NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Św. Guntram
  • 1840 – urodził się Mehmed Emin Pasza, jak sama nazwa wskazuje niemiecki podróżnik.
  • 1928 – zmiana koloru flagi Polski z karmazynu na cynober.
  • 1945Niemcy i Rosja organizują wczasy nad morzem w Gdańsku.
  • 1945 – reaktywowano Związek Nauczycielstwa Polskiego – uczniowie byli wniebowzięci.
  • 2938 – planowy koniec tysiącletniej Rzeszy ogłoszonej przez Hitlera.

News miesiąca

Luty 2015

Smoleńsk film

Plakat filmowy

Porzućmy temat strajków klasy robotniczej w Polsce, a także walk lewicowo-prawicowych z gender w tle, bo oto nadchodzi gwiazda sezonu... Już wkrótce cały świat zobaczy wspaniałą historię – łzy, śmierć, miłość, walka za ojczyznę... To wszystko w filmie Smoleńsk, który ujrzymy już w w tym roku!

Ten wspaniały film jest kręcony od kilku lat przez znanego i wybitnego reżysera, Antoniego Krauze. Sam reżyser wypowiedział się na ten temat:

To będzie historia ukazująca bohaterską walkę za ojczyznę naszego cudownego wodza i rosyjski zamach na Tupolewa. Cały świat i Polska zobaczą, jakim dzielnym prezydentem był nasz Leszek i jak wiele zrobił dla swojej ojczyzny.

Posłuchajmy też wypowiedzi znanych osób na ten temat:

  • Jarosław Kaczyński: To wzruszające, panie reżyserze...Niezwykle cieszę się, że Pan podjął się zadania, by zrealizować tę piękną opowieść o największej zbrodni IV RP. Niech Bóg ma Pana w swojej opiece!

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony