NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Święto Niepodległości w Nauru

I Ty złóż życzenia jakiemuś Nauruańczykowi!

Vendetta07j
  • 1398 – zmarł Sukō, japoński cesarz. Fajne imię, co nie?
  • 1606 – Guy Fawkes, człowiek o tak nieprzyjemnej aparycji, że musiał chodzić w masce zostaje stracony.
  • 1865 – zniesiono niewolnictwo w USA, miliony murzynów zaczęło rapować na plantacjach bawełny.
  • 1923 – zostaje rozstrzelany Eligiusz Niewiadomski, zabójca prezydenta Gabriela Narutowicza. Ostatnie słowa: „Ginę za Polskę, którą gubi Piłsudski”. Marszałek przeszukał kieszenie i powiedział, że niczego nie zgubił.
  • 1943 – wygłodzony Friedrich Paulus poddaje się generałowi Szumiłowowi, kończąc tym samym bitwę stalingradzką.
  • 1990 – otwarto pierwszego McDonalda w Moskwie. Tym samym Rosjanie poznali znaczenie słowa „otyłość”.
  • 2005 – rozpoczął się proces Michaela Jacksona, oskarżonego o molestowanie seksualne 13-latka. Królowi popu z wrażenia odpadł nos.

News miesiąca

Grudzień 2014

Pawłowicz

Posłowie się zawsze wyżywią

19 grudnia 2014

Dziś rano stała się rzecz niesłychana: w wyniku awarii prądu przestały działać sejmowe lodówki. Z obawy przed zatruciem świń posłów zamknięto sejmowy bufet, a jedzenie przekazano pod zarząd warszawskiej bufetowej. Docelowo ma trafić do potrzebujących sąsiadki pani Waltz.

W sejmie zawrzało znacznie bardziej niż po tzw. aferze madryckiej.
– To jest skrajny przykład jawnego zaprzaństwa – komentuje Stefan Niesiołowski. – Kaczyński, proszę pana, przegryzł kable i teraz sejm nie może normalnie pracować. To jest celowy sabotaż, za który powinien zostać postawiony przed trybunał stanu.
Trzeba zauważyć, że aby dokonać naprawy lodówek, koniecznie jest wyłonienie wykonawcy w przetargu. Procedura zajmie od trzech miesięcy do nieskończoności w zależności od ilości pytań do specyfikacji przetargowej. W dodatku Jarosław Kaczyński zamierza uważnie przyglądać się postępowaniu.
– Naszym zadaniem jako <mlask> opozycji jest dopilnowanie <ćlam>, aby przetarg został przeprowadzony w sposób <ćlam> jawny i transparentny <mlask> – tłumaczy.
– Siadaj, kurduplu – podsumowują wystąpienie prezesa posłowie lewicy.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony