NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
Kategorie
Ciekawostki | Gospodarka | Historia | Internet | Kultura | Muzyka
Nauka | Pieniądze | Polityka | Religia | Rozrywka | Sport
Społeczeństwo | Technika | Świat
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Najnowsze wiadomości

Wybrane rocznice

Dożynki!

Oraz Dzień Śliwki i pierwszy dzień miesiąca Asvina. I tak nie znasz…

Ryszard siwiec stadion X lecia
  • 1161 – rodzi się Nie śmiać się! Takakura, cesarz Japonii. Mówiłem, żeby się nie śmiać!
  • 1492Jan Olbracht zostaje królem. To ten co doprowadził do prawie całkowitego wytępienia gatunku szlachciców polskich.
  • 1795 – z cyklu „Chwalebna historia Francji”: uchwalenie trzeciej konstytucji. Koszt każdej to ok. 25 tys. głów.
  • 1862 – Tołstoj żeni się. Niby mało ważne, ale bez tego małżeństwa nie powstałyby jego dwa największe dramaty – Dama kameliowa oraz Biesy.
  • 1883 – urodził się Grigorij Zinowjew – bolszewik, tyczkarz i masochista.
  • 1889 – w Japonii powstaje firma Nintendo, która początkowo specjalizuje się w tworzeniu symulatorów sepukku.
  • 1905 – padawan Hlond zostaje awansowany na rycerza Jedi.
  • 1930 – fadskfugp327 haw08bfasu0 fnias0vyc9das67fg0q8weh. ~Ray Charles.
  • 1939Sigmund Freud zostaje uduszony przez swoje zbuntowane superego.
  • 2008 – tragiczny przejaw ekstrawertyzmu w Kauhajoki. Pojedynczy napad wylewności jednego z uczniów zabija dziesięć osób. Finlandia zapisuje w ich konstytucji introwertyzm jako jedyny i obowiązujący.

News miesiąca

Lipiec 2017

Manipulacja TVNu

Jasne dowody na manipulację

20 lipca 2017

Poseł PiS Maciej Wąsik podczas oglądania relacji TVNu z protestów wpadł na trop żydomasońskiej manipulacji.

Jak to możliwe, że podczas gdy w Łodzi jest ciemna noc, w Poznaniu ciągle świeci słońce? To jest jawna manipulacja! – mówi w wywiadzie z nami poseł Maciej Wąsik.

Postanowiliśmy znaleźć przyczynę tego niesamowitego fenomenu. W pierwszej chwili wydawać by się mogło, że słońce w Łodzi zasłoniły niebotyczne drapacze chmur, ale opcję tę wyklucza pan Janusz, specjalista w dziedzinie astronomii i browarnictwa stosowanego.

Widzisz pan, Ziemia to taka kulka jest, nie? I ona się kręci jak taki ino bączek, ale słonko w tem czasie stoi se w miejscu. No to logistyczne jest, że jak się kręci to gdzieś musi być ciemno – w takij na przykład Łodzi, a gdzieś jasno – na przykład w Poznaniu. Jak se pan policzysz to wychodzi różnica dzieś piętnastu minut. Co się tak pan patrzysz? Ja tam na rachunkach w szkole uważałem! A teraz kopsnij księciuniu piątaka na browarka… – mówi pan Janusz.

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony
Przyjaciele