FANDOM

Htmnbm-20110626-214654

Płatny zabójca właśnie znęca się nad zwłokami

Płatny zabójca – osobnik zajmujący się zawodowo zabijaniem innych osobników. Robi to, bo mu za to płacą i nikogo nie interesują jego rozterki post factum. W końcu mógł zostać dentystą

Zleceniodawcami płatnych zabójców są niedobrzy politycy, mafia albo Twoja stara.

Lokalizacja edytuj

Płatni zabójcy mieszkają zazwyczaj po sąsiedzku, nie słuchają Radia Maryja, regularnie płacą czynsz i przestrzegają regulaminu porządku domowego. Ich oficjalnym źródłem dochodów jest sprzedawanie odkurzaczy Rainbow ewentualnie stróżowanie nocne. Z urzędem skarbowym rozliczają się formularzem PIT-37, nie informując go o koncie na Kajmanach.

Rodzaje płatnych zabójców edytuj

  • Elegant – zawsze w nienagannie skrojonym garniturze, kryjącym tłumik do bazooki, pachnący i błyszczący zegarkiem od Cartiera. Typ milczący, wysportowany, o kamiennej twarzy, rzucający od niechcenia przy robocie charakterystyczne zdanie. Po wszystkim wyciska 200 kg na klatę lub przebiega trzy maratony.
  • Piękna kobieta – okulary przeciwsłoneczne, długie nogi, krótka spódniczka, pod nią beretta. Zazwyczaj przed ukatrupieniem kogoś daje się mu poderwać i idzie z nim do łóżka. Zabijanie okrasza stwierdzeniem Pozdrowienia od…. Po akcji opala się w bikini.
  • Niechluj – były komandos, zapijaczony i rozwiedziony. Pali przed, w trakcie i po akcji. Zarobione pieniądze wydaje na alimenty, resztę przepija. Podczas akcji zwraca się per Yippie-Ki-Yay MotherFucker! .
  • Snajper – łazi po dachach z futerałem na skrzypce. Nic nie mówi, tylko strzela.
  • Nindżja (jap. ninja) – okutany na czarno, zazwyczaj siedzi gdzieś na suficie, spadając ofierze na głowę. Przy okazji wrzeszczy Banzai!!! albo Ładziaaaa!!!.
  • Kiler – jest twardy, a nie miętki…
  • Seryjny samobójca – najbardziej tajemniczy ze wszystkich rodzajów płatnych zabójców. Nikt nie wie kim jest, a jeżeli ktoś wie, to już nie wie bo popełnił samobójstwo.

Sposoby działania edytuj

  • Zastrzelenie – najlepiej w restauracji lub podczas porannego joggingu.
  • Wybuchnięcie – przy pomocy własnego samochodu.
  • Otrucie – wsypanie czegoś do drinka, który następnie zostanie wylany do paprotki.
  • Zadziabanie – ostrym narzędziem, opcjonalnie z przydziabaniem do ściany.
  • Utopienie – np. w wannie, by całość wyglądała na dzieło ośmiornicy.
  • Powieszenie – zazwyczaj na lince od bielizny lub kablu telefonicznym.
  • Uduszenie – duszonego należy przyprawić cebulką
  • Naliczenie zaległego podatku – okrutne, skazuje ofiarę na śmierć w męczarniach i samotności.

Zakończenie życia zawodowego edytuj

Płatni zabójcy zazwyczaj kończą swoją działalność, zastrzeleni przez innych płatnych zabójców lub prawych, poranionych policjantów. Ewentualnie na starość przechodzą na jasną stronę Mocy, zaszywając się wcześniej w buddyjskim klasztorze gdzieś w Himalajach. Kiedy na starość wnuki przychodzą z prośbą, by wystrzelił im korek z szampana, wzbraniają się od tego, mówiąc Dawno wycofałem się z branży….

Zobacz też edytuj