Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne

dosł. Dopóki go kocham, nie ważne że to mój brat!powieść opowiadająca o miłości dwojga ludzi różniących się tylko jedną sylabą. Posiada trzynastoodcinkowe anime.

[edytuj] Fabuła

Akito po sześciu latach rozstania ze swoją siostrą Akiko postanawia wynająć mieszkanie żeby z nią żyć. Okazuje się że Akiko chce się z nim rCenzura2ć, podczas gdy on twierdzi że kocha ją jako siostrę. Do ich życia wpierCenzuraą się inne panienki, które po kolei wprowadzają się do burdelu.

[edytuj] Postaci

  • Himenokouji Akito – główny bohater i Standardowy Japoński Licealista™. Mimo iż załatwił wielgachny dom tylko dla ich dwojga, zapierdzielał na piechotę z Osaki do Tokio przed jego bogatą przybraną rodziną(której ta sytuacja się nie podobała), kuł dniami i nocami żeby dostać się do jej liceum i w tajemnicy pisze kazirodcze powieści, twierdzi że nie chce rCenzura2ć swojej siostry. Jedyny członek w samorządzie uczniowskim.
  • Himenokouji Akiko – siostra (przybrana, ale o tym nie wie) Akito. Ma niezmierne pragnienie zachowania gatunku ze swoim bratem. Sekretarka samorządu.
  • Natsuhara Anastasia – spadkobierczyni Korporacji Natsuhara, zajmującej się produkcją, dystrybucją i masturbacją. Jej polskie korzenie nie zostały nigdzie potwierdzone. Chce aby nazywać ją 'Dziurą'(jap. 'Ana'). Wiceprzewodnicząca samorządu.
  • Sawatari Ginbei Haruominajlepsza przyjaciółka Akito z Osaki. Jej przydomek wziął się nie, jak twierdzi większość, od srebrnych (jap. 'gin') włosów, ale od zachowania[1]. Jest tak przywiązana do swojego najbogatszego klienta przyjaciela że przeprowadziła się z wypasionego mieszkania do burdelu z kilkoma innymi kBladi. Skarbniczka samorządu.
  • Nikaidō Arashi – jednooka erotomanka. Rozdziewiczyła Akiko i prawdopodobnie Anastazję. Gdy nie jest napalona paraduje z drewnianym mieczem mówiąc mocnym akcentem przez co ludzie nie rozumieją co mówi i myślą że jest napalona 24/7. Przewodnicząca samorządu.
  • Takanomiya Arisa – córka Takanomiyów, u których Akito mieszkał przez ostatnie 6 lat, z którą w dodatku jest zaręczony. Ponieważ ma 12 lat, tylko Akiko bierze jej uczucia na serio. Później obie tworzą sojusz i decydują się dążyć do trójkąta z Akito.

Przypisy

  1. Japończycy nie rozróżniają N i M
Nasze strony
Przyjaciele