Opus Dei

Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy
Sylas

Silas – wzór Opusdeiowca

Opus Dei (także Opisdeum, z łac. Opos Boży, albo Octopus Dei, łac. Ośmiornica Boża) – tajna organizacja kościelna, założona w 1139 roku przez Leonarda z Vinci. Jej członkami są ludzie, zwykle ubrani w czarne szaty z zerem na plecach. U boku noszą dwa miecze. Jeśli wychodzą pośród innych ludzi, ubierają się tak jak oni. Symbolem Opus Dei jest opos na tle wielobarwnej tarczy. Obecnie szefem organizacji jest Dan Brown.

Opus Dei, według niektórych źródeł, ukrywają tajemnicę, jakoby Jezus był autorem Mony Lisy i pracował dla mafii. Ponieważ nie mogą mówić o tym otwarcie, to kodują różne informacje w dziełach słynnych malarzy. Zbijają też kasę na paserstwie i przemycie, szczególnie świętych kielichów.

Członkowie tej organizacji prowadzą ascetyczne życie. Biczują się od rana do nocy, na śniadanie jedzą czerstwy chleb, popijając go kwasem chlebowym. Wzorem dla nich jest postać Silasa. To prawdziwy bohater Opus Dei, choć większość jego życia jest otoczona tajemnicą.

Spokojnie!
Smutni panowie w garniturach nie przyjdą, jeśli nie przeczytasz informacji wyżej.
Te niżej możesz czytać.
Wielki brat przebacza
Illuminati Seal FNORD! 
Ten artykuł jest zbyt bliski PRAWDY!
Zapomnij o tym co tu przeczytałeś lub przygotuj się na pranie mózgu bądź eliminację.
Nasze strony
Przyjaciele