Nowomowa

Wielki Brat patrzy!
Wielki Brat patrzy!
UWAGA!!!
Ten artykuł poddano minus dodaniu treści bezdobrych!
Teraz jest ofic zasłużony od Miniprawd za dobromyślny!

Pamiętaj!
WIELKI BRAT PATRZY!
Tusk Hitler.jpeg

Dzięki jego nowomowie wielu Polaków uwierzyło, iż Polska jest krajem mlekiem i miodem płynącym. Na szczęście obiektywne media codziennie podkreślają jak bardzo Platforma Obywatelska zostawiła kraj w ruinie

Nowomowa – sztuczny język wymyślony przez wybitnego pisarza George'a Orwella, stosowany obecnie przez radykalną opozycję (która próbuje zdestabilizować Polskę i działania Prawa i Sprawiedliwości, który przywraca państwo prawa) oraz gazety należące do niemieckich koncernów. Stosowana obecnie nowomowa ma za zadanie zdyskredytować dobrą zmianę przez lewaków finansowanych przez niemieckie media (z Newsweekiem na czele), którzy tracą wpływowe sfery, naruszające ich interesy i ograniczające wpływy. Nieznaczne naleciało nowomowy są używane (oczywiście dla dobra narodu) przez Prawo i Sprawiedliwość, ale to za PO nowomowa służyła do szkalowania państwa na arenie międzynarodowej oraz upodlenia obywateli.

[edytuj] Nowomowa w Polsce

Nowomowa istnieje w Polsce od 1944 roku. Największy rozkwit tego tworu przypadł na lata 80., kiedy to (obecnie już byli) esbecy stosowali nowomowę do bronienia totalitarnego reżimu komunistycznego. W III RP nowomowa znalazła się głównie wśród polityków liberalnych, zwolenników Gejropy i Niemiec. Pierwszą osobą, która po 4 czerwca 1989 wykorzystywał nowomowę był Tadeusz Mazowiecki – liberał, który sprzedał Polskę na arenie międzynarodowej wraz z agentem Bolkiem i Balcerowiczem. Nieśmiałe próby odejścia od nowomowy i powrót do uczciwego przekazu nastąpił dopiero w 2005 roku, kiedy to Prawo i Sprawiedliwość objęło władzę. Niestety piąta kolumna nazywana Ligą Polskich Rodzin uczestniczyła w zamachu stanu, po którym władzę objęła Platforma. Na szczęście w 2015 roku pojawiła się dobra zmiana z Andrzejem Dudą i Beatą Szydło, która raz na zawsze zerwała z antypolską nowomową.

[edytuj] Nowomowa w walce z demokratycznie wybranym rządem

Od 2015 roku można zaobserwować niebezpieczne zjawisko używania nowomowy do krytyki demokratycznie wybranego rządu. Mistrzowie w stosowaniu tego tworu należą do radykalnej opozycji, która w grudniu uczestniczyła w nieudanym puczu, który miał zdestabilizować sytuację w państwie. Zarówno sami politycy jak ich wyborcy nie potrafią zrozumieć, że prezydenta, premier, marszałka sejmu i rząd wybrano w demokratycznych wyborach. Radykalna opozycja stosuje liczne prowokacje poprzez finansowania akcji społecznych, które tylko z nazwy są spontaniczne, oczernia i donosi na rząd do organizacji europejskich oraz naśmiewa się z poległego Lecha Kaczyńskiego. Jak widać, przegrani w wyborach z 2015 roku uciekają się do hucpy, byle tylko zdyskredytować dobrą zmianę, jak chociażby konflikt o Trybunał Konstytucyjny, który według Witolda Waszczykowskiego[1] jest demokratyzowany przez obecny rząd. Na szczęście obecny rząd za pomocą Michała Adamczyka, Danuty Holeckiej i Krzysztofa Ziemca przywraca równowagę w mediach publicznych, która daje Polakom rzetelne i obiektywne dziennikarstwo. Dzięki tym zabiegom radykalna opozycja nie daje rady obalić obecnego rządu.

Nowomowa to język wykorzystywany przez zagranicznych polityków i media. Mistrzami są Niemcy, którzy nagminnie używają nieprawdziwych i wyolbrzymionych tez, które godzą w autorytet naszego państwa.

[edytuj] Znani propagatorzy nowomowy

  • Tomasz Lis – redaktor naczelny Newsweeka, wydawanego przez niemiecko-szwajcarski koncern Ringier Axel Springer. niemiecki agent,, który szkaluje naród polski za pomocą aktorów klasy C (Jerzego i Macieja Stuhra, Magdaleny Cieleckiej i Mai Ostaszewskiej). Tygodnik należy do polskiej filii niemieckiego przedsiębiorstwa Axel Springer Polska. W III RP miał swój program w telewizji Polskiej, w którym ubliżał Kindze Dudzie.
  • Adam Michnik – Polak żydowskiego pochodzenia, właściciel Gazety Wyborczej – propagującej lewicową modę multikulti gadzinówce.
  • Ryszard Petru – antypolonista, lider radykalnej opozycji, która w wywiadach krytykuje dobrą zmianę. Największy przeciwnik kompromisu konstytucyjnego, który rozwiązałby kryzys w Trybunale Konstytucyjnym.
  • Agent Bolek – prezydent urzędujący w latach 1990-1995, osoba, która obaliła legalny rząd Jana Olszewskiego, uczestnik tajnych rozmów w Magadelence, podczas których pił alkohol razem z Czesławem Kiszczakiem i resztą elity.
  • Donald Tusk – polityk na usługach Angeli Merkel, osoba, która nie miała nic przeciwko jedzeniu ośmiorniczek. Ale przede wszystkim były premier i uczestnik nocnej zmiany, która obaliła legalny rząd Jana Olszewskiego. Przez 8 lat niszczył Polskę poprzez wyprzedaż majątku publicznego.
  • Andrzej Rzepliński – były prezes Trybunału Konstytucyjnego, członek elity, osoba, którą popierają byli esbecy. Rzepliński pomimo swojego apolitycznego urzędu ma czelność krytykować demokratycznie wybrany rząd.
  • komuniści i złodzieje – inaczej mówiąc członkowie Komitetu Obrony Demokracji, którzy bronią byłych esbeków i milicjantów. Wyjątkowo butni i aroganccy.

[edytuj] Walka z nowomową

Pomimo istnienia nowomowy istnieją narzędzia do walki z aroganckimi atakami radykalnej opozycji. Są to:

[edytuj] Zobacz też

Przypisy

  1. Który umocnił Polskę na arenie międzynarodowej
Nasze strony
Przyjaciele