NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
Kategorie
Ciekawostki | Gospodarka | Historia | Internet | Kultura | Muzyka
Nauka | Pieniądze | Polityka | Religia | Rozrywka | Sport
Społeczeństwo | Technika | Świat
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Najnowsze wiadomości

Wybrane rocznice

Dzień Pantoflarza

Bo Zawsze lepiej jest być pod pantoflem niż damskimi kołami. Międzynarodowy Dzień Pizzy.

Ballerina-schuh.jpg
  • 267 p.n.e – Pierwsza naukowo opisana kłótnia o pantofle podczas targu na Krecie. Kupiec żydowski nie chciał się targować.
  • 1601 – Hiszpanie przenoszą dwór królewski do Valladolid. 3 lata później w mieście szaleje syfilis.
  • 1904 – w niesłychanie sławnej bitwie pod Czemulpo Rosjanie z grzeczności ustępują wody Japończykom i idą na dno.
  • 1915 – zamknięcie Kanału Sueskiego dla okrętów państw neutralnych. Powód: wystarczająca ilość szlaków okopowych, między którymi można przemieszczać się po trupach.
  • 1939Hiszpania zajmuje zbrojnie Baleary. A Generał Franco tak grzecznie prosił, żeby ściszyć muzykę...
  • 1950 – amerykański senator Joseph McCarthy oskarża ponad 150 milionów Amerykanów o współpracę z ZSRR, kolportaż plakatów z torsem Malenkowa, czytanie Puszkina i skrzywienia nowalijek. Był to dobry Irlandczyk.
  • 1984 – ostatnia misja Jurija Andropowa. W trumnie.
  • 2010 – umiera wynalazca frisbee. MENSA pogrąża się w kryzysie.

News miesiąca

Grudzień 2015

Jogging couple.jpg

Szatańska praktyka

5 stycznia 2016

Jak wiadomo z badań naukowców z Instytutu Psychiatrii i Neurologii, w efekcie nagłej globalizacji Polacy tracą swoją tożsamość narodową, co objawia się między innymi korzystaniem z odnawialnych źródeł energii, czy używaniem rowerów, dzięki czemu zostaje zredukowana ilość gazów cieplarnianych w powietrzu i automatycznie pozbawia nasz kraj szansy na dotacje unijne zdolne do załatania dziury w budżetowej w trzy dni. Z opinii psychoanalityków z kolei wynika, że Polacy zainfekowani wirusem marksizmu-multikulturalizmu za pomocą jazdy na rowerze chcą upodobnić się do Holendrów ze względu na 29-godzinny dzień pracy, wysokie zasiłki socjalne i dużą ilość głodnych syryjskich dzieci, którymi mogliby się zaopiekować. Nie mniej niepokojący jest również wzrost popularności biegania, przez co zamiast odprawić modlitwę w imieniu Antoniego Macierewicza i pobłogosławić łono, które wydało na świat naszego prezydenta, nasi rodacy wolą marnować czas w towarzystwie muzyki niezgodnej z ustawą o mediach i dwudziestostopniowego mrozu.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony
Przyjaciele