Piramida (architektura)

Piramida – symbol zacofania dawnego Egiptu, najbardziej murzyński istniejący budynek. Nie dość, że był wznoszony przy użyciu naprawdę sporej ilości materiałów, to jeszcze przy długiej pracy setek, jeśli nie tysięcy murzynów. Do dziś nie wiadomo, czemu służył, według niektórych piramidy były budowane dla szpanu. Swoje własne, inne zdanie na ten temat ma pewna strona, która sądzi, iż te budynki były używane jako grobowce, ale wszyscy wiemy, że to kłamstwo.

[edytuj] Historia piramid

Na początku nie było nic. Wtedy Ozyrys rzekł: Niech się stanie. I stała się piramida. Od tamtej pory, kolejni władcy egipscy budowali coraz to nowsze, bardziej zaawansowane konstrukcje. W niedługim czasie popadli w manię tworzenia bezsensownych budynków ku czci boga Re czy innego Anubisa, przez co ich państwo upadło. Co do pierwszej piramidy – oczywiście, ludzie nie mogli zgodzić się co do boskiej natury Ozyrysa. Krążą pogłoski, iż swoje macki w budowie piramid maczali także kosmici, jednak jest to tajemnica porównywalna do tej, kim są Oni.

[edytuj] Zobacz też

Crystal Clear app cervisia To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny architektury i budownictwa. Jeśli nie spadają na ciebie cegły w drewnianym kościele – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele