NonNews:Konkurencja depcze nam po piętach

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Skocz do: nawigacji, szukaj

18 października 2016

Przedjutrze cieszy się bardzo dużą popularnością wśród dzienników internetowych. To właśnie ten dziennik jest cytowany przez takie opiniotwórcze portale jak Fakt, czy też Super Express. To właśnie pierwsze papierowe wydania tego pisma zbliżyły do siebie takich znanych dziennikarzy jak Adam Michnik i Jerzy Urban. Niestety, ośmieszające wszystko Przedjutrze musi stawić czoło silnej konkurencji.

Według nieoficjalnych statystyk zebranych przez NSA, Przedjutrze odwiedziło wczoraj 2 769 140 osób. Niestety, część czytelników porzuciła Przedjutrze dla tygodnika W Sieci. Okładka przedstawiająca ministranta Antka na tle rosyjskiego śmigłowca ze złą biało-czerwoną szachownicą tak rozśmieszyła społeczeństwo, że większość osób woli humor konkurencji. Według NSA, W Sieci przeczytało wczoraj aż 2 672 005 osób.

Na szczęście inne portale humorystyczne nie radzą sobie. Gazeta Wyborcza ostatnio zwolniła część pracowników oraz zwiększyła ceny za swój dziennik. Ceny, zarówno za papierową, jak i cyfrową wersję, wzrosły o złotówkę. Podobny los ma rzekomo spotkać portal Newsweek, który stracił państwowe subwencje. W stagnacji z kolei są Fronda i Telewizja Republika.

[edytuj] Źródła

Nasze strony
Przyjaciele