Okulary

Biega, krzyczy Pan Hilary
„Gdzie są moje okulary?”

Znane przysłowie o okularach
Okulary 3D

Reklama okularów z 2003 roku

Okulary – symbol rozpoznawczy zbrodniczej szajki inteligentów oraz magiczny przedmiot, dający właścicielowi +8 do zasięgu wzroku, +7 do wyglądania na mądrzejszego, niż się jest w rzeczywistości i +2 do ochrony przed ogniem. Zupełnie jak ludzie, występują w wielu wariantach kolorystycznych: aryjski, murzyński, a nawet cygański (bez szkieł).

Okulary, przez wiele lat uważane za atrybut kujoński i lamerski, kojarzący się z brakiem życia towarzyskiego i z takiego życia wykluczający, ostatnio zyskuje coraz większą popularność wśród kretyńskich mas gimnazjalnych i osób mających Swag, noszących tzw. „zerówki” (nazwa pochodzi od zerowego IQ właściciela, lub też bycia zerem), rzekomo po to, by wyglądać inteligentniej. Wychodzi im to tak, jak gówno przy zatwardzeniu.

[edytuj] Rodzaje okularów

  • Okulary przeciwsłoneczne – dają -3 do widoczności, +6 do ochrony przed blaskiem. Ich szkła są zazwyczaj ciemne tak jak mózg właściciela.
  • Okulary korekcyjne – ich jedynym celem jest zniszczenie nam wzroku do reszty naprostowanie nam oczu.
  • Okulary dwuogniskowe – bajer, można szpanować przed kumplami, że ma się szkiełko do czytania i drugie do patrzenia w dal.
  • Ciemne okulary szpanerskie – dają aż -7 do widoczności, ale za to +10 do lansu. Poza tym możesz spokojnie przypatrywać się blondynce na przystanku, a ona nie będzie wiedziała, że oglądasz jej wdzięki.
  • Pingle (lub jak kto woli pigle) – pancerne okulary kujona, które ochraniają go przed fangą w nos.
  • Kujonki – noszone bez sensu, nikt nie wie po co i dlaczego; noszą je osoby bez wad wzroku. Okulary dla lamusów i gimbusów.
  • Zerówki – Okulary z soczewkami lub bez, noszone przez hipsterów, gimbusów etc. Charakteryzują się produkcją w Chinach, oraz bezsensownością ich użytkowania. Dodają +3 do lansu.

[edytuj] Ciekawostki

  • Okulary można kupić w każdym tanim markecie chińskim za jedyne 5.99 zł (a czasami nawet mniej).
  • W czasach starożytnych i średniowieczu zamiast okularów patrzono przez wypolerowane kryształy. Cesarz Neron szczególnie cenił sobie ten wynalazek, oglądając dziewczęta i krwawe pokazy przez szmaragd.
  • Przełomem w produkcji okularów było wprowadzenie plastikowych soczewek, dzięki czemu okulary stały się łatwiejsze do podrobienia przez Chińczyków.
  • Okulary można kupić w różnych promocjach tj. "Im mniejsze IQ tym taniej".

[edytuj] Galeria

[edytuj] Zobacz też

Nasze strony
Przyjaciele