NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Międzynarodowy Dzień Nadmiaru Świąt

A ponadto: Międzynarodowy Dzień Wegetarianizmu, Międzynarodowy Dzień Pracownika Ochrony Zdrowia, Międzynarodowy Dzień Osób Starszych, Światowy Dzień Ptaków, Międzynarodowy Dzień Muzyki, Międzynarodowy Dzień Walki z Wirusowym Zapaleniem Wątroby, Światowy Dzień Wegan (ale tylko w Polsce), Armeński Dzień Nauczycieli, Boliwski Dzień Biblii, Święto Niepodległości Cypru, Święto Niepodległości Nigerii, Święto Proklamowania ChRL, Święto Zjednoczenia Kamerunu, Singapurski Dzień Dziecka, Święto Tuvalu, a na dokładkę wspomnienie św. Romana Pieśniarza oraz kilkadziesiąt innych, mniej ważnych.

Zabawne zdjecie
  • ok. 879 p.n.e. – ludzie zauważyli, że w tym dniu nie ma żadnego święta i wymyślili kilka. Niestety, przeholowali.
  • 331 p.n.e. – Aleksander Wielki z 50 tys. żołnierzy rozgromił 5-krotnie większą armię perską. Z tym facetem warto by było zagrać w Heroes III.
  • 1814 – mocarstwa zebrały się, by oblać pokonanie Napoleona.
  • 1930 – Jerozolima z elektryczną czerwoną uliczną latarnia. Coraz więcej klientów turystów.
  • 1958 – Amerykanom zachciało się wyścigów i utworzyli sobie NASA.
  • 1982Tychy dołączyły do hiperelitarnego klubu miast z trolejbusami.
  • 2009 – Miro, Rychu i Zbychu wpadli.

News miesiąca

Marzec 2014

Wladimir

Zobaczymy czy asfalt już się stopił

29 marca 2014

Wczoraj późnym wieczorem podano do wiadomości, że rosyjski monarcha, Władimir Putin zadzwonił do prezydenta Baracka Obamy. Mieli oni rozmawiać o sytuacji na Ukrainie. Prawda jest jednak zgoła inna. Chodziło po prostu o wykorzystanie darmowych minut i podbudowanie ego, skoro na giełdzie i tak same spadki. Naszym agentom reporterom udało się jednak zdobyć pełną transkrypcję rozmowy. Oto ona:

Słuchaj, Barack, weź ty się ode mnie w końcu odpierdol.
Nie no, Wołodia, tak to być nie może. Ty się będziesz bawił żołnierzykami, a ja to co? Też bym chciał... Zrobiłoby się jakąś ustawkę w Doniecku...
E, Barack, nie pieprz. Ty to masz Irak, masz Afganistan, a mnie jednej Ukrainy żałujesz...
A jak mam nie żałować, skoro mi tu bez przerwy jakieś sikorki na Twitterze ćwierkają, że nic nie robię. Normalnie se rozumiesz wchodzę na profil, a on cały zaspamowany zarzutami, że nic nie robię. No to chociaż daj mi tam wysłać ze dwa krążowniki, bo im ubolewania i sankcje nie wystarczają.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony