Polybius

Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy

Polybius (ang. Polibiusz) – miejska legenda, gra video, automat do grania w tę grę, anihilator pamięci, prawdziwe coś renesansu. Podobno gra ta istniała naprawdę. Według świadków był to czarny kloc z błękitnym napisem Polybius nad ekranem.

[edytuj] Legenda

Podobno w latach osiemdziesiątych w mieścinie Portland w stanie Oregon był sobie salon gier widijo. To znaczy sam salon stał wcześniej, ale akcja była w latach 80'. No, więc był salon, a w nim różne gry: Pacman, Tetris, Asteroids. Pewnego wiosennego dnia zjawił się w nim karton, a w kartonie automat. Czarny, kwadratowy, z niebieskim napisem. W dobie oczojebnych, świecących automatów to było nie do pomyślenia. Stanął więc na uboczu. Znaleźli się jednak tacy Hardcorzy, którzy w nią zagrali. Po czym dostawali oczopląsu, bólu dupy, kurwicy, alkanopleksji, hiphondrii i apopleksji. I w końcu popełniali harakiri albo seppuku. Co do gry, to co jakiś czas przychodzili smutni panowie w garniturach i zbierali nagrania z kamery skierowanej na nią.

[edytuj] Teoria spiskowa

Według niektórych Polybius to była maszyna eliminacji niewygodnych elementów z obiegu, zaprajektowana i skonstruowana przez Onych. Działała na zasadzie wysyłania wiadomości podprogowych do gracza i nakłanianiu go do samobójstwa. Inne modele były wyposażone w ekspresowy anihilator pamięci wewnętrznej gracza. Oczywiście tylko niwygodni ludzie mogli zagrać (czytaj: umrzeć).

Spokojnie!
Smutni panowie w garniturach nie przyjdą, jeśli nie przeczytasz informacji wyżej.
Te niżej możesz czytać.
Wielki brat przebacza
Illuminati Seal FNORD! 
Ten artykuł jest zbyt bliski PRAWDY!
Zapomnij o tym co tu przeczytałeś lub przygotuj się na pranie mózgu bądź eliminację.
Nasze strony
Przyjaciele