FANDOM

Informatyk

Typowy no-lifer

No-liferczłowiek, który lwią część życia (najczęściej całą) spędził przed komputerem. Gatunek ten rozmnożył się tworząc wielką społeczność, której największym siedliskiem jest Internet. Spokrewniony z Dzieckiem Neostrady.

Rodzaje no-liferów edytuj

  • No-lifer MMORPG – no-lifer, który jedyne co u licha wyprawia to gra w gry MMORPG typu World of Warcraft lub Metin. Najczęściej spotykany.
  • No-lifer Symulator – no-lifer grający cały dzień w różnej maści multiplayerosymulacje, jeżeli odetniemy od komputera i się nie powiesi, możemy go zatrudnić na każde stanowisko. Średnio spotykany.
  • No-lifer Chatterbox – no-lifer który non-stop siedzi przed każdym możliwym chatem i wali co się da. Bardzo rzadko spotykany.
  • No-lifer FPS – no-lifer spotykany najczęściej w grach pokroju CS lub innych. Średnio spotykany.
  • No-lifer Tibia – tak szczególny, że ma aż własny podpunkt. Bez przerwy gra w Tibię, jest niezwykle często spotykany. Klasyczny tibijczyk. Czasami zdarza się ewolucja no-lifer Tibia do no-lifer MMORPG-Metin.
  • No-lifer Facebookowiec – całkowicie przeniósł swoje życie towarzyskie i miłosne do serwisu Facebook. Bardzo często spotykany.
  • No-lifer Otaku – wersja spotykana wyłącznie w internecie i na konwentach. Całe dnie ogląda anime, czyta mangi i ciągle gra w Osu! oraz Touhou.

Jak poznać no-life'a edytuj

  • Po braku jakiejkolwiek wiedzy, bo nie ma czasu na szkołę i naukę.
  • Zna na pamięć wszystko o Margonem lub innej grze tego pokroju.
  • Dla niego obcy jest telewizor, telefon itp. Jedyne, co nie jest dla niego obce, to komputer.
  • Często (jeżeli w ogóle chodzi do szkoły), ma średnią poniżej 2.0 dlatego, że wersja jego CSa to 1.6.
  • Bardzo często nie umie mnożyć. Dla niego 2x2 to 22 albo nawet 100.
  • Jego ulubionym zespołem jest soundtrack.
  • Jego matka non-stop (ryzykując zdrowiem, a w skrajnych przypadkach nawet życiem) próbuje odciąć mu kable albo rozłączyć modem, ażeby w końcu odlazł od tego komputera. Często jednak jej się nie udaje.
  • Ma tylko jednego kumpla – komputer.
  • Zwiewa przed GM-ami.
  • Dodaje wpisy na Nonsensopedii.

Ulubione gry no-life'ów edytuj