FANDOM

Ten artykuł znajdziesz na nowej Nonsensopedii [[pl:Piotr Kaszubski|tutaj].

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiego biznesmena. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE DLA WAS

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE DLA WAS

Piotr składa życzenia świąteczne. Kilka godzin później przyszedł niespodziewany gość w postaci policjanta

Myślę że takich rachunków matematycznych uczyli już Pana w przedszkolu.

Kaszubski rozmawia z klientem

Było bardzo sympatycznie

Odpowiedź Piotrka na pytanie, czy był na otwarciu parasola w dupie

Piotr Kaszubski (ur. 1992) – najmłodszy polski milioner, cudowne dziecko-geniusz biznesu, cwaniak i producent-dystrybutor większości pseudoleków oraz właściciel kliniki medycyny estetycznej dla brzydali i innych zakompleksionych osób. Z wyglądu przypomina hybrydę Dawida Kwiatkowskiego i Justina Biebera ze śladem „bycia mendą”, znaną z twarzy byłego premiera. Nadzwyczajnie elokwentna osoba, która udzielała kiczowatych niebanalnych i odkrywczych wywiadów dla Pudelka i Wykopu. Wypromowana przez Pytanie na śniadanie, Dzień dobry TVN i inne programy śniadaniowe tego typu i klimatu.

Pomimo zniewieściałego wyglądu okazał się być prawdziwym dresem, twardzielem który na Facebooku prosił policję o zmianę zamieszczonego zdjęcia en face, na takie w którym zdecydowanie lepiej wyszedł. Przez dwa lata trzymał się sztywno zasady JP na 100%. Aż do 24 grudnia 2016 roku. Tegoż dnia był złożył na YouTube życzenia świąteczne i zaśpiewał kolędę. Kilka godzin później miast św. Mikołaja wpadła do niego policja. Nastrój był iście świąteczny, gdyż Kaszubski po całej ceremonii i odebraniu prezentu choinkowego w postaci kajdanek blogerskich obrączek ze stali nierdzewnej z wrażenia zrobił się czerwieńszy od buraka, z którego przyrządza się tradycyjny barszcz wigilijny.

Jak wielokrotnie przyznawał, odmawiał sobie drożdżówek, sprzątał stajnie, sprzedawał panele podłogowe oraz hodował świerszczyki koniki polne, byle zarobić swój pierwszy milion. Potem poznał w szkole średniej przysłowie, że pierwszy milion należy ukraść. I tak porzucając myśl o studiach, plując sobie w brodę - zaczął wciskać niebezpieczne wadliwe środki parafarmaceutyczne. Sztandarowym produktem autorskim, prawdziwym hitem na rynku i rewolucją w dziedzinie ortodoncji niezachowawczej okazał się słynny wybielacz, który prócz problemów natury kosmetycznej - również skutecznie pomagał w pozbyciu się wszelakich chorób zębów i przyzębia z nimi samymi włącznie. Wdzięczni klienci nawet chcieli go nominować do nagrody IgNobla. Niestety prokurator był innego zdania, co do kwalifikacji jego dokonań i zasług.

W ambitnych planach ma napisać podręcznik konwersacji biznesowej z klientami. Jak na razie (i oddziałowy dalej zezwoli) - powstał tylko jeden rozdział zatytułowany: Myślę, że takich rachunków matematycznych uczyli już Pana w przedszkolu. Tajemnicą poliszynela jest, że pierwsze zdanie tegoż znamienitego rozdziału zaczyna się od słów: Schlebia mi, że ludzie nie wierzą w moje słowa.

Ciekawostki edytuj

  • Piotr Kaszubski organicznie nie cierpi Janusza Korwin-Mikke (zapewne taka antypatia lub auto-zazdrość do jego własnych dokonań).
  • Podczas AMA na portalu wykop.pl odpowiadał za pośrednictwem anonimowego (wirtualnego) doradcy ze strony internetowej ZUS-u.
  • Teraz medytuje w areszcie i reklamuje lubrykanty (głównie wazelina w tubce) innym frajerom.
  • Reklamy wszystkich produktów odnosiły wielki sukces. W telewizji ATM Rozrywka.