Notatnik

Notepad.png

Czasami funkcje notatnika są bardzo przydatne...

Lilie wodne w notatniku.jpg

Notatnik to także zaawansowany edytor grafiki. Na screenie edytowanie jednego z „Przykładowych Obrazów”.

Bush.PNG

Cenzura w notatniku.

Notatnik-Paint.JPG

Notatnik-Paint Limited Edition! (powiększ obrazek)

Notatnik (z ang. Notepad.exe) – wielce zaawansowane, a zarazem niezwykle trudne w obsłudze narzędzie do edycji wszelakich plików. Zostało stworzone u zarania dziejów przez niezależnych programistów, pod wodzą Harvey'a Manfredjinsinjin. Jednakże podstępny William „Bill” Gates wykradł je i wykorzystał do niecnych celów.

Notepad jest tak zaawansowany technologicznie i obsługuje tak niewiele formatów, iż niewielu użytkowników jest w stanie sprostać jego obsłudze. Dlatego nie zdobył on większej popularności[1], mimo że jest integralnym środowiskiem programistycznym w M$ Windows. Tylko Bill Gates zna go do końca. Notatnik jest prawdopodobnie najbardziej niezawodnym programem M$ Windows – zawiesza się tylko 60/min. Zaawansowani użytkownicy stosują go do pisania wirusów i tuningowania błędów Windows. Jeśli wpiszemy tam start w kolumience i zapiszemy w formacie .bat to otworzymy wiersz polecenia to narobimy sobie kłopotów. Jednym z wielu zastosowań tego wspaniałego programu jest masowe usuwanie hiperłączy. Aby to zrobić, wystarczy wkleić tekst do notatnika, a hiperłącza same znikną! Tak sformatowany tekst można teraz wkleić do Worda i wykorzystać jak tylko chcemy.

[edytuj] Wartość

Za pomocą kilku prostych obliczeń można obliczyć wartość programu. Powszechnie wiadomo, że z połączenia Painta i Notatnika powstała Tibia. Wzór:

Tibia = Paint + Notatnik

Tibia\cdot(Tibia - Paint) = (Paint + Notatnik)\cdot(Tibia - Paint)

Tibia^2 - Paint\cdot Tibia = Notatnik \cdot Tibia + Paint\cdot Tibia - Paint \cdot Notatnik - Paint^2

Tibia^2 - Paint\cdot Tibia - Notatnik \cdot Tibia =  Paint\cdot Tibia - Paint \cdot Notatnik - Paint^2

Tibia\cdot(Tibia - Paint - Notatnik) =  Paint\cdot(Tibia - Notatnik - Paint)

Dzieląc obustronnie przez (Tibia – Paint – Notatnik)[2], otrzymujemy:

Tibia = Paint

Podstawiamy (Paint + Notatnik) za Tibię:

Paint + Notatnik = Paint

Odejmując Paint, otrzymujemy:

Notatnik = 0

W ten sposób obliczyliśmy prawdziwą wartość tego programu.

Przypisy

  1. i dlatego też nie ma go w siedlisku trolli)
  2. I nie zwracając uwagi na to, że Tibia-Paint-Notatnik=0, jeśli odejmiemy Paint i Notatnik od początkowego równania.
Nasze strony
Przyjaciele