NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Icon-nonnews
Najnowsze wiadomości
Logo nonnews

15 lutego

9 lutego

6 lutego

28 stycznia

23 stycznia

22 stycznia

Icon-rocznica
Wybrane rocznice

Urodziny Kim Dzong Ila

Wieczna chwała wielkiemu wodzowi! Z tych nieważnych: Międzynarodowy Dzień Listonoszy i Doręczycieli Przesyłek, Dzień Poczty Polskiej.

Flag of North Korea

Icon-medal
News miesiąca
22 stycznia 2018

Ojciec Tadeusz Rydzyk na antenie TV Trwam zdradził skąd wzięły się jego dwa Maybachy. Otóż podarował je radiu bezdomny. Tak, bezdomny.

Cquote2

…akurat ten samochód, który dostaliśmy, nie wiecie o tym, od bezdomnego. Dwa samochody dostaliśmy. Przyjechał bezdomny i dał nam dwa samochody. Pan Stanisław z Warszawy, niestety zmarł.
Cquote2

Rzecz jasna nasza redakcja musiała zareagować na tak niecodzienne wydarzenie i bezzwłocznie wszczęła śledztwo. Według wstępnych ustaleń naszego zespołu ekspertów pod wezwaniem św. Ziemniaka, w Toruniu wydarzył się cud. W celu ustalenia przebiegu zdarzeń, przepytano licznych świadków, odmówiono trzy zdrowaśki i spożyto obfitą ilość wina mszalnego ku boskiej chwale.

Sama Matka Boska Benzynowa spojrzała litościwie na ojca dyrektora, który musiał korzystać ze starego, rozklekotanego gruchota i pod postacią menela zstąpiła na kujawszczyznę. Tam wydarzył się cud.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Accessories-dictionary
Kategorie
CiekawostkiGospodarkaHistoriaInternetKulturaMuzyka
NaukaPolitykaReligiaRozrywkaSport
SpołeczeństwoTechnikaŚwiat
Crystal Clear app kedit
Nowy news

Widok
Osobiste
Nawigacja
Społeczność
Siostrzane projekty
Nasze strony
Przyjaciele
Narzędzia
W innych językach
FANDOM