FANDOM

Rewiński PPPP

Rewiński jako Wielki Brat

Polska Partia Przyjaciół Piwa – polska partia polityczna dbająca o największe dobro Polaków jakim jest piwo. Partia powstała w 1990 roku i przez masoński spisem postkomunistów i zdrajców z Solidarności rozwiązała się w 1993 roku. W 2007 działacze związani z Leszkiem Bublem rozpoczęli próby ponownej rejestracji PPPP[1], jednak bez powodzenia[2].

Niecodzienna nazwa i rozczarowanie obaleniem flaszek w Magdalence komunizmu w Polsce sprawiły, że w wyborach parlamentarnych w 1991 roku partia uzyskała 16 miejsc w korycie. Partia wkrótce podzieliła się na dwie frakcje, Małe Piwo i Duże Piwo, mimo oświadczeń Rewińskiego, że piwo nie jest ani ciemne, ani jasne, jest po prostu smaczne. W sejmie posłowie PPPP zajęli miejsca na samej górze blisko drzwi wyjściowych z sali, aby było im bliżej do toalety.

Członkowie edytuj

Ibisz PPPP

Krzysiu Ibisz też kandydował z listy PPPP

Program edytuj

  • Ograniczenie Alkoholizmu poprzez delegalizacje wódki na rzecz piwa.
  • Piwo bez VAT.
  • Zakaz importu piwa na korzyść narodowej dumy.

Poparcie edytuj

Oficjalnie partia miała od 1% do 3,27% poparcia. W rzeczywistości poparcie sięgało 60% (pozostałe 40% to zwolennicy wódki). Niestety przed wyborami 98,92% wyborców na cześć PPPP i Rewińskiego ogłaszała libacje alkoholowe. Z porannym kacem nie mogli iść do urn i oddać swoich głosów. Często zdarzało się, że wyborcy zamiast zagłosować na PPPP, pod wpływem rozmazania obrazu po przesadzeniu z alkoholem mylili kratki i głosowali na różnych populistów.

Przypisy

  1. Hura!
  2. A już piwo wyjąłem z lodówki…