NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Nuclear fireball
  • 2298 p.n.e. – do Egiptu przybywają podróżnicy w czasie z XXX wieku. Powstaje nowa religia.
  • 1933 – utworzono Gestapo.
  • 1945Armia Czerwona zdobyła Szczecin, jednak wszyscy twierdzą, że wyzwoliła.
  • 1954 – Amerykanie przeprowadzili próbny wybuch bomby wodorowej.
  • 1964 – włączono do sieci pierwszy reaktor elektrowni jądrowej Biełojarsk w Rosji.
  • 1986 – wybuch w Czarnobylu, ale tu kolorowo.
  • 1987 – atak zombie na Kijów.
  • 1995 – zmarł Anatolij Diatłow, wybitny radziecki uczony, który doprowadził do wybuchu.
  • 2000 – w Radzionkowie otwarto Muzeum Napromieniowanego Chleba.

News miesiąca

Marzec 2015

Biurokraci

Motto przewodnie, teraz trzeba tylko czekać na manifę

15 marca 2015

Nadeszła czarna godzina dla ludzkości. I nie chodzi o Ruskich na Morzu Czarnym, wyznanie Stocha o braku formy z powodu ostrej biegunki, czy ogólnopolski konkurs mający na celu znaleźć zamiennik dla słowa na literę „g”, którego nie będziemy przytaczać w trosce o filtr antyspamowy wikii i zdrowie psychiczne czytelników. Nie ma to też związku z epidemią eboli i tumoru Ewinga w północno-zachodniej Rwandzie, ani islamistami obierającymi owoce za pomocą maczety. A więc z czym to się je? Najlepiej czytając tę przełomową w twoim życiu wiadomość, jedz naleśniki z dżemem pomarańczowo-truskawkowym. Cała sprawa, rzecz jasna, dotyczy urzędników, uchodźców, piramid, psychologów oraz masonów i zaczyna się pewnego pięknego słonecznego dnia w mieście nad błękitnym jeziorem…

Zdarzenie ma związek z wszechobecną biurokracją i skorumpowanymi strażnikami granic pobierającymi cło w forintach wymiennie z dolarami Zimbabwe. W nawale imigrantów przyjeżdżających do Polski ze wszystkich stron świata, włącznie z wszystkimi ajmakami Mongolii i południowymi prowincjami Kambodży doszło do tak strasznej patologii, jaką jest nacjonalizm i głosowanie na Polską Partię Narodową zamiast wyrzucenia telewizorów na śmietnik i wybierania Zielonych. Na szczęście każda choroba jest uleczalna, nawet rak ślinianek, a w porównaniu z tym nacjonalizm to pestka od mandarynki – gorzki, wywołujący odruch wymiotny i atak biegunki, acz do strawienia.

Niestety w naszym kraju islamiści są szykanowani na fejsbukowych tablicach, murzynów oblewa się białą farbą, a biegaczom ludzie rzucają pod nogi małe kamyczki, ślimaczki i pajączki. Jednak to, co wymyślili rządzący przechodzi samo siebie. Otóż każdy, kto chce przekroczyć wschodnią granicę musi znać na wyrywki nazwiska polskich skoczków narciarskich i mieć poniżej czterdziestu lat, gdyż starzy nie będą napędzali polskiej gospodarki, tylko wyjadą do Niemiec po socjale, a młodzi na ogórki.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony
Przyjaciele