NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Zakaz parkowania
  • 201 – rzymska straż miejska aresztuje na gorącym uczynku trzech wandali, którzy pokrywali posąg Marka Aureliusza lubrykantem.
  • 410 – siły Alaryka pokrywają lubrykantem posągi większości władców Rzymu.
  • 410 – Alaryk po imprezie w Rzymie wraca do domu.
  • 1189 – król Jan Bez Ziemi poślubia Avisę (z Ziemią). Ponoć z miłości.
  • 1526 – pod Mohaczem Turkowie rozwalają całą węgierską armię niczym ulewa plany na weekend. Król żałuje i ginie.
  • 1632Nic nie dzieje się bez przyczyny – powiedział Locke rodząc się przyczynowo.
  • 1831 – Faraday zamknął się w klatce, żeby coś zaprezentować. Zmarł z wyczerpania po kilku dniach.
  • 1935 – Niejaki Król Belgów Leopold III Koburg pod wpływem złej siły magicznej pieCenzura2ł w drzewo zabijając swoją dzCenzura2e żonę Astrid.
  • 1936 – rodzi się John McCain, twórca frytek McCain.
  • 1944 – powstanie na Słowacji, które przeprowadzono w łamanym języku czeskim.
  • 1958Michael Jackson przylatuje na naszą planetę.
  • 1973 – rodzi się Rune Holta – wiking.

News miesiąca

Marzec 2014

Wladimir

Zobaczymy czy asfalt już się stopił

29 marca 2014

Wczoraj późnym wieczorem podano do wiadomości, że rosyjski monarcha, Władimir Putin zadzwonił do prezydenta Baracka Obamy. Mieli oni rozmawiać o sytuacji na Ukrainie. Prawda jest jednak zgoła inna. Chodziło po prostu o wykorzystanie darmowych minut i podbudowanie ego, skoro na giełdzie i tak same spadki. Naszym agentom reporterom udało się jednak zdobyć pełną transkrypcję rozmowy. Oto ona:

Słuchaj, Barack, weź ty się ode mnie w końcu odpierdol.
Nie no, Wołodia, tak to być nie może. Ty się będziesz bawił żołnierzykami, a ja to co? Też bym chciał... Zrobiłoby się jakąś ustawkę w Doniecku...
E, Barack, nie pieprz. Ty to masz Irak, masz Afganistan, a mnie jednej Ukrainy żałujesz...
A jak mam nie żałować, skoro mi tu bez przerwy jakieś sikorki na Twitterze ćwierkają, że nic nie robię. Normalnie se rozumiesz wchodzę na profil, a on cały zaspamowany zarzutami, że nic nie robię. No to chociaż daj mi tam wysłać ze dwa krążowniki, bo im ubolewania i sankcje nie wystarczają.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony