Paracetamol

Pilllehdddddd

Niewątpliwie śmiertelna dawka paracetamolu

Paracetamol (łac. paracetamolum) – lek o wszechstronnym działaniu, stosowany na skalę masową w krajach rozwiniętych. Dostępny przy kasach sklepowych, w kioskach, w torebce pani stojącej tuż obok ciebie na przystanku autobusowym. Występuje pod wieloma firmowymi nazwami, m. in.: Apap, Panadol, Coldrex.
Oficjalnie nie jest rekomendowany przez Goździkową.

[edytuj] Wskazania

  • gorączka
    przypadek kliniczny: gorąca laska, rozpalony kowboj
  • problemy z głową
    przypadek kliniczny: arystokratyczna migrena, „Panie, łeb mnie boli!”
  • ból
    Przypadek kliniczny: „Samotność – to boli”
  • rzal i bul
    Przypadek kliniczny: „Poklikash?”
  • ból istnienia
    Przypadek kliniczny:
    „W tym mrocznym domu,
    Na czarnej sofie
    Zażyłem viagrę,
    Lecz mnie nie kopie…

Jeżeli po zażyciu paracetamolu nie zaznasz ulgi, załóż bloga i pozwól, by dowiedzieli się o tym inni.

[edytuj] Niedoskonałości preparatu

Najświeższe badania naukowe dowiodły, że stosowanie paracetamolu na doświadczalnej grupie 140 żon, nie dało pozytywnych efektów w uśmierzaniu bólu głowy. Była to druzgocąca wiadomość dla ich mężów, skazanych odtąd na inne sposoby korzystania z pełni życia.

W przypadku równoczesnego stosowania innych leków, paracetamol może spowodować destrukcję wątroby i nerek. Osobnicy szczególnie wrażliwi, po zastosowaniu środka narażeni są na nieplanowaną modlitwę do Porcelanowego Boga.

Crystal Clear app virussafe To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny medycyny. Jeśli wiesz, że należy przede wszystkim szkodzić – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele