Pegaz

Rainbow Dash salut

Rainbow 1:3 U-123 wersja militarna z napędem hybrydowym na dwa kopytka

MaleS
Zobacz w słowniku:
pegaz

JaKi SłItaśnNy!!!1

Pokemon o pegazie

O ja, to Rejnboł Dasz!!1!

Brony o Rainbow Dash, takim niebieskim pegazie

Pegaz – skrzydlaty konik z mitologii greckiej utożsamiany z Kucykami. Niesłusznie. Według starej legendy kryzysowców dosiadali go herosi kiedy lecieli walczyć z chimerą, choć dziś wiadomo, że latali po bułki.

[edytuj] Narodziny

Nikt naprawdę nie wie, skąd wziął się Pegaz. Jest dużo różnych wersji, jak na przykład taka, że powstał z krwi meduzy. Oczywiście to bzdura. W takie opowieści wierzyli może ówcześni chłopi, którzy nie wiedzieli nawet, że meduzy nie mają krwi.

W dzisiejszych czasach, dzięki skomplikowanym badaniom naukowo-archeologicznym możemy z całkowitą pewnością stwierdzić, że Pegaz był produktem nielegalnych eksperymentów z zakresu inżynierii genetycznej. Prawdopodobnie prowadził je któryś z bogów, ponieważ śmiertelnicy byli w tamtych czasach za głupi, żeby wiedzieć cokolwiek o genach. Głównym podejrzanym jest Posejdon, gdyż na niedawno odkrytym szkielecie Pegaza znaleziono ślady morskiej piany. (Stanowisko archeologiczne było na plaży, ale eksperci wykluczają jakikolwiek związek.)

Prawdopodobnie projekt był nieudany i dlatego został porzucony na łaskę śmiertelników. Przypuszcza się, że pierwotnym celem było nie wyhodowanie szkapie skrzydeł, tylko sprawienie, żeby sikał dobrej jakości browarem.

[edytuj] Śmierć

Pegaz od początku swojego istnienia irytował bogów. Często latał nad olimpem, zasłaniał słońce i przeszkadzał w opalaniu. Sielanka skończyła się, kiedy nasrał z wysoka na Dzeusa, który akurat spędzał czas z jakąś losową, porwaną śmiertelniczką, jak miał z zwyczaju. Zeus wkurzył się niewiarygodnie, od razu chwycił błyskawicę i zestrzelił wredną szkapę.

Wieczorem, kiedy Zeus był już mocno narąbany (jak co dzień), poczuł wyrzuty sumienia. Stworzył więc Pegazowi nowy gwiazdozbiór, w ramach przeprosin.

[edytuj] Funkcje

  • Bogato zdobione skrzydełka.
  • Torba na zakupy pod lewym skrzydłem.
  • Gratisowo talon do sieci sklepów Biedronka.
  • Radio i podgrzewane siodło.
  • Dzida, zbroja i miecz w zestawie.
  • Płacze, siusia, robi kupkę.

[edytuj] Zastosowania

  • Można walczyć na nim z chimerą.
  • Działa jak lep na paniusie.
  • Można latać po bułki, mleko itp. do SSB.

[edytuj] Zachowanie

  • Rży podczas reklamy My Little Pony.
  • Lata.
  • Daje się zaparkować przy monopolowym, pod warunkiem, że dla niego też coś weźmiesz.
  • Wyżera jabułki z lodówy.
Nasze strony
Przyjaciele