NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Hitler
  • 6 p.n.e. – wg hipotezy Molnara narodził się niejaki Jezus Chrystus, założyciel największej kompanii rybackiej na świecie.
  • 1492 – Krzysztof Kolumb kupił Amerykę.
  • 1894 – urodził się Nikita Chruszczow, swój chłop mający własne zdanie, za którym stały argumenty Armii Czerwonej.
  • 1979 – zmasakrowanych zostało 100 środkowoafrykańskich licealistów protestujących przeciw wprowadzeniu przez reżim Bokassy obowiązkowych uniformów szkolnych.
  • 1993ONZ zablokowało Jugosławię.
  • 2005 – zmarł Rajmund Kaczyński, polski fizyk, żołnierz AK – bo nie każdy kaczor jest zły.
  • 2010 – uroczystości pożegnalne w Warszawie uczestników cudu ofiar katastrofy pod Smoleńskiem.

News miesiąca

Marzec 2014

Wladimir
Zobaczymy czy asfalt już się stopił

29 marca 2014

Wczoraj późnym wieczorem podano do wiadomości, że rosyjski monarcha, Władimir Putin zadzwonił do prezydenta Baracka Obamy. Mieli oni rozmawiać o sytuacji na Ukrainie. Prawda jest jednak zgoła inna. Chodziło po prostu o wykorzystanie darmowych minut i podbudowanie ego, skoro na giełdzie i tak same spadki. Naszym agentom reporterom udało się jednak zdobyć pełną transkrypcję rozmowy. Oto ona:

Słuchaj, Barack, weź ty się ode mnie w końcu odpierdol.
Nie no, Wołodia, tak to być nie może. Ty się będziesz bawił żołnierzykami, a ja to co? Też bym chciał... Zrobiłoby się jakąś ustawkę w Doniecku...
E, Barack, nie pieprz. Ty to masz Irak, masz Afganistan, a mnie jednej Ukrainy żałujesz...
A jak mam nie żałować, skoro mi tu bez przerwy jakieś sikorki na Twitterze ćwierkają, że nic nie robię. Normalnie se rozumiesz wchodzę na profil, a on cały zaspamowany zarzutami, że nic nie robię. No to chociaż daj mi tam wysłać ze dwa krążowniki, bo im ubolewania i sankcje nie wystarczają.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony