NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Dzień Dyskordii

Bo 2.3. → 23! Również Światowy Dzień Autyzmu.

Swietechao
  • 1333Władysław Łokietek pozostał niski już na zawsze.
  • 1874 – odbyło się ostatnie nabożeństwo w kościele w Trzęsaczu. Dzisiaj z budynku została tylko ogrodzona ściana.
  • 1919 – rozpoczął się kongres założycielski III Międzynarodówki, która to miała być sztabem generalnym światowej rewolucji!
  • 1933 – stary King Kong wszedł na ekrany, by siać postrach i zwątpienie.
  • 1957 – założono Polski Związek Podnoszenia Ciężarów. To tak na złość prawom grawitacji.
  • 1972 – NASA wysłała pocztówkę w kosmos. Jak dotąd nie wiadomo, czy jakaś bakteria ją przeczytała.
  • 1993 – fundacja WOŚP została oficjalnie założona. Kręć się, kręć, Kręcioło...

News miesiąca

Styczeń 2015

Magda

Kandydatka numer jeden. Duże poparcie, zwłaszcza u wyborców dolnych partii

21 stycznia 2015

Kandydaci ogłoszeni. Mimo że nie ma jeszcze Wielkanocy, zdarzyło się już kilka easter egg'ów - chociażby czarny koń tych wyborów, wybierany, co dziwne, również przy pomocy czarnych koni. Podczas gdy trwa polityczna przepychanka, Polacy zadają sobie pytanie: na kogo zagłosować? Wybór jest niezwykle trudny, ponieważ mamy szeroki wachlarz możliwości. Pytanie tylko, co do zaoferowania mają nam ci dzielni śmiałkowie? Trzeba przyjrzeć się temu z bliska, gdyż urząd prezydenta RP to nie lada trud i wiele obowiązków. Wyróżniony polityk ma wiele możliwości politycznych i może zrobić dla swojego kraju ogromnie wiele. Przyjrzyjmy się więc – kto będzie najlepszy? To już oceńcie przy pomocy propagandy mediów sami.

Znane osobowości, które chcą podjąć się tego wielkiego trudu, jakim jest reprezentacja i stanowienie władzy nad Polakami, w większości obrały już status quo. Przedstawimy więc, co obmyślili w pocie czoła i trudzie (tj. przy porannej herbatce):

  • Bronisław Komorowski: Ło, tożu ja podpisze se ómowę o sprowadzeniu przez Ewkę tych, eee...emigrantów budrzetowo zarobionyh. A ponadto łobnirzę wiek emerytualny z osimdzisionciu do sidemdzisionciu lat! To ji moja łoferta.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony