Niebo

Sadostateczny

Cała prawda o selekcji do Nieba

Niebo – obszar udekorowany w kolorach błękitnym, białym ew. złotym. Obecne położenie nieznane. Drogowskazy – jak dotąd – nieustawione.

[edytuj] Prawda o niebie

Niebo zamieszkane jest głównie przez mężczyzn chodzących w sukienkach i doczepiających sobie skrzydełka na plecach, oraz kobiety robiące dokładnie to samo. Krążą pogłoski, że do nieba można dostać się po śmierci, a raczej można byłoby, gdyby nadal się żyło.

[edytuj] Geneza

Bóg stworzył niebo. Później nadał aniołom wolną wolę, co nie było dobrym pomysłem, bo niektórzy aniołowie odeszli od Boga, aby służyć pierwszemu upadłemu aniołowi – Lucyferowi. Aniołowie, którzy odeszli od Boga przez dziewięć dni i dziewięć nocy spadali z nieba. Było to dla nich bardzo bolesne. Jedni aniołowie odeszli bo zakochali się w człowieku, a inni, dla Lucyfera. Dlatego też mamy demony (Lucyfer) oraz upadłe anioły (zakochani w człowieku). Upadłe anioły po Upadku zawsze miały czas by dokonać wyboru: chcą być upadłymi aniołami bądź służyć Lucyferowi.

[edytuj] Budowa

Wysokość

Ejże, ale ten pokój to mieliście na ziemi postawić...

Niebo podzielone jest na kilka tzw. sekcji. Oto one:

  • Przedmieścia (znane też jako czyściec) – mają na celu przygotowanie duszy do dostąpienia zaszczytu bytowania w Niebie.
  • Poziom pierwszy – to tutaj trafiają ludzie po śmierci (a raczej trafialiby, gdyby po śmierci wciąż żyli). Czekałyby tu na nich rozmaite duchowe przyjemności(duchowe znaczy - żadnego seksu). Oto lista takich przyjemności:
    • Podziwianie pięknego ogródka, w którym nigdy nie ma zimy, ni jesieni i można z bliska podziwiać dziką przyrodę, bo tutaj lwy jedzą marchewki.
    • Podziwianie pięknych ludzi. Chociaż właściwie to męka. Pytasz się, drogi czytelniku, dlaczego? A mówiłem: żadnego seksu?
    • Zero wrogości, zero nieprzyjaźni, zero złych uczynków. Jeśli myślałeś, że masz tutaj szansę odegrać się na komorniku/polityku/teściowej, to źle myślałeś.
  • Poziom drugi – tutaj mieszkają aniołowie.
  • Poziom dziewiąty – pałac Wielkiego Szefa i Twórcy zwanego też Bogiem. Ze swojego złotego pałacu szerzy ideę życia w ubóstwie.

[edytuj] Ciekawostki

Niektórzy nie wierzą w niebo, co argumentują tym, że nie, bo nie.

[edytuj] Zobacz też

Nasze strony