Piotr Kaszubski

Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy polskiego biznesmena. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Piotr składa życzenia świąteczne. Kilka godzin później przyszedł niespodziewany gość w postaci policjanta

Myślę że takich rachunków matematycznych uczyli już Pana w przedszkolu.

Kaszubski rozmawia z klientem

Było bardzo sympatycznie

Odpowiedź Piotrka na pytanie, czy był na otwarciu parasola w dupie

Piotr Kaszubski (ur. 1992) – najmłodszy polski milioner, cwaniak i producent większości leków dla brzydali i innych zakompleksionych osób. Z wyglądu przypomina hybrydę Dawida Kwiatkowskiego i Justina Biebera ze śladem „bycia mendą”, znaną z twarzy byłego premiera. Nadzwyczajnie elokwentna osoba, która udzielała niezwykłych wywiadów dla Pudelka i Wykopu. Wypromowana przez Pytanie na śniadanie, Dzień dobry TVN i inne programy śniadaniowe.

Pomimo zniewieściałego wyglądu okazał się prawdziwym dresem, który na Facebooku prosił policję o zmianę zdjęcia, w którym lepiej wyszedł. Przez dwa lata trzymał się zasady JP na 100%. Aż do 24 grudnia 2016 roku. Tego dnia złożył na YouTube życzenia świąteczne i zaśpiewał kolędę. Kilka godzin później wpadła do niego policja. Nastrój był iście świąteczny, gdyż Kaszubski zrobił się czerwony jako burak, z którego robi się barszcz.

Jak wielokrotnie przyznawał, odmawiał sobie drożdżówek, sprzedawał panele podłogowe oraz łapał koniki polne, byle zarobić swój pierwszy milion. Potem poznał w szkole średniej przysłowie pierwszy milion należy ukraść. I tak plując sobie w brodę zaczął wciskać wadliwe leki farmaceutyczne.

W planach ma napisać podręcznik do rozmów z klientami. Na razie powstał tylko jeden rozdział zatytułowany Myślę że takich rachunków matematycznych uczyli już Pana w przedszkolu.

[edytuj] Ciekawostki

  • Piotr Kaszubski nie lubi Janusz Korwin-Mikkego (stąd taka antypatia na jego dokonania).
  • Podczas AMA na portalu wykop.pl odpowiadał za pośrednictwem wirtualnego doradcy ze strony internetowej ZUS-u.
  • Teraz siedzi w areszcie i reklamuje wazelinę w tubce dla więźniów.
  • Reklamy produktów odnosiły wielki sukces. W telewizji ATM Rozrywka.
Nasze strony
Przyjaciele