Pogotowie ratunkowe

Mercedes ambulans.jpg

Ambulans pogotowia

Noncytaty

Pogotowie ratunkowe – nazywane również punktem ratownictwa medycznego (w mniejszości) lub zakładem pogrzebowym salonem ostatniej posługi (w większości). Jest to organizacja zajmująca się szybkim i sprawnym dowozem chorych na cmentarz do szpitala.

[edytuj] Przebieg akcji ratowniczej

Po zadzwonieniu na pogotowie musisz odczekać kilka dni od 30 min. do dwóch godzin, w zależności od szczęścia lub jego braku. Po wkroczeniu grabarzy ratowników, wywlekają cię na noszach i wrzucają do trumny karetki. Następnie dokonują powierzchownej diagnozy. Jeżeli jesteś bliski śmierci zawożą cię od razu na cmentarz oddział dla ciężko chorych, podając ewentualnie w miarę potrzeby pavulon odpowiednio dobrane leki. Jeżeli trzymasz się mocno przy życiu muszą zabrać cię do szpitala gdzie przygotują cię na śmierć postarają się ciebie wyleczyć. Leczenie trwa przeważnie około dwóch tygodni. Polega na systematycznym wykonywaniu lewatyw i płukania żołądka z niewielką pomocą trucizny środków farmakologicznych. Jeżeli jesteś takim chamem, że pomimo tych wszystkich zabiegów, które powaliłyby konia dalej żyjesz, nie pozostaje nic innego jak operacja wycięcia serca lub nerek.

[edytuj] Zobacz też

Crystal Clear app virussafe.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny medycyny. Jeśli wiesz, że należy przede wszystkim szkodzić – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele