NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Icon-nonnews
Najnowsze wiadomości
Logo nonnews

16 stycznia

11 stycznia

3 stycznia

27 grudnia

22 grudnia

20 grudnia

Icon-rocznica
Wybrane rocznice

Dzień Dialogu z Judaizmem

A także Dzień Patrice’a Lumumby – pierwszego premiera Konga

Zyd z moneta
  • 1534 p.n.e. – pierwsza próba dialogu z Żydami (Odejdźcie, to nasza studnia!) kończy się bijatyką na kamienie.
  • 748 – płyty tektoniczne podejmują dialog z Żydami. Burzą im miasta.
  • 1562 – kardynałowie stwierdzają konieczność stworzenia indeksu ksiąg zakazanych. I słusznie, kto chce czytać o obrotach sfer niebieskich?
  • 1919 – Konferencja pokojowa w Wersalu zapoczątkowuje ciąg zdarzeń, który spowoduje największy dialog z Judaizmem w historii.
  • 1943 – w getcie warszawskim grupy Żydowskiej Organizacji Bojowej podjęły dialog z Niemcami.
  • 1945 – Braterska Armia Czerwona wyzwala bohatersko Kraków!
  • 1993 – bohatersko ukazało się pierwsze wydanie braterskiego tygodnika Tele Tydzień.
Icon-medal
News miesiąca
Tarnawka, LPG stanice

Już wkrótce taki widok stanie się rzadkością

27 grudnia 2017

Przyszłość już dziś! W Lublinie trwają testy nowej metody napędzania samochodów.

Mieszkańcy stwierdzili, że wydatki na LPG są już i tak za duże i postanowili używać sprężonego powietrza jako paliwa. Ta innowacyjna technologia już niesie za sobą pierwsze ofiary. Pewien 19-latek postanowił sprawdzić czy zadziała to w silniku diesla. W tym celu podłączył rurę od stacyjnego odkurzacza przemysłowego do wlotu paliwa… z wiadomym skutkiem. Zapytany o intencje, mężczyzna odpowiada:

Myślę sobie, że jak ludzie jeżdżą na gazie, to czemu nie spróbować na powietrzu? Może to tylko kolejny spisek koncernów naftowych, żeby ludzie dalej wydawali pieniądze na benzynę? W końcu ktoś musi zaryzykować i to sprawdzić. Chwało przybywaj!

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Accessories-dictionary
Kategorie
CiekawostkiGospodarkaHistoriaInternetKulturaMuzyka
NaukaPolitykaReligiaRozrywkaSport
SpołeczeństwoTechnikaŚwiat
Crystal Clear app kedit
Nowy news

Widok
Osobiste
Nawigacja
Społeczność
Siostrzane projekty
Nasze strony
Przyjaciele
Narzędzia
W innych językach
FANDOM