Plus

Disambug Ten artykuł dotyczy znaku matematycznego. Zobacz też Plus (sieć telefonii komórkowej).

plusy dodatnie i plusy ujemne.

Cienki Bolek o plusach

Plus oznacza dla mnie śmierć.

Piotr Łuszcz

+ – znak graficzny używany przez bardzo mądrych ludzi do wyrażania trudnych działań matematycznych, znany już w starożytnym Egipcie. Odwieczny przeciwnik i zagorzały wróg minusa (-). W przeciwieństwie do rywala, może szpanować czterema osiami symetrii i czterema zakończeniami.

[edytuj] Występowanie

Najbardziej znanym zastosowaniem tego znaku jest chyba działanie:

2 + 2

Wyższą szkołą jazdy są przypadki, gdy dodawanie tak naprawdę oznacza odejmowanie, np. 2 + (-2) = 0.

Znak jest lubiany przez większość ludzi, gdy dostają premię do pensji, lub gdy grają i czytają statystyki ekwipunku. Symbol ten może być również znienawidzony – kiedy oznacza płacenie wyższych rachunków lub wynik testu na obecność alergii czy wirusa. Złapanie plusa jest jednak bardzo trudne, gdyż często maskuje się wśród liter X i krzyży (dlatego, aby odnaleźć plusy, należy pójść na cmentarz i spytać o nie optymistę).

Plusik kryje się również w jednej z sieci komórkowych.

Crystal 128 calc To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny matematyki. Jeśli rozwiązywanie różniczek to twoje ulubione zajęcie – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele