Never Say Die!

Never Say Die!
Never say die
Maski P-gaz włóż!
Wykonawca Czarny Szałas
Wydany 28 sierpnia 1978
Nagrywany 1978
Gatunek heavy metal
Długość za długi
Wytwórnia Zawrót Głowy Records/Ci od Krolika Bugsa
Producent Murzyni z Szałasu
Następny Album Na koniec na żywca
Poprzedni Album Techniczna Ekstaza
 
Never Say Dio Die! (1978) – ósma płyta Black Sabbath i ostatnia z Osbournem, z którym komunikacja była mocno utrudniona, bo był bez przerwy naćpany. W związku z tym jego żona zasugerowała Tony'emu Iommiemu zastąpienie go Ronniem Jamesem Dio znanym z Rainbow, bo podobała się jej jego barwa głosu. Cztery lata później Ozzy wziął rozwód a Dio rozwalił Black Sabbath. Wniosek: nie należy słuchać kobiet!

[edytuj] Lista utworów

  1. Never Say Die! – piosenka o charakterze pacyfistycznym. Ozzy żałował, że ją zaśpiewał, bo głupio mu było potem życzyć Dio śmierci.
  2. Johnny Blade – przytoczona piosenka posłużyła jako pierwowzór Blade'a Wiecznego Łowcy.
  3. Junior's Eyes – chłopakom stuknęła trzecia dyszka i zatęsknili za tym jacy kiedyś byli młodzi i mieli całe nerki i wątroby.
  4. A Hard Road – ta sama tematyka co piosenki wyżej.
  5. Shock Wave – tu z kolei mamy jawne namawianie do wampiryzmu. A potem nasłucha się tak Stephenie Meyer i... ech...
  6. Air Dance – w wyniku przećpania Ozzy dostał wizji i ujrzał ostatni lot świętego Tu-154.
  7. Over To You – a tu z kolei mamy charakterystyczny stan uniesienia narkotykowego i poczucie wyższości nad światem.
  8. Breakout – utwór instrumentalny, który miał być z założenia ostatni na albumie, ale...
  9. Swinging The Chain – ...Bill Ward zapragnął się jeszcze powydzierać, bo po It's Alright mu się spodobało.

[edytuj] Twórcy

Nasze strony
Przyjaciele