Pepe (piłkarz)

Disambug Ten artykuł dotyczy piłkarza. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
FiF Pepe

O nie, spryciarzu. Mnie nie przekiwasz!

FiF1

Tu z reprezentacją. Od lewej Fabio Koncentrat, Żał Pereira, Krystyna, Danny, Żał Mutińjo i Pepuś

Pepe, właściwie Kepler Laveran Lima Ferreira[1] (ur. 26 lutego 1983 w Danvile) – portugalsko-brazylijski piłkarz. Lubi kolor czerwony. Czasami pomyli rywala z piłką[2]. Masochiści wykorzystują go do wymuszania karnych lub wolnych. W reprezentacji gra z Żelusiem. Ma fajne zęby, które wykorzystuje do cięcia mięsa.

[edytuj] Kariera

Jako bachor niepotrafiący jeszcze używać nożyczek grał w Maritimo. Później za marne grosze przeszedł do Porto i stał się gwiazdą. Grał w każdym meczu i strzelał gole. Następnie trafił do sklepu Real. Podczas pewnego meczu Agent P leciutusiuniuniuśko popchnął piłkarza z Blausrany. Ten nie wiedzieć czemu efektownie upadł mu pod nogi. Biedny Dziobak tego nie zauważył i spróbował wybić piłkę. Podczas gdy sędzia przyznawał niewinnemu Pepe czerwień, leżący na trawie Blausrańczyk wepchnął mu jeszcze palce pod nogi. Na szczęście słupek obronił karnego. Kolejna nieprzyjemna sytuacja z Barceloną w roli głównej wydarzyła się podczas Gran Derbi w marcu 2014 roku. Właśnie wtedy stanął na jego głowie Sergio Busquets. W Gran Derbi (znowu) popchnął go Neymar, a sędzia nie wiedzieć czemu upomniał ich obu żółtą kartką. Przecież on tylko mu oddał!

[edytuj] Kariera Reprezentacyjna

Na Euro walnął gola Frytkom. W półfinale z Eszpanioł strzelił karnego.

[edytuj] Ciekawostki

  • Przed meczami ostrzy sobie korki ostrzałką do noży.
  • Pepe nie używa nożyczek. Nogi mu wystarczą.
  • Ciągle wypomina Ramosowi, że cisnął pucharem Hiszpanii w koła autokaru.

Przyjecie To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny piłki nożnej. Jeśli odróżniasz Borubara od Perejry – rozbuduj go.

Przypisy

  1. Na koszulce by się nie zmieściło. Ale można było napisać „Kepler Lave”
  2. Jego głowa była naprawdę okrągła!
Nasze strony
Przyjaciele