Osioł

Disambug Ten artykuł dotyczy zwierzęcia. Zobacz też dardanelski osioł, Osioł (Shrek).
Concrete Donkey

Osły bywają różne. Nawet betonowe.

Iiiiiii-hhaaaaaaa!!!

Przeciętny osioł o tym artykule

Osioł – zwierzę z rodziny koniowatych, ale takie bardziej ośle. Uparty i złośliwy.

[edytuj] Charakterystyka

Budowa
  • Głowa – służy do jedzenia i robienia: „I–haa”!; to ostatnie szczególnie wtedy, gdy ktoś wdepnie w ośle odchody.
  • Nogi i kopyta – przeznaczone do zapierania się w ziemi, w momencie, gdy osioł się wypróżnia.
  • Grzbiet i szyja – łączą ze sobą inne części osła.

[edytuj] Charakter

Osły są uparte. Więcej tu nic nie napiszę. I–haa! Za kostkę cukru też nie! Dlaczego? No bo nie! Za świeżą trawę też nie! Ani za nowe pastwisko! Dobra – rozwinę tę sekcję, jak dasz mi banknot 500 zł. Iiii–haa–haa! Nie ma takiego banknotu!

[edytuj] Zastosowania

Osły jako zwierzęta domowe są bardzo pożyteczne, zarówno w rolnictwie, jak i w przemyśle. Można zrobić z nich pyszne salami(to taka szynka).

[edytuj] Siła pociągowa

Osioł jest idealnym zwierzęciem pociągowym, o ile mu się chce. Przeważnie jednak zaraz leci za jakąś mulicą, a nieszczęsny rolnik musi sam ciągnąć pług. Można zatem powiedzieć, że jego działalność znakomicie wyrabia mięśnie i poprawia kondycję.

[edytuj] Jazda wierzchem

Na ośle, podobnie jak na koniu, można jeździć wierzchem. Oto kilka podstawowych komend wydawanych zwierzęciu:

  • Wio!
  • Wioooooo!
  • Rusz się, stara szkapo!
  • Naprzód!
  • Naprzód gCenzura2ju.
  • No ruszysz tę Cenzura2 czy nie?
  • Wio, bo jak cię zdzielę...
  • Dobry osiołek, dostaniesz kostkę cukru jak zaczniesz iść...
  • No rusz się debilu (może być też ośle) bo ci jaja z dupy powyrywam.
  • Chrzanię to, idę sobie kupić motocykl.

[edytuj] Onoterapia

Nowym pomysłem na wykorzystanie osła jest onoterapia, czyli terapia przy użyciu osłów. Do takiego leczenia kieruje się ludzi szczególnie agresywnych i popędliwych, aby wyrabiać w nich cierpliwość. Kilka kopniaków oślimi kopytami jest uznawane za nieskomplikowaną metodę na wyleczenie różnych obsesji i nerwic.

Crystal Clear app bug To jest tylko zalążek artykułu o zwierzętach. Jeśli należysz do świata zwierząt – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele