NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Mudżahedini
  • 1392 – umiera Bolko II Mały. Geny są jednak okrutne.
  • 1868 – konstytucja USA z nową poprawką. Z pola bawełny żywy nie uciekniesz.
  • 1929bocian u państwa Bouvier z mała Jacqueline. Arystoteles właściwy był już jednak trupem.
  • 1945 – przychodzi na świat Jim Davies, Nermal pierwszy raz w ABU Dhabi.
  • 1954 – wielkie Słońce Rewolucji Bolivariańskiej Hugo Chavez melduje się.
  • 1998 – po długiej chorobie umiera Zbigniew Herbert, jakkolwiek „Gazeta Wyborcza” do końca utrzymywała, że choroba jest dłuższa i inna niż oficjalnie.

News miesiąca

Maj 2015

Hitler-stalin-do-slubu jgWV7bab

Już wkrótce tryumf homolobby w Irlandii

23 maja 2015

Stało się. Obywatele Irlandii wbrew namowom księży[1] zdecydowali w referendum o umożliwieniu małżeństw jednopłciowych. Za głosowało 62% społeczeństwa, pozostali to byli członkowie IRA oraz Polacy na emigracji wyposażeni w lewe dokumenty tożsamości pracujący na zmywaku. Irlandia jest 19. krajem na świecie i 14. w Europie, który zdecydował się na ten krok.

Sprawa odbiła się szerokim echem w Polsce, a zwłaszcza wśród naszej prawie milionowej emigracji. Pół godziny po ogłoszeniu wstępnych wyników referendum powołane zostało Stowarzyszenie na Rzecz Wolności Irlandii, które wystosowało list do prezydenta Polski o wzięcie ich pod opiekę. Autorzy listu domagają się zajęcia w trybie natychmiastowym Dublina i okolic przez polskie wojska, argumentując, że ten rejon zamieszkany jest wyłącznie przez prawilnych Polaków, którzy nie godzą się na podobne czyny przeciwko moralności. Straszą naszego prezydenta, że w wypadku odmowy nie udzielą mu poparcia w jutrzejszych wyborach. Prezydent jednak pozostaje nieugięty.

Kraje demokratyczne, jak na przykład Polskę, odróżnia od krajów niedemokratycznych, jak na pżykład Rosji, że szanują one reguły dyplomatyczne i międzynarodowe umowy, dlatego jakiekolwiek działania są wyklóczone – czytamy w oświadczeniu wystosowanym do stowarzyszenia. – Poza tym zawsze mogą państwo zmienić pracę, wziąść kredyt i wrócić do naszego mlekiem i miodem płynącego kraju.

W odpowiedzi stowarzyszenie nie pozostawia na prezydencie suchej nitki, tłumacząc, że bardziej niż przez homoseksualistów czują się wyruchani w dupę przez niego i nie wrócą na pewno. Wielu planuje zmienić obywatelstwo na rosyjskie i wystosować prośbę o wzięcie Dublina pod opiekę do Władimira Putina. Wołodia zaciera ręce.

Przypisy

  1. A może właśnie dzięki nim?

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony
Przyjaciele