NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Dzień Kundelka

A także: Tajwan obchodzi dzisiaj Dzień Retrocesji, cokolwiek to znaczy

Szczeniaczek
  • 1014 rok p.n.e. – Saul adoptował kundelka. Bo to dobry człowiek mimo wszystko był.
  • 45 – Neron pobawił się z kundelkiem. Też był dobry!
  • 732 – Karol Młot opóźnił przeistoczenie Europy w kalifat islamski o 1400 lat. Niezłe osiągnięcie.
  • 1415 – Anglicy dowodzeni przez Henryka V wybili sporą część francuskiej szlachty pod Azincourt. Też niezłe osiągnięcie, biorąc pod uwagę, że mieli tylko bandę łuczników.
  • 1944 – pierwszy Japończyk wpadł w amerykański okręt. Cóż za świetny pomysł!
  • 2001 – wydano Windows XP. Donośne wydarzenie... Właściwie to powinniśmy świętować 13 lat od wprowadzenia tego wspaniałego produktu!
  • 2014 – aby uczcić dzień kundelka, wiele osób zabija dziś jakiegoś. Życzymy smacznego.

News miesiąca

Marzec 2014

Wladimir

Zobaczymy czy asfalt już się stopił

29 marca 2014

Wczoraj późnym wieczorem podano do wiadomości, że rosyjski monarcha, Władimir Putin zadzwonił do prezydenta Baracka Obamy. Mieli oni rozmawiać o sytuacji na Ukrainie. Prawda jest jednak zgoła inna. Chodziło po prostu o wykorzystanie darmowych minut i podbudowanie ego, skoro na giełdzie i tak same spadki. Naszym agentom reporterom udało się jednak zdobyć pełną transkrypcję rozmowy. Oto ona:

Słuchaj, Barack, weź ty się ode mnie w końcu odpierdol.
Nie no, Wołodia, tak to być nie może. Ty się będziesz bawił żołnierzykami, a ja to co? Też bym chciał... Zrobiłoby się jakąś ustawkę w Doniecku...
E, Barack, nie pieprz. Ty to masz Irak, masz Afganistan, a mnie jednej Ukrainy żałujesz...
A jak mam nie żałować, skoro mi tu bez przerwy jakieś sikorki na Twitterze ćwierkają, że nic nie robię. Normalnie se rozumiesz wchodzę na profil, a on cały zaspamowany zarzutami, że nic nie robię. No to chociaż daj mi tam wysłać ze dwa krążowniki, bo im ubolewania i sankcje nie wystarczają.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony