NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
Kategorie
Ciekawostki | Gospodarka | Historia | Internet | Kultura | Muzyka
Nauka | Pieniądze | Polityka | Religia | Rozrywka | Sport
Społeczeństwo | Technika | Świat
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Najnowsze wiadomości

Wybrane rocznice

Dzień Niepodległości Osetii Południowej

Osetię uznają Naddniestrze oraz Oni – i tyle Ci powinno wystarczyć.

Osetia Pd
  • 1519Ferdynand Magellan rozpoczął wyprawę dookoła świata. Ahoj, Ferdziu!
  • 1859 – otwarto ogród zoologiczny w Kopenhadze. Prawdopodobnie stamtąd pochodzi Maskonur Hans.
  • 1908 – odbyły się pierwsze piłkarskie derby Krakowa. Wisła 1:1 Cracovia. Wynik starcia pomiędzy kibolami nieznany.
  • 1908 – w wyniku epidemii cholery w Petersburgu zmarło ok. 7 tys. osób. Ale to w Rosji, więc nikogo to nie obchodzi.
  • 1942 – utworzono w Polsce Narodowe Siły Zbrojne.
  • 1954 – uchwalono konstytucję Chin.
  • 1966 – Gujana została członkiem ONZ. USA odetchnęło z ulgą.
  • 2001 – w przemówieniu w Kongresie USA prezydent George W. Bush zadeklarował wojnę z terroryzmem. Niby powinien wcześniej, ale dopiero 19.09 dowiedział się o World Trade Center.

News miesiąca

Lipiec 2017

Manipulacja TVNu

Jasne dowody na manipulację

20 lipca 2017

Poseł PiS Maciej Wąsik podczas oglądania relacji TVNu z protestów wpadł na trop żydomasońskiej manipulacji.

Jak to możliwe, że podczas gdy w Łodzi jest ciemna noc, w Poznaniu ciągle świeci słońce? To jest jawna manipulacja! – mówi w wywiadzie z nami poseł Maciej Wąsik.

Postanowiliśmy znaleźć przyczynę tego niesamowitego fenomenu. W pierwszej chwili wydawać by się mogło, że słońce w Łodzi zasłoniły niebotyczne drapacze chmur, ale opcję tę wyklucza pan Janusz, specjalista w dziedzinie astronomii i browarnictwa stosowanego.

Widzisz pan, Ziemia to taka kulka jest, nie? I ona się kręci jak taki ino bączek, ale słonko w tem czasie stoi se w miejscu. No to logistyczne jest, że jak się kręci to gdzieś musi być ciemno – w takij na przykład Łodzi, a gdzieś jasno – na przykład w Poznaniu. Jak se pan policzysz to wychodzi różnica dzieś piętnastu minut. Co się tak pan patrzysz? Ja tam na rachunkach w szkole uważałem! A teraz kopsnij księciuniu piątaka na browarka… – mówi pan Janusz.

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony
Przyjaciele