NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
Kategorie
Ciekawostki | Gospodarka | Historia | Internet | Kultura | Muzyka
Nauka | Pieniądze | Polityka | Religia | Rozrywka | Sport
Społeczeństwo | Technika | Świat
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Najnowsze wiadomości

Wybrane rocznice

Dzień Poborców Podatkowych

Obchodzimy dzisiaj również Międzynarodowe Święto Roweru i Międzynarodowe Święto Uciekających na Rowerze.

Podatki
  • 1934 p.n.e. – pewien Egipcjanin, widząc uciekającego przez pustynię na rowerze osobnika, oddaje mu pokłon.
  • 666 p.n.e. – rodzi się pierwszy poborca podatkowy.
  • 345 p.n.e. – w jednym z afrykańskich plemion wprowadzono podatki.
  • 125 p.n.e. – Minotaur ucieka na rowerze.
  • 1836 – opatentowano zapałki. Ilość spalonych domów gwałtownie wzrasta. Nikt nie wie, dlaczego.
  • 1931 – Al Capone został wrzucony do pierdla za przestępstwa podatkowe.
  • 1964Zambia uzyskała niepodległość. Fascynujące.
  • 1979 – Ewelina Flinta zaczyna się drzeć, położna mdleje.
  • 1998 – pościg za Polakiem, który nie zapłacił 3,45 zł w sklepie i uciekł na rowerze. Ukrywa się do dzisiaj. Tak narodziła się jedna z największych zagadek, która spędza sen z powiek wielu polskim detektywom.

News miesiąca

Wrzesień 2017

Autosan H9-35 Jaslo rear

Komfortowa komunikacja zastępcza

5 września 2017

W niedzielę 3 września PKP zamknęło linię podmiejską z Grodziska Mazowieckiego do Warszawy. W zamian na trasę puszczono autobusy zastępcze.

W wyniku zamieszania przetargowego, PKP nie udało się wybrać firmy, która miałaby zorganizować autobusy zastępcze. W ostatniej chwili zdecydowano się na udzielenie zlecenia pierwszej lepszej firmie. Postanowiliśmy sprawdzić jak ten innowacyjny sposób organizowania transportu sprawdza się w praktyce. Nasi reporterzy spróbowali pokonać trasę z Pruszkowa do Warszawy.

Na przystanku spotkała nas pierwsza niespodzianka – jakiś uczynny mieszkaniec przywłaszczył sobie tabliczkę z rozkładem jazdy, rzecz jasna w celu uchronienia jej przed kradzieżą. To wzorowe zachowanie obywatelskie, które na pewno pochwalają wszyscy pasażerowie. Po pewnym czasie przyjechał komfortowy autobus, do którego z ulgą wsiedliśmy. Jak wie każdy uczciwy obywatel, jazda bez biletu jest czynem niemoralnym, dlatego czym prędzej skierowaliśmy się w stronę kabiny kierowcy z zamiarem regulaminowego opłacenia przejazdu.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony
Przyjaciele