NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Światowy Dzień Żółwia

A także Dzień Spedytora. Pozdrawiamy wszystkich logistyków!

Discword

News miesiąca

Kwiecień 2015

Pijus

Tak właśnie wesoło świętujemy!

3 kwietnia 2015

Piejo kury, piejo!
Ni mają koguta,
Piejo kury, piejo!
Ni mają koguta.

Wiosna nastała (przynajmniej teoretycznie). Wraz z nią nadchodzi Wielkanoc. Moglibyśmy nakazać radowanie się jajami, ciastami, niekiedy podarunkami, wolnym czasem, tradycjami i eventami, ale… po co to wszystko? Wpatrzeni w urzekający obraz malowania pisanek, gorączkowego kupowania różnych produktów, czynienia przygotowań i maniaczenia przed komputerami postanowiliśmy jedno – trzeba to zbadać. Zatrudniliśmy więc zespół najlepszych analityków, naukowców oraz dziennikarzy. W jego składzie jest: Ferdynand Kiepski, czyli filozof i analityk, Beata Tyszkiewicz, również filozofka, znana ze swoich wybitnych odkryć Monika Płatek (Konwencja antyprzemocowa wyleczy raka, zawały i uchroni od alkoholizmu), a także najwybitniejsza dziennikarka polska – Monika Olejnik! Wraz z tym zespołem badawczym postanowiliśmy odwiedzić znane polskie parafie i przeprowadzić wywiady z ich proboszczami. Udostępniamy więc jedną z naszych rozmów:
Nonsensopedysta: Szczęść Boże!
O. Muchomoryk: Szczęść Boże Wam!
Nonsensopedysta: Proszę księdza, myśmy się chcieli zapytać, jak ksiądz widzi Polaków świętujących Wielkanoc?
O. Muchomoryk: To dosyć nieprzyjemny temat. Wielu maluje jajka, chodzi do kościoła, spowiada się, ale to wszystko na pokaz! Przychodzą tutaj, żeby sąsiedzi o nich nie rozmawiali, nawet nie wiedzą, o co chodzi w Świętach, a na tacę nawet nie dają! Jedyna pociecha z tych świętobliwych staruszek.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony
Przyjaciele