Niesamowity Świat Gumballa

Myślę, że gaz jest lepszy od pieprzu, bo można mieć gaz pieprzowy, a pieprzu gazowego nie

Gumball o pieprzu

Studio YaYo jest śmieszniejsze

Jarosław Kaczyński o Niesamowitym Świecie Gumballa

Jaki papier toaletowy?

Darwin o papierze toaletowym

Niesamowity świat Gumballa – jedna z kreskówek na kanale Cartoon Network. Opowiada o przygodach niebieskiego kota Gumballa i złotej rybki Darwina, którzy mają na pieńku z każdą postacią w tym serialu. Wszyscy mieszkają w Elmore. Dzieci uważają, że jest śmieszniejszy od Pory na przygodę. Jest to jeden z tych seriali, przy których nie zastanawiasz się czy scenarzyści byli na haju czy też nie. Zastanawiasz się jedynie co brali.

[edytuj] Postacie

[edytuj] Wattersonowie

  • Gumball Watterson – niebieski kot, który uważa, że ma nudne życie. Ma 12 lat. Ma najlepszego przyjaciela Darwina i własną dziewczynę Penny. Jego matka jest też kotem, natomiast ojciec różowym królikiem. Nie zdał w piątej klasie i uczy się z Darwinem. Wszyscy drwią z niego. Myśli, że w jego szkole jest tylko jedna klasa. Zablokował wszystkich użytkowników na facebooku.
  • Darwin Watterson[1] – złota rybka, przydupas najlepszy przyjaciel Gumballa oraz jego przybrany brat. Ojciec kupił go Gumballowi jako zwierzątko. A właściwie jako zastępstwo za kolejną zdechłą rybkę. Gumball nauczył go jak udawać zdechłego tak dobrze, że Richard spuścił go w toalecie. Jednak postanowił odnaleźć swój nowy dom – urosły mu nogi i wrócił. Został przygarnięty przez Wattersonów, ale formalnie wciąż jest zarejestrowany jako zwierzę domowe.
  • Anais Watterson[2] – siostra Gumballa i Darwina. Inteligentniejsza od starszych braci chodzi o jedną klasę wyżej. Ma 4 lata. Dostała Nagrodę Nobla i Nagrodę Darwina też.
  • Nicole Watterson – matka Gumballa i Anais, żona Richarda i przybrana matka Darwina. Jest nadopiekuńcza. Choruje na kurwicę i nerwicę. Kocia wersja Chucka Norrisa. Pracuje w wielkim biurowcu, lecz zarabia tyle, ile przy sprzątaniu toi-toi'ów.
  • Richard Watterson – gruby, różowy pół-królik pół-szczur[3] mający sześć podbródków. Jest mężem Nicole, ojcem Gumballa i Anais, a także przybranym ojcem Darwina. Największy leń w mieście, panicznie boi się jakiejkolwiek pracy, więc dopracował do perfekcji sztukę wymigiwania się. Z jakiegoś powodu Nicole nie chce się z nim rozwieść choć nie ma z niego absolutnie żadnego pożytku. Na ogół spędza cały dzień na przemian oglądając telewizję i drzemiąc na kanapie. Kiedy czasem jest zmuszony coś zrobić, na ogół kończy się to katastrofą. Pewnego razu zostawił Darwina i Gumballa w basenie z piłeczkami i wrócił do domu zapominając o nich. Innym razem przypadkiem wgniótł blachę w nowym samochodzie sąsiada. Postanowił ją wyklepać. Rozbił samochód na kawałki.

[edytuj] Nie-Wattersonowie

  • Panna Simian – stara małpa mająca romans z dyrektorem szkoły. Wyśmiewała się z Nicole i wyzywała ją, przez co ta jej nie cierpi. Często siedzi za biurkiem i pije kawę, w pierwszym sezonie miała męski głos. Według Gumballa, czubek jej głowy wygląda jak góra Fudżi. Jest wredna dla wszystkich uczniòw. Nikt jej nie lubi poza dyrektorem Brownem.
  • Dyrektor Nigel Brown – chłopak i szef tej powyżej. Chciał z Simian wyjechać na wyspę, gdzie żyli by na owocach, wodzie i miłości. Chyba nie spełnili do tej pory swego niecnego planu. Ma sfałszowany dyplom i nosi damskie szpilki.
  • Larry Needlemayer – kamień, z powodu Wattersonów prawdopodobnie ma nerwicę. Pracuje w Biedronce każdym możliwym miejscu. Ma dziewczynę, której prawdopodobnie już się oświadczył, ale nie wiadomo, bo podczas randki zobaczył w oknie Gumballa i Darwina, po czym wrzasnął w stronę okna i rzucił spaghetti w jej stronę. Ta najwyraźniej myślała, że to było do niej i wybiegła z restauracji z płaczem. Po sytuacji w restauracji, wywaliła go z domu. Innym razem, zaręczyny Larry'ego z jego dziewczyną przerwał Richard. Raz Larry postanowił strajkować, przez co w mieście zapanował chaos.
  • Pan Robinson – zrzędliwy sąsiad, nie ma szacunku w stosunku do swojej żony[4], z którą lubi się droczyć, tak właściwie, to chyba do nikogo nie ma szacunku. Ze swoją żoną ma jednego syna, Rocky'ego. On i jego rodzina są marną imitacją muppetów.
  • Pani Robinson – żona pana Robinsona, równie zrzędliwa co mężuś, nawet i bardziej. Jest niema i ma perukę na głowie. Bawi ją cudze cierpienie.
  • Rocky Robinson – syn państwa Robinsonów, jest woźnym, kucharzem oraz kierowcą autobusu szkolnego w szkole w Elmore. Mieszka z rodzicami i nie ma dziewczyny. Jest zupełnie niepodobny do swoich rodziców ani z wyglądu ani z charakteru. Ma konto na portalu randkowym.
  • Penny Fitzgerald – dziewczyna Gumballa, była w skorupie dopóki Gumball nie rozbił tej skorupy głową. Teraz jest czymś w rodzaju zmiennokształtnej wróżki. To, w co się zmieni, zależy od jej emocji. Mieszka z rodzicami i młodszą siostrą.
  • Pan Fitzgerald – mieszka w Elmore wraz z córkami i żoną. Nie lubi chłopaka Penny, Gumballa. Pracuje w dużej firmie, ale nie umie zawiązać krawata.

Przypisy

  1. Ma dłuższe nazwisko, ale nie chce mi się go wymieniać
  2. Dawniej Anias
  3. Serio… jego matka jest królikiem, a ojciec gigantycznym szczurem, który zresztą opuścił rodzinę
  4. Nawet we śnie ze sobą walczyli
Nasze strony
Przyjaciele