Niepełnosprawni – pełnosprawni w pracy

Rasiak niepełnosprawny

Jeden ze skutków wykorzystania owego programu

Niepełnosprawni – pełnosprawni w pracy – chory twór XXI wieku, powstały w ramach walki z naturalną[1] dyskryminacją ludzkich stubów. Narzucony głównie przez urzędasów z Unii Europejskiej i ich płomiennym zamiłowanie do kultywowania postulatu praw człowieka. Zakładał on równe traktowanie każdego osobnika niezależnie od stopnia wykształcenia biologicznego. Co więcej, zatrudnianie niepełnosprawnych wiązało się z szeregiem odgórnych korzyści. Każdy pracodawca zatrudniał przynajmniej jednego niepełnosprawnego i jak w ZOO, wystawiał go do widoku publicznego, aby ludzie myśleli jaka to dobroduszna firma.

[edytuj] Konsekwencje

Zatrudnienie, jak się okazało, wcale nie czyniło niepełnosprawnych bardziej sprawnymi. Dochodziło do kolosalnych pomyłek, w wyniku których ginęli ludzie, inni doznawali trwałych uszkodzeń na zdrowiu, firmy plajtowały, a paraliż kwitł. Mimo to, efekty akcji, która od początku nie miała prawa bytu, ukrywane były skrzętnie przed opinią publiczną, żeby koordynatorzy projektu nie wyszli na idiotów. Z czasem, gdy i optymiści stracili wiarę w powodzenie, przestano wspominać o tym pomyśle i tak jak każda wielkoduszna inicjatywa, rozszedł się bez wieści jak pierd na wietrze. Dopiero teraz, po latach, Nonsensopedia po konsultacji z WikiLeaks publikuje prawdę na ten temat.

[edytuj] Ciekawostki

  • Podczas kręcenia reklamy z panem na wózku zatrudniono pełnosprawnego aktora, bo był mniej kłopotliwy.

[edytuj] Galeria

Przypisy

  1. Poprawność polityczna obowiązuje.
Nasze strony
Przyjaciele