FANDOM

Ten artykuł znajdziesz na nowej Nonsensopedii [[pl:Przebojowy piosenkarz|tutaj].

Richie

Przebojowy piosenkarz

Przebojowy piosenkarz – najwyższe ogniwo ewolucji muzyków rockowych. Najczęściej ma od 16 do 25 lat, jest blondynem, ma wszystkie zęby (do bójek z fanami innych zespołów wykorzystuje mrocznego gitarzystę). Śpiewać umie średnio, jednak korzysta z tego, że większość ludzi na świecie to wzrokowcy.

Początki kariery edytuj

Zwykle jest jedynakiem, którego babcia, zamiast trwonić rentę na inne cele (np. na wspieranie Radia MaRyja), dofinansowywała mu szkołę muzyczną lub kupiła mu instrument. Szkoły muzycznej zresztą nie ukończył, jednak nauczył się śpiewać na tyle, by zachwycić fanów. Dzięki wychowaniu nie stoczył się (zwykle do osiemnastki nie pije), znalazł w miarę muzykalnych kumpli i założył zespół.

W zespole edytuj

Crapassplode

W składzie rockowym zwykle to on jest frontmanem, jego pokazują w telewizji i za nim biega większość paparazzi. Chodzi z ekstrawagancką wokalistką, jednak często zdradza ją z fankami, zwykle po to, by Bravo Girl miało o czym pisać przez najbliższe trzy numery. Poza tym często zazdrości mu męska część zespołu, która wciąż knuje, jak by tu pozbawić go popularności. Zwykle w kulminacyjnym momencie koncertu wyłączają mu playback.

Przebojowy piosenkarz może również występować w boysbandzie. Wówczas ma trochę gorzej, bo w zespole jest co najmniej trzech takich jak on. Dwóch Przebojowych piosenkarzy żaden zespół nie wytrzyma zbyt długo, więc boysbandy szybko kończą jak na obrazku obok.