Niesamowity Świat Gumballa

Myślę, że gaz jest lepszy od pieprzu, bo można mieć gaz pieprzowy, a pieprzu gazowego nie

Gumball o pieprzu

Studio YaYo jest śmieszniejsze

Jarosław Kaczyński o Niesamowitym Świecie Gumballa

Jaki papier toaletowy?

Darwin o papierze toaletowym

Niesamowity świat Gumballa – jedna z kreskówek na kanale Cartoon Network. Opowiada o przygodach niebieskiego kota Gumballa i złotej rybki Darwina, którzy mają na pieńku z każdą postacią w tym serialu. Wszyscy mieszkają w Elmore. Dzieci uważają, że jest śmieszniejszy od Pory na przygodę. Jest to jeden z tych seriali, przy których nie zastanawiasz się czy scenarzyści byli na haju czy też nie. Zastanawiasz się jedynie co brali.

[edytuj] Postacie

[edytuj] Wattersonowie

  • Gumball Watterson – niebieski kot, który uważa, że ma nudne życie. Ma 12 lat. Ma najlepszego przyjaciela Darwina i własną dziewczynę Penny. Jego matka jest też kotem, natomiast ojciec różowym królikiem. Nie zdał w piątej klasie i uczy się z Darwinem. Wszyscy drwią z niego. Myśli, że w jego szkole jest tylko jedna klasa. Zablokował wszystkich użytkowników na facebooku.
  • Darwin Watterson[1] – złota rybka, przydupas najlepszy przyjaciel Gumballa oraz jego przybrany brat. Ojciec kupił go Gumballowi jako zwierzątko. A właściwie jako zastępstwo za kolejną zdechłą rybkę. Gumball nauczył go jak udawać zdechłego tak dobrze, że Richard spuścił go w toalecie. Jednak postanowił odnaleźć swój nowy dom – urosły mu nogi i wrócił. Został przygarnięty przez Wattersonów, ale formalnie wciąż jest zarejestrowany jako zwierzę domowe.
  • Anais Watterson[2] – siostra Gumballa i Darwina. Inteligentniejsza od starszych braci chodzi o jedną klasę wyżej. Ma 4 lata. Dostała Nagrodę Nobla i Nagrodę Darwina też.
  • Nicole Watterson – matka Gumballa i Anais, żona Richarda i przybrana matka Darwina. Jest nadopiekuńcza. Choruje na kurwicę i nerwicę. Kocia wersja Chucka Norrisa. Pracuje w wielkim biurowcu, lecz zarabia tyle, ile przy sprzątaniu toi-toi'ów.
  • Richard Watterson – gruby, różowy pół-królik pół-szczur[3] mający sześć podbródków. Jest mężem Nicole, ojcem Gumballa i Anais, a także przybranym ojcem Darwina. Największy leń w mieście, panicznie boi się jakiejkolwiek pracy, więc dopracował do perfekcji sztukę wymigiwania się. Z jakiegoś powodu Nicole nie chce się z nim rozwieść choć nie ma z niego absolutnie żadnego pożytku. Na ogół spędza cały dzień na przemian oglądając telewizję i drzemiąc na kanapie. Kiedy czasem jest zmuszony coś zrobić, na ogół kończy się to katastrofą. Pewnego razu zostawił Darwina i Gumballa w basenie z piłeczkami i wrócił do domu zapominając o nich. Innym razem przypadkiem wgniótł blachę w nowym samochodzie sąsiada. Postanowił ją wyklepać. Rozbił samochód na kawałki.

[edytuj] Nie-Wattersonowie

  • Panna Simian – stara małpa mająca romans z dyrektorem szkoły. Wyśmiewała się z Nicole i wyzywała ją, przez co ta jej nie cierpi. Często siedzi za biurkiem i pije kawę, w pierwszym sezonie miała męski głos. Według Gumballa, czubek jej głowy wygląda jak góra Fudżi. Jest wredna dla wszystkich uczniòw. Nikt jej nie lubi poza dyrektorem Brownem.
  • Dyrektor Nigel Brown – chłopak i szef tej powyżej. Chciał z Simian wyjechać na wyspę, gdzie żyli by na owocach, wodzie i miłości. Chyba nie spełnili do tej pory swego niecnego planu. Ma sfałszowany dyplom i nosi damskie szpilki.
  • Larry Needlemayer – kamień, z powodu Wattersonów prawdopodobnie ma nerwicę. Pracuje w Biedronce każdym możliwym miejscu. Ma dziewczynę, której prawdopodobnie już się oświadczył, ale nie wiadomo, bo podczas randki zobaczył w oknie Gumballa i Darwina, po czym wrzasnął w stronę okna i rzucił spaghetti w jej stronę. Ta najwyraźniej myślała, że to było do niej i wybiegła z restauracji z płaczem. Po sytuacji w restauracji, wywaliła go z domu. Innym razem, zaręczyny Larry'ego z jego dziewczyną przerwał Richard. Raz Larry postanowił strajkować, przez co w mieście zapanował chaos.
  • Pan Robinson – zrzędliwy sąsiad, nie ma szacunku w stosunku do swojej żony[4], z którą lubi się droczyć, tak właściwie, to chyba do nikogo nie ma szacunku. Ze swoją żoną ma jednego syna, Rocky'ego. On i jego rodzina są marną imitacją muppetów.
  • Pani Robinson – żona pana Robinsona, równie zrzędliwa co mężuś, nawet i bardziej. Jest niema i ma perukę na głowie. Bawi ją cudze cierpienie.
  • Rocky Robinson – syn państwa Robinsonów, jest woźnym, kucharzem oraz kierowcą autobusu szkolnego w szkole w Elmore. Mieszka z rodzicami i nie ma dziewczyny. Jest zupełnie niepodobny do swoich rodziców ani z wyglądu ani z charakteru. Ma konto na portalu randkowym.
  • Penny Fitzgerald – dziewczyna Gumballa, była w skorupie dopóki Gumball nie rozbił tej skorupy głową. Teraz jest czymś w rodzaju zmiennokształtnej wróżki. To, w co się zmieni, zależy od jej emocji. Mieszka z rodzicami i młodszą siostrą.
  • Pan Fitzgerald – mieszka w Elmore wraz z córkami i żoną. Nie lubi chłopaka Penny, Gumballa. Pracuje w dużej firmie, ale nie umie zawiązać krawata.
  • Tobias Wilson – kolorowy jełop i chciwiec. Ma siostrę, raz Darwin musiał mu zapłacić by u niego nocować. Raz pobił się z Gumballem o Penny, a potem, gdy jej tata rozbił się o dom Wattersonów, ten zwiał.
  • Rachel Wilson – siostra Tobiasa. Raz na niego nakrzyczała, bo zaprosił kumpli na jej imprezę. Sama też zaprosiła swoich, ale nikt nie przyszedł. Pocałowała Darwina.
  • Jamie Russo – czasem chłopak, czasem dziewczyna. Lubi się tulić. Jej matka od jakiegoś czasu jest trenerem w szkole w Elmore. Kiedy ktoś jej zadaje pytanie, ta się zawiesza. Chodziła z Darwinem, potem jeszcze z Gumballem, bo uznała, że potrzebne jej „słoneczko”, potem już z nimi nie chodzi, bo zrozumiała, że nie może ich zmuszać do związku z nią.
  • Banana Joe – banan, jest pajacem i lubi żartować. Raz oglądał rozbieranie pomarańczy. Wkurzył się na Darwina za pogryzienie mu pióra.

Przypisy

  1. Ma dłuższe nazwisko, ale nie chce mi się go wymieniać
  2. Dawniej Anias
  3. Serio… jego matka jest królikiem, a ojciec gigantycznym szczurem, który zresztą opuścił rodzinę
  4. Nawet we śnie ze sobą walczyli
Nasze strony
Przyjaciele