NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
Kategorie
Ciekawostki | Gospodarka | Historia | Internet | Kultura | Muzyka
Nauka | Pieniądze | Polityka | Religia | Rozrywka | Sport
Społeczeństwo | Technika | Świat
NONNEWS

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Najnowsze wiadomości

Wybrane rocznice

Święto Niepodległości Estonii

Oraz Dzień Niespodziewanego Całusa. Katolicy wspominają świętego Marka Marconiego. Tak, tego twórcę radia.

MS Estonia na dnie
  • 1397 – założono Związek Jaszczurczy. Od tego momentu Krzyżacy będą walczyć z galaktycznymi Jaszczurami – Reptilianami.
  • 1607 – premiera Orfeusza i rzekomy początek opery lub rezultat ciąży urojonej.
  • 1786 – urodził się Wilhelm Grimm, jeden z tych dewianckich bajkopisarzy.
  • 1885 – na świat wydano Witkacego. Produkcja narkotyków wzrosła ponad czterokrotnie.
  • 1920podrzędny dyktatorzyna przedstawił swój program polityczny. Dwadzieścia punktów o niczym i pięć o czymś, za co pójdzie siedzieć.
  • 1929 – narodził się Zdzisław Beksiński, by pokolorować świat na barwy trupie oraz surrealistyczne.
  • 1949 – powstała KB KC PZPR. Nie rozwijaj skrótu, bo dostaniesz po twarzy.
  • 1954 – Civilization. Wtajemniczeni wiedzą, o co chodzi.

News miesiąca

Styczeń 2017

Szyszko i biskup.jpg

Karoca – zero spalin, produkcja naturalnego nawozu dla rolników i elegancja

9 stycznia 2017

Minister Konstanty Radziwiłł nie ma zamiaru walczyć ze smogiem. Na szczęście na ratunek Polakom wyszedł minister środowiska Jan Szyszko, który chcę pozbyć się zanieczyszczenia środowiska.

Minister Szyszko był znany jako wielki propagator ochrony środowiska. To właśnie on od 2013 zamiast jazdy starym dwudziestoletnim BMW poruszał się wolniejszą (ale i ekologiczną) karocą, by przewieść biskupa Antoniego Pacyfika Dydycza do jego rezydencji. I to właśnie karoce mają uratować kraj od katastrofy ekologicznej.

– Wie Pan karoca nie produkuje spalin. Jakby tak wyprodukować 10 mln karoc i utworzyć program Karoca+, to kto wie… Może na stałe zapobiegniemy problemowi smogu – powiedział minister Szyszko.

Na pytanie o to, czy będą kroki w celu ograniczenia palenia węglem, promocji komunikacji miejskiej i nauczeniu ludzi, że palenie mebli i pieluch to nienajlepszy pomysł dostaliśmy odpowiedź:

– Pan jest przeciwnikiem węgla? Oż ty lewaku zapchlony. BOR! BOR! Złapać tego uciekającego kodziarza!

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony
Przyjaciele