Paul Tobias

Disambug Ten artykuł dotyczy wokalisty. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.

Paul Tobias (ur. 1963 w Indianapolis) – gitarzysta Guns N' Roses. Grał w Guns N' Roses od 1994 do 2002, a na jego miejsce przyjęty został Richard Fortus.

W dzieciństwie przyjaźnił się z Axlem, co podaje do wątpliwości jego orientację seksualną. Współtworzył kilka piosenek Gansów, co wkurzyło jego członków. Czara się przelała, kiedy w 1994 roku do nich dołączył, ponieważ Axl wprowadził go nikomu o tym nie mówiąc. Slash za to się fochnął i odszedł z zespołu.

Można powiedzieć, iż Paul (Tobias?) jest nonkonformistą. Nie przejął się bowiem stratą Slasha, co w oczach psychofanów czyni z niego pozbawionego uczuć dupka. Nie trzeba chyba wspominać, że zbytniej sympatii to oni do niego nie żywią. Tym bardziej cieszy ich fakt, iż Paula (Tobiasa?) nie ma już dłużej w ich ukochanym zespole.

[edytuj] Osobowość

Bardzo bierny, jego gra przypominała pantomimę bezrękiego Joey'a, cienias nie potrafiący się zgrać z zespołem. Dla kolegów z zespołu był miły, czego nie można powiedzieć o nich w stosunku do niego. Lubił fanów, chętnie sam zostałby jednym z nich, ale nie przyjęto go przez jego niski poziom inteligencji.

[edytuj] Ciekawostki

  • Dowiedziono, że przeciętny kwiatek ma wyższe IQ od Paula;
  • Do zespołu dostał się tylko dzięki bliskiej znajomości z Axlem;
  • Nie lubił Slasha;
  • Wniósł do zespołu kradzioną kartę kredytową, dzięki czemu podreperował jego budżet.

Nasze strony
Przyjaciele