Podatek od wody deszczowej

Podatek od wody deszczowej – rewolucyjny podatek stworzony przez Prawo i Sprawiedliwość w 2016 roku. Podatek ten jest kolejnym urozmaiceniem w walce z bezrobociem polegającą na zatrudnieniu kolejnych zbędnych urzędników, którzy będą liczyć dochody z tego podatku. Docelowo podatek ten ma za zadanie zapobiegać suszom w Polsce, bo źli poprzednicy doprowadzili do suszy w 2015 roku. W praktyce wyjdzie jak zawsze, czyli suszy nie będzie tylko w gardłach, a w Warszawie znowu wyschnie Wisła i pokażę dom syreny Sawy.

[edytuj] Opinie

  • Jarosław KaczyńskiTen podatek to drobnostka. Ludzie muszą się dzielić pieniędzmi, bo tak chciał Pan Chrystus. Nie powiem, musimy mieć pieniądze na 500+, ale dopóki nie obalimy tych wrogów Polski z NBP, którzy żarli ośmiorniczki, to nie możemy sobie pozwolić na dodruk pieniędzy. Tak więc musimy inaczej je znaleźć.
  • Grzegorz SchetynaPodatek od wody deszczowej to głupota i kolejny przykład niekompetencji w PiS. Uważam, że należy nieznacznie zwiększyć stawki obecnych podatków, jak np. dać 25% VAT na wodę. Jak uczył nas Jacek Rostowski, należy zwiększyć stawkę podatkową, gdyż tylko wtedy mamy więcej pieniędzy!.
  • Ryszard PetruZły PiS, jak widać Jarosław Kaczyński to Cenzura.
  • Władysław Kosiniak-KamyszTo skandal, że podatek ten będą musieli płacić także rolnicy. My – Polskie Stronnictwo Ludowe – nie możemy sobie na to pozwolić!.
  • Paweł KukizA daj pan spokój. Precz z partiokracją!.
  • Zbigniew StonogaHahaha, dobrze Wam tak, wy małe jebCenzura2e karakany!.
  • TyZnowu kogoś poCenzura2ło!.

[edytuj] Na co pójdą dochody z podatku?

Prawo i Sprawiedliwość zapowiedziało, że od każdego wyciągnie się do 14 zł. Przyjmując optymistyczną opcję, że opłaty nie wzrosną, PiS dostanie za to 532 mln zł. To wystarczy na m.in:

  • miesięczne przyznanie pieniędzy z programu 500+ mieszkańcom województwa świętokrzyskiego;
  • budowę nowego Kościoła Opatrzności Bożej w Warszawie (i zostanie 20 mln na dofinansowanie tego obecnie stojącego!);
  • wybudowanie obwodnicy Sosnowca;
  • lub nawet muru, by zahamować ekspansję mieszkańców tej suwerennej republiki;
  • przekazanie wszystkich pieniędzy pewnemu biznesmenowi;
  • wybudowanie pomnika pamięci na Krakowskim Przedmieściu;
  • kupno biletów na film Smoleńsk dla wszystkich Polaków.
Nasze strony
Przyjaciele