NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Wspomnienie św. Bonifacego i Filemona

A w Argentynie Dzień Imigranta

IRC
  • ok. 1000 r. p.n.e – Zaratusztra ma dosyć wojen wewnętrznych i opisuje batalię obejmującą cały świat – walkę dobra i zła.
  • ok. 400 r. p.n.e – Ahura Mazda i Angra Mainju nadal walczą.
  • 1781 – hiszpańscy osadnicy zakładają za oceanem Miasto Aniołów.
  • 1809Słowacki rozpoczyna życie poczwarki.
  • 1870 – kolejna rewolucja we Francji. Na ulice wyjechano z precelkami.
  • 1907 – Edvard Grieg przybył odwiedzić groty Króla Gór. Umarł.
  • 1945 – II wojna światowa: Japonia ogłasza kapitulację. Jakby coś im to dało...
  • 1963 – Europejska ziemia woła ciało Roberta Schumana do siebie.
  • 1982Marcin Bachleda wyskakuje z łona matki.
  • 1997 – pierwszy raz pytają na wizji: Jaka to melodia? Piosenki się jeszcze nie powtarzają.
  • 2006 – Steve Irwin umarł. Niech pozostanie w naszym sercu jak trucizna w jego.

News miesiąca

Maj 2015

Dwuglowa kaczka

Przyszłość ma na imię Polska!

24 maja 2015

Wy, którzy macie kisiel z włochatego kiwi w swoich mózgowiach, drżyjcie przed majestatem długopisu i krzyżyka na liście wyborczej! Albowiem, Dzień Sądu Ostatecznego, kiedy wszyscy grzesznicy będą równi, a każdy prawdziwy muzułmanin dostanie 72 dziewice dla siebie nadszedł dzisiaj wieczorem! Dzisiaj odrodziła się prawdziwa Polska z potwornym przegranym na czele i kres zostanie położony niskim podatkom, oraz pomarańczom z cienką skórką i wygiętym pod nieprawidłowym kątem bananom. I wreszcie nasz kraj będzie wolny od europejskiej demoralizacji, demagogii i demografii! Jak powszechnie wiadomo, niedawno wspólnie podpisaliśmy deklarację wiary, po czym wraz z rzeszą lekarzy, pielęgniarek, bezrobotnych oraz zegarmistrzów powędrowaliśmy na pielgrzymkę do Częstochowy. Pieniądze z całej akcji zostały przekazane na rzecz chorych na mięsaka Ewinga małych murzynków oraz na wzbogacanie gazetek sieci handlowej „Biedronka” o nowsze elementy graficzne, na przykład lepszy połysk opakowań od ciasteczek, czy słoików z dietetyczną żywnością, by zachęcić młodych Polaków do jej spożywania. Teraz chcemy wyrazić swoje poparcie dla pana Andrzeja, który pragnie wpuścić do naszego pięknego kraju, z którego rzek możemy wyłowić stare kartki na żywność, imigrantów z Syrii i ISIS, by pracowali na działkach zmęczonych życiem emerytów.

Wczoraj z zapartym tchem śledziliśmy objazd Polski przez pana Andrzeja, niestety z bólem zauważyliśmy, że pominął on takie miejscowości jak Człuchów, Konarzyny i Nową Hutę. Jednak jest to dla nas zrozumiałe, gdyż miejscowości łączy te pewien fakt – kiedy raz odwiedzisz jakiś szpital, to dzięki smacznemu jedzeniu i troskliwej opiece pań pielęgniarek będziesz chciał tam zostać na zawsze i nie wyjdziesz, co zapracowanym politykom przeszkadza kontynuować ich karierę. Nie moglibyśmy wtedy uświadczyć tylu przemówień dotyczących takich ważnych spraw jak zasiłki dla imigrantów, darmowa puszka napoju energetyzującego dla każdego dziecka w rodzinie, czy obniżenie ceny naleśników z dżemem pomarańczowym o 23,6%. Nie bylibyśmy też świadkami masakrowania lewaków, zwolenników ideologii gender i dietetyków narzucających swój reżim. Jak wiadomo, przeciwnik Andrzeja Dudy – Bronisław Komorowski podnosi wiek emerytalny do 67 roku życia, przez co zamiast stać w kolejce do ortopedów i urologów, polscy obywatele w kwiecie wieku narzekają na bolący krąg szyjny oraz przepracowują się po godzinach na działce lub jedzą po pracy ciastka, oglądając kolejny odcinek „M jak miłość” i muszą mieć refundowane zmniejszenie żołądka.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony
Przyjaciele