NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Duch
  • czasy bajeczneHamlet ujrzał ducha swego ojca.
  • 1517Marcin Luter wywiesił 95 tez o odpustach i ludzkich duszach na drzwiach ponurego kościoła w Wittenberdze.
  • 1916 – Charles Taze Russell, patron domokrążców, udał się na wieczny spoczynek.
  • 1936 – Ignacy Daszyński również kopnął w kalendarz.
  • 1945 – Wincenty Witos także gdzieś zniknął...
  • 1961 – Peter Jackson, natomiast, jak na złość, przyszedł na świat.
  • 1994 – powstał Park Narodowy Doliny Śmierci (a jakże!).
  • 2014 – do drzwi Nonsensopedysty właśnie puka uosobiona strona 86. Woła: – Cukierek albo banan!

News miesiąca

Marzec 2014

Wladimir

Zobaczymy czy asfalt już się stopił

29 marca 2014

Wczoraj późnym wieczorem podano do wiadomości, że rosyjski monarcha, Władimir Putin zadzwonił do prezydenta Baracka Obamy. Mieli oni rozmawiać o sytuacji na Ukrainie. Prawda jest jednak zgoła inna. Chodziło po prostu o wykorzystanie darmowych minut i podbudowanie ego, skoro na giełdzie i tak same spadki. Naszym agentom reporterom udało się jednak zdobyć pełną transkrypcję rozmowy. Oto ona:

Słuchaj, Barack, weź ty się ode mnie w końcu odpierdol.
Nie no, Wołodia, tak to być nie może. Ty się będziesz bawił żołnierzykami, a ja to co? Też bym chciał... Zrobiłoby się jakąś ustawkę w Doniecku...
E, Barack, nie pieprz. Ty to masz Irak, masz Afganistan, a mnie jednej Ukrainy żałujesz...
A jak mam nie żałować, skoro mi tu bez przerwy jakieś sikorki na Twitterze ćwierkają, że nic nie robię. Normalnie se rozumiesz wchodzę na profil, a on cały zaspamowany zarzutami, że nic nie robię. No to chociaż daj mi tam wysłać ze dwa krążowniki, bo im ubolewania i sankcje nie wystarczają.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony