FANDOM

Pachy

Pachy, USA

Pachy – tak zwane podręcza, gdyż zazwyczaj mamy je pod rękami. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy staniemy na głowie (wtedy pachy są nad rękami) – jednak z tej sytuacji też istnieje wyjątek: jeśli przejdziemy na drugą stronę Ziemi i tam staniemy na głowie, wtedy względem naszej poprzedniej pozycji pachy nadal będą pod naszymi rękami. Pachy często śmierdzą. Występują u wszystkich ludzi niezależnie od płci, koloru włosów, oczu, statusu majątkowego, religii, czy narodowości. Chyba, że nie mają rąk, to wtedy nie mają pod czym mieć pach.

Epidemiologia pachy

Pacha wykształciła się na przestrzeni setek tysięcy lat. Pierwsze przypadki pachy odnotowano w erze pachozoik, wtedy jeszcze nie zdawano sobie sprawy z zagrożenia jakie pacha może przynieść, np. przewlekły smród, brak wdzięku oraz psucie publicznego wizerunku osoby śmierdzącej. W pierwszej formie pacha wystąpiła bez owłosienia, lecz w wyniku mutagennego rozwoju komórek pachy nastąpiła ewolucja kłakowa.

Owłosienie

Nie można się zbyć praw do swoich pach (prawa te są niezbywalne).

Zagadka

Jest jedna rzecz, nad którą myślą filozofowie wszystkich krajów. Do dziś nie zostało udowodnione gdzie znajduje się pacha, a gdzie pod pachą?

Crystal Clear app virus detected 2 To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny biologii. Jeśli się nie brzydzisz – rozbuduj go.