NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Dzień Tynwaldu

a poza tym Dzień Jedności w Zambii, święto niepodległości w Algierii, Republice Zielonego Przylądka i Wenezueli oraz dzień łapania za biust

Herbman
  • 83 p.n.e. – spłonęła świątynia Jowisza na Kapitolu w Rzymie. Oj oj...
  • 863 – Cyryl znalazł Metodę na rozpoczęcie działalności misyjnej na Morawach.
  • 1854mechaniczny Turek sfingował swoją śmierć w pożarze.
  • 1865 – w Anglii wprowadzono pierwsze na świecie ograniczenie prędkości. Tego samego dnia zostało tam odnotowane najwięcej wypadków samochodowych w historii.
  • 1884 – wybochło Puwstynie Tkoczy Ślomskich.
  • 1920 – rozpoczęła się konferencja w Spa. Luzik...
  • 1946 – w Paryżu pierwszy raz zaprezentowano publicznie kostium bikini. Dla onanistów ogłoszono dzień wolny od pracy.
  • 1986 – w Moskwie rozpoczęły się I Igrzyska Dobrej Woli. Taki paradoks.
  • 1993 – wprowadzono najukochańszy podatek każdego PolakaVAT.
  • 1996 – narodziła się owca Dolly, pierwszy sklonowany ssak.

News miesiąca

Maj 2015

Hitler-stalin-do-slubu jgWV7bab

Już wkrótce tryumf homolobby w Irlandii

23 maja 2015

Stało się. Obywatele Irlandii wbrew namowom księży[1] zdecydowali w referendum o umożliwieniu małżeństw jednopłciowych. Za głosowało 62% społeczeństwa, pozostali to byli członkowie IRA oraz Polacy na emigracji wyposażeni w lewe dokumenty tożsamości pracujący na zmywaku. Irlandia jest 19. krajem na świecie i 14. w Europie, który zdecydował się na ten krok.

Sprawa odbiła się szerokim echem w Polsce, a zwłaszcza wśród naszej prawie milionowej emigracji. Pół godziny po ogłoszeniu wstępnych wyników referendum powołane zostało Stowarzyszenie na Rzecz Wolności Irlandii, które wystosowało list do prezydenta Polski o wzięcie ich pod opiekę. Autorzy listu domagają się zajęcia w trybie natychmiastowym Dublina i okolic przez polskie wojska, argumentując, że ten rejon zamieszkany jest wyłącznie przez prawilnych Polaków, którzy nie godzą się na podobne czyny przeciwko moralności. Straszą naszego prezydenta, że w wypadku odmowy nie udzielą mu poparcia w jutrzejszych wyborach. Prezydent jednak pozostaje nieugięty.

Kraje demokratyczne, jak na przykład Polskę, odróżnia od krajów niedemokratycznych, jak na pżykład Rosji, że szanują one reguły dyplomatyczne i międzynarodowe umowy, dlatego jakiekolwiek działania są wyklóczone – czytamy w oświadczeniu wystosowanym do stowarzyszenia. – Poza tym zawsze mogą państwo zmienić pracę, wziąść kredyt i wrócić do naszego mlekiem i miodem płynącego kraju.

W odpowiedzi stowarzyszenie nie pozostawia na prezydencie suchej nitki, tłumacząc, że bardziej niż przez homoseksualistów czują się wyruchani w dupę przez niego i nie wrócą na pewno. Wielu planuje zmienić obywatelstwo na rosyjskie i wystosować prośbę o wzięcie Dublina pod opiekę do Władimira Putina. Wołodia zaciera ręce.

Przypisy

  1. A może właśnie dzięki nim?

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony
Przyjaciele