FANDOM

Disambug Ten artykuł dotyczy skrajnie lewicowej partii politycznej. Zobacz też inne artykuły o tej samej nazwie.
Razem

Porównanie flagi ruchu LGBT (biseksualizm) i loga partii. Fiolet symbolicznie objaśnia, z kim i jak Razem chce być razem

Ci fioletowi, co odłączyli się od Zielonych i mają logo jak Orange...

Pewien człowiek, próbując opisać rzeczoną partię.

Partia Razem – polska partia komunistyczna lewicy wolnościowej. Znana z tego, że woli być raczej osobno. Robi wszystko inaczej niż inni, próbując udowodnić, że inna polityka jest możliwa. Swoim efemerycznym bytem i stałym poparciem na poziomie 3% udowadnia, że nie jest.

Historia edytuj

Zdobyła popularność dzięki wystąpieniu towarzysza-szefa zwykłego członka, Adriana Zandberga. Zandberg podczas debaty parlamentarnej miał jakieś argumenty rzeczowe, czym zaskoczył nieprzygotowanych na dane statystyczne i terminologię ekonomiczną współdebatujących polityków (przyjmuje się, że postąpił nie fair). Od tego czasu ktoś wie o Razem, co jest jej największym dotąd sukcesem.

Członkowie edytuj

Podział członków partii na typy przebiega następująco:

  • Wcielenia Marksa – brodaci, w markowych swetrach imitujących te z second-handów, zgrupowani wokół knajp z wegańskimi burgerami lub drogich kawiarni (por. hipster). W wolnym czasie bełkotliwie rozmawiają o ekonomii, używając jak największej liczby fachowych określeń. Wierzą, że ucisk proletariatu zastąpił ucisk prekariatu.
  • Feminazistki – kobiety z absurdalnymi roszczeniami, jak np. równa płaca dla obu płci, dostęp do antykoncepcji itd. Próbują udowodnić, że kobieta powinna być jak mężczyzna, co kłóci się z empirią i genetyką (chromosomy XX, XY). Zachodzą w ciąże kilka razy w miesiącu, aby następnie usuwać ją tabletką wczesnoporonną. Podejrzewa się, że ich napastliwe nawoływania związane są z wirusem dżender, który przez świadomość infekuje mózg i konwertuje płeć (stąd ich często męski wygląd, np. wąsy).
  • Ekoterroryści – słynący z tego, że zawisnęli na drzewie zanim ktokolwiek chciał ich tam wieszać. Wymyślają teoretyczne problemy jak smog. Nie rozumieją, że środowisko się zmienia, a gatunki wymierają.

Program edytuj

Partia Razem chce dać wszystko wszystkim, ale aby móc dawać, najpierw musi zabrać. Planuje więc wprowadzić podatek progresywny do 75%.

Ciekawostki edytuj

  • Gdyby Enver Hodża jeszcze żył, byłby jedynym człowiekiem, dla którego Razem nie jest wystarczająco komunistyczne.
  • Adrian Zandberg ma już oficjalną pozycję w rankingu zdrajców rasy prowadzonym przez pięknych chłopców prawicy.