowodem jest zajęcie pierwszego miejsca w rankingu ich wydobycia. Powstały rok przed zakończeniem wojny secesyjnej tak, jakby rząd Stanów Zjednoczonych chciał się zabezpieczyć na wypadek porażki. Jest także jedynym miejscem na świecie, w którym jako ustrój polityczny oficjalnie zatwierdzono anarchię.

Demografia edytuj

Na dzień dzisiejszy Nevadę zamieszkuje 3 miliony osób, z czego:

  • 54% to biali;
  • 12% to latynoski plebs z Meksyku, którego nie stać na mieszkanie w Kalifornii;
  • 8% to Murzyni (tak, oni tam też mieszkają);
  • 7% to Chinole, którzy nie wiedzą, gdzie się podziać;
  • 1% to Indianie, którzy przeszli do niszy z powodu zgarnięcia terenu przez białych;
  • 18% to kosmici podszywający się pod ludzi. Zostali obywatelami w 1947 roku.

Lokacje edytuj

  • Las Vegas – raj dla hazardzistów, dziwek, anarchistów, wrestlerów i innych dziwaków. Do tego cały czas oświetlony neonami, przez co większość mieszkańców każdej nocy jest oślepiana. Tu prawo do posiadania broni jest tak liberalne, że w razie przegrania całego majątku zawsze można się wyładować, co najlepiej pokazano w roku 2017.
  • Reno – Las Vegas dla biedaków; ostatnio została przerobiona na nową Dolinę Krzemową.
  • Carson City – jakaś tam wiocha, która z niewiadomych powodów została stolicą tego stanu.
  • Strefa 51 – sekretna baza wojskowa, która pod przykrywką bazy lotniczej testuje nowe wojenne technologie i osadza kosmitów. Ponoć znajduje się tam urządzenie do kontrolowania pogody i wywoływania katastrof naturalnych. Więcej niestety nie możemy powiedzieć, bo ujawnienie dalszych informacji grozi eliminacją przez smutnych panów w ciemnych garniturach.

Crystal Clear app internet To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny geografii. Jeżeli kiedykolwiek widziałeś to miejsce – rozbuduj go.