Niebieski wieloryb

Mógłbyś nie rozpowszechniać tych historii? U nas nikt w to jeszcze nie "gra". Nie ma co podsuwać dzieciakom głupich pomysłów i kreować mody na wieloryba.

Typowy rodzic podczas tłumaczenia, że ta gra nie istnieje

Niebieski wieloryb (oryg. Blue Whale Challenge) – gra komputerowa, adresowana dla uczniów podstawówek i gimnazjów, która polega na samookaleczaniu się i szukaniu coraz bardziej drastycznych form zadawania sobie bólu. W skrócie Sala samobójców na poważnie. Co ciekawe o grze jest głośno za sprawą mediów, a liczba graczy waha się w granicach zera. Co nie zmienia faktu, że gra jest wyjątkowo groźna, bo pod wpływem gier komputerowych jakiś nastolatek z Kirgistanu zabił się.

[edytuj] Fabuła gry

Gra dzieli się na różne zadania, które należy wykonać w ciągu 50 dni. Koordynator wysyła wskazówki dla graczy, które polegają na samookaleczeniu się, unikaniu snu czy oglądaniu horrorów. W finałowym queście gracz musi popełnić samobójstwo. Proste jak budowa cepa.

[edytuj] Historia gry

Gra miała powstać w tajemnym rosyjskim laboratorium wojskowym. Chorujący na raka Władimir Putin pragnąc podbić cały świat pod koniec życia wpadł na pomysł, by stworzyć grę, która zniszczy najmłodszych w krajach byłego ZSRR. Operacja się jednak początkowo nie udawała, gdyż do internetu w Kazachstanie miał tylko rząd i Borat, a w Tadżykistanie internet sprowadza się na płytach CD-ROM w każdy poniedziałek na targowisku w Duszanbe. Dodatkowo portal promowano na VKontakte (rosyjskim Facebooku), z którego korzysta 128 użytkowników i 85 tys. agentów KGB. Co ciekawe, gra ta dotarła do Kirgistanu, gdzie pewien nastolatek popełnił samobójstwo. Od tego momentu polskie media sieją panikę, wykorzystując śmierć Kirgiza. Pod wpływem tego samobójcy trójka dzieciaków ze Szczecina zabawiła się grą wypromowaną przez reportaże Faktów i Wiadomości.

Według pewnej teorii spiskowej Rosjanie wydali kontynuację Blue Whale Challenge, która nazywa się Вооружённый конфликт на востоке Украины.

[edytuj] Prawda

Jeśli uwierzyłeś w istnieje Blue Whale Challenge to jesteś debilem, którego można postraszyć czarnym BMW porywającym dzieci w centrach handlowych w celu wycinania nerek oraz wierzącym w istnienie galerianek, które wypromowały media. Prawdopodobne wierzysz też w istnienie Albanii. A fakt, że w Polsce jest najwięcej samobójstw na sto tysięcy osób w całej Unii Europejskiej nie wynika z sukcesu Niebieskiego Wieloryba tylko z swędzenia kukli wśród wielu milionów Polaków, którzy mają dosyć życia za 1600 miesięcznie.

[edytuj] Zobacz też

Nasze strony
Przyjaciele