NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Światowy Dzień Statystyki

Z tej okazji statystycznie 48% statystycznych ankieterów z GUSu dostatnie w ryj podczas zadawania pytania ankietowanemu

GUS
  • 14 084 p.n.e – statystyczny jaskiniowiec został pożarty przez statystycznego tygrysa szablozębnego podczas ankiety.
  • 1394 – po przeczytaniu niepokojących statystyk, papież Klemens VI zakazał procesji biczowników. Ale tylko tych statystycznych.
  • 1655 – statystyczni Radziliłłowie zdradzają Polskę i przyłączają Litwę do Szwecji. Statystyczny Kmicic na wieść o tym dostaje gorączki.
  • 1677 – urodził się Stanisław Leszczyński, który statystycznie sobie nie radził na stanowisku króla Polski, wykazał się za to w Lotaryngii, co potwierdzają statystyki.
  • 1827Anglicy niechcący atakują flotę turecką pod Navarino. Statystyki mówiły, że zwyciężą Brytyjczycy, tak też się stało.
  • 1967 – sfilmowano statystycznie najbardziej znaną amerykańską kryptydę, Wielką Stopę.
  • 1973 – otwarto Operę w Sydney, jedyna nie mająca torby rzecz która statystycznemu człowiekowi kojarzy się z Australią.
  • 2000Endrju Gołota stwierdził, że pierdoli taką robotę i zszedł z ringu podczas walki z Mikiem Tysonem. Statystyki tego nie przewidziały.
  • 2011 – zmarł miłościwie panujący przez w chuj czasu, statystyczny przywódca Libii, Muammar al-Kaddafi.

News miesiąca

Marzec 2014

Wladimir

Zobaczymy czy asfalt już się stopił

29 marca 2014

Wczoraj późnym wieczorem podano do wiadomości, że rosyjski monarcha, Władimir Putin zadzwonił do prezydenta Baracka Obamy. Mieli oni rozmawiać o sytuacji na Ukrainie. Prawda jest jednak zgoła inna. Chodziło po prostu o wykorzystanie darmowych minut i podbudowanie ego, skoro na giełdzie i tak same spadki. Naszym agentom reporterom udało się jednak zdobyć pełną transkrypcję rozmowy. Oto ona:

Słuchaj, Barack, weź ty się ode mnie w końcu odpierdol.
Nie no, Wołodia, tak to być nie może. Ty się będziesz bawił żołnierzykami, a ja to co? Też bym chciał... Zrobiłoby się jakąś ustawkę w Doniecku...
E, Barack, nie pieprz. Ty to masz Irak, masz Afganistan, a mnie jednej Ukrainy żałujesz...
A jak mam nie żałować, skoro mi tu bez przerwy jakieś sikorki na Twitterze ćwierkają, że nic nie robię. Normalnie se rozumiesz wchodzę na profil, a on cały zaspamowany zarzutami, że nic nie robię. No to chociaż daj mi tam wysłać ze dwa krążowniki, bo im ubolewania i sankcje nie wystarczają.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony