FANDOM

Superbowl 044

Hej Józek, smakował jak kurczak, co nie?

Myszy Popiela słuchały bardzo dużo Reggae
Później je naszedł apetyt nie lada

Cinq Q o Popielu, i jego myszach

Popiel – legendarny władca Polan i Goplan. Był pierwszym czarnym charakterem w historii Polski. Został zdetronizowany przez Siemowita i okrutnie zamordowany przez stado gryzoni.

Panowanie i pamiętne postrzyżyny edytuj

Tibia

Fragment tutorialu epickiej gry RPG Popiel: The Game

Popielowi, jako władcy Polan, dni mijały na ciemiężeniu ludności. Dzięki rozbudowanemu aparatowi służb bezpieczeństwa, kontrolował wszystkich w plemieniu. Pewnego dnia chciał podnieść swoją reputację i wyprawił wielką bibę z okazji postrzyżyn syna. Sprowadził na nią catering z Bizancjum i najlepsze zespoły disco polo w okolicy.

Na imprę została zaproszona tyko najwyższą warstwa społeczną Polan, reszta plemienia pewnie siedziałaby w domu i jadła soczewicę, gdyby nie Piast, który organizował postrzyżyny i u siebie. Wtedy do grodu przybyli tajemniczy goście, ich tablice rejestracyjne nie były rozpoznawane przez wieśniaków. Chcieli wbić do Popiela, jednak pakerzy stojący na bramce sprzedali im po kopie i wyrzucili ich do Gopła. Przemoczeni poszli w odwiedziny do Piasta, który ich ugościł absyntem. Przybysze wtedy przepowiedzieli synowi gospodarza, Siemowitowi, że zostanie władcą.

Mause Tower 1

Sprytne te myszy, takie małe a tak wysoko weszły po schodach!

Śmierć edytuj

Gdy Siemowit dorósł, zebrał paru dresów z grodu i wpadli do Popiela w odwiedziny, pozbawiając go siekaczy i tronu. Po tym incydencie do eks-władcy zaczęły się przyczepiać gryzonie. Uciekając przed nimi Popiel wlazł na Mysią Wieżę. Niestety, zapomniał zamknąć za sobą drzwi, co wykorzystały myszy. W walce przeciwko nim nie miał żadnych szans – było ich za dużo. Po przecięciu tętnicy szyjnej wykrwawił się.

Zobacz także edytuj

Medaille1785 To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny historii. Jeśli masz tyle lat, co Pai Mei – rozbuduj go.