NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
Kategorie
Ciekawostki | Gospodarka | Historia | Internet | Kultura | Muzyka
Nauka | Pieniądze | Polityka | Religia | Rozrywka | Sport
Społeczeństwo | Technika | Świat
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Najnowsze wiadomości

Wybrane rocznice

Dzień Bez Prezerwatywy

a także Oświecenie Buddy

Wloszczowapks.jpg
  • 683 – jakiś zakonnik pomylił się przy przepisywaniu Pisma Świętego. Zamiast „będziesz żył w celi, bracie” wyszło mu „będziesz żył w celibacie”.
  • 1642 – Maryja ukazuje się we Włoszczowej. 364 lata później buduje się tam stację kolejową.
  • 1756 – wybuchła wojna siedmioletnia. Wszyscy sąsiedzi Polski zaczynają napieprzac się z kim popadnie.
  • 1871Komuna upada.
  • 1952 – feministki opanowują Grecję, wywalczają sobie prawa wyborcze. Grekom jest wszystko jedno.
  • 1979 – z powodu pękniętej dziewięć miesięcy wcześniej prezerwatywy, rodzi się genetyczny żart – Michał Piróg, juror You Can't Dance.
  • 2000Kamerun wybucha. Europa tego nie zauważyła.
  • 2002NATO i Rosja zrobiły misia.
  • 2008Jens Lehmann stwierdza, że po sezonie wynosi się z Arsenalu.
  • 2008 – Somalijscy piraci porywają Lehmanna.
  • 2010Francja została wybrana organizatorem Euro 2016.

News miesiąca

Styczeń 2016

Jogging couple.jpg

Szatańska praktyka

5 stycznia 2016

Jak wiadomo z badań naukowców z Instytutu Psychiatrii i Neurologii, w efekcie nagłej globalizacji Polacy tracą swoją tożsamość narodową, co objawia się między innymi korzystaniem z odnawialnych źródeł energii, czy używaniem rowerów, dzięki czemu zostaje zredukowana ilość gazów cieplarnianych w powietrzu i automatycznie pozbawia nasz kraj szansy na dotacje unijne zdolne do załatania dziury w budżetowej w trzy dni. Z opinii psychoanalityków z kolei wynika, że Polacy zainfekowani wirusem marksizmu-multikulturalizmu za pomocą jazdy na rowerze chcą upodobnić się do Holendrów ze względu na 29-godzinny dzień pracy, wysokie zasiłki socjalne i dużą ilość głodnych syryjskich dzieci, którymi mogliby się zaopiekować. Nie mniej niepokojący jest również wzrost popularności biegania, przez co zamiast odprawić modlitwę w imieniu Antoniego Macierewicza i pobłogosławić łono, które wydało na świat naszego prezydenta, nasi rodacy wolą marnować czas w towarzystwie muzyki niezgodnej z ustawą o mediach i dwudziestostopniowego mrozu.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony
Przyjaciele