NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Międzynarodowy Dzień Przeciwko Wiwisekcji

a także imieniny Zbywoja, Dzień Niepodległości Izraela, Dzień Narodowej Zgody w Nigerze oraz Dzień Upamiętnienia Ludobójstwa w Armenii.

Mysz kiwi
  • 858 – św. Mikołaj I został papieżem.
  • 1277 – zwycięstwo połączonych sił jaworsko-legnickich nad rycerstwem wrocławskim w bitwie pod Stolcem. Nie żartujemy.
  • 1731 – zmarł Daniel Defoe, ten od Robinsona.
  • 1872 – Wezuwiusz KA-BUM!!!
  • 1950 – urodził się Jerzy Kryszak, polski aktor i satyryk.
  • 1952 – wprowadzono obowiązkowe kontyngenty na mleko. Jeżeli nie wiesz co to kontyngent – należysz do 99% osób które to czytają.
  • 1964 – odcięto głowę posągowi Małej Syrenki w kopenhaskim porcie. Zmieniono nazwę na Mała Rybka z Cyckami.
  • 1968 – Mauritius został członkiem ONZ, zarzekając się, że nie zaatakuje innego członka organizacji. Francja odetchnęła z ulgą.
  • 2005 – Telewizja Polska uruchomiła swój pierwszy kanał tematyczny, którego nikt nie ogląda – TVP Kultura.

News miesiąca

Marzec 2014

Wladimir
Zobaczymy czy asfalt już się stopił

29 marca 2014

Wczoraj późnym wieczorem podano do wiadomości, że rosyjski monarcha, Władimir Putin zadzwonił do prezydenta Baracka Obamy. Mieli oni rozmawiać o sytuacji na Ukrainie. Prawda jest jednak zgoła inna. Chodziło po prostu o wykorzystanie darmowych minut i podbudowanie ego, skoro na giełdzie i tak same spadki. Naszym agentom reporterom udało się jednak zdobyć pełną transkrypcję rozmowy. Oto ona:

Słuchaj, Barack, weź ty się ode mnie w końcu odpierdol.
Nie no, Wołodia, tak to być nie może. Ty się będziesz bawił żołnierzykami, a ja to co? Też bym chciał... Zrobiłoby się jakąś ustawkę w Doniecku...
E, Barack, nie pieprz. Ty to masz Irak, masz Afganistan, a mnie jednej Ukrainy żałujesz...
A jak mam nie żałować, skoro mi tu bez przerwy jakieś sikorki na Twitterze ćwierkają, że nic nie robię. Normalnie se rozumiesz wchodzę na profil, a on cały zaspamowany zarzutami, że nic nie robię. No to chociaż daj mi tam wysłać ze dwa krążowniki, bo im ubolewania i sankcje nie wystarczają.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony