NonNews:Strona główna

(Przekierowano z NonNews)
NonNews

Rzetelny serwis dezinformacji i niewiadomości z całego kraju i ze świata, który tworzyć każdy może!

Wybrane rocznice

Tupol
  • ok. 2000 p.n.e. – jedno z dzieci egipskiego skryby zrobiło z papirusu samolocik. Chociaż wtedy to pewnie nazywano ibisem.
  • 876 – Karol Otyły został królem wschodnich Franków. Jego przydomek jest potwierdzeniem tego, że dzisiejsi Amerykanie to tylko potomkowie Europejczyków.
  • 1903 – założono Harley-Davidson Motor Company. Niestety, ich produkty nie wznosiły się w powietrze.
  • 1927 – pierwsze ogólnopolskie dożynki w wiosce, o której mówiono, że Spała. Prawdopodobnie pod wpływem świątecznych odgłosów obudziła się.
  • 1939 – jakiś szwabski agent wysadził się w Tarnowie. Prawdopodobnie miał kompleksy mniejszości niemieckiej.
  • 1966 – dzięki kopnięciu skorpiona urodził się Rene Higuita.
  • 1993 – w katastrofie samolotu Jak-40 w Tadżykistanie zginęły 82 osoby. No cóż, w końcu przedstawiciele gatunku Bos grunniens raczej nie latają.
  • 1995 – Michael Ende, twórca Niekończącej się historii, przeniósł się do Fantazjany raz na zawsze.
  • 1996 – nastąpił rozwód księcia Karola i księżnej Diany.
  • 2006 – MSWiA rozpoczęło wydawanie paszportów biometrycznych. Bo po co dla odcisku linii papilarnych brać ze sobą palce, skoro można zamiast tego wziąć dokument?

News miesiąca

Marzec 2014

Wladimir

Zobaczymy czy asfalt już się stopił

29 marca 2014

Wczoraj późnym wieczorem podano do wiadomości, że rosyjski monarcha, Władimir Putin zadzwonił do prezydenta Baracka Obamy. Mieli oni rozmawiać o sytuacji na Ukrainie. Prawda jest jednak zgoła inna. Chodziło po prostu o wykorzystanie darmowych minut i podbudowanie ego, skoro na giełdzie i tak same spadki. Naszym agentom reporterom udało się jednak zdobyć pełną transkrypcję rozmowy. Oto ona:

Słuchaj, Barack, weź ty się ode mnie w końcu odpierdol.
Nie no, Wołodia, tak to być nie może. Ty się będziesz bawił żołnierzykami, a ja to co? Też bym chciał... Zrobiłoby się jakąś ustawkę w Doniecku...
E, Barack, nie pieprz. Ty to masz Irak, masz Afganistan, a mnie jednej Ukrainy żałujesz...
A jak mam nie żałować, skoro mi tu bez przerwy jakieś sikorki na Twitterze ćwierkają, że nic nie robię. Normalnie se rozumiesz wchodzę na profil, a on cały zaspamowany zarzutami, że nic nie robię. No to chociaż daj mi tam wysłać ze dwa krążowniki, bo im ubolewania i sankcje nie wystarczają.

Zobacz archiwum wiadomości miesiąca | Czytaj całość

Nowy news

Inne projekty, działy i portale

Nasze strony