Przekliniak

Uwaga: W dalszej części znajdują się słowa powszechnie uznane za wulgarne!
Jeżeli nie jesteś pełnoletni lub Cię to razi – zajmij się czymś typowym dla nastolatków np. oglądaniem stron z gołymi babami!
Przekliniak

To jest, kurwa on!!

Nekrofilskie towarzycho…

O bandzie z cmentarza gotującej eliksir na porost włosów z Kacapa

No, u was to bigosu ani schabowego nie dostanę, ale u was tortury są, kurwa…

Przekliniak o ChRL-u

No i właśnie mi, kurwa, kamień z serca spadł.

On o pomyśle zostawienia Czesia Twardowskiemu

Ej ciule HWDP!!!

Przekliniak do Policjantów

No, no, no, ale zapierdalamy

Przekliniak w pociągu

Przekliniakmiś pluszowy pochodzący z, kurwa wysypicha, bohater serialu Włatcy móch, kurwa. Można go spotkać, kurwa, na cmentarzu, gdzie popija, kurwa, piwko z Marcelem i Pułkownikiem, ale nie za dużo, bo mu trociny, kurwa, butwieją. Ma niesakurwamowitą zdolność wpływania na swojego zombi kolegę Czesława, przez co wykonuje wszystko, o co poprosi.

Często z nerwów (a jeszcze częściej po pijaku), wpada kurwa w jebany szał i w dzikiej furii wyładowuje kurwa się na innych maskotkach np. Przytulaska Anusiaka lub wygadanej lalki którą kurwa spotkał na wystawie jednego z kurwa sklepów.

W odcinku Gigant chronił Czesia podczas gdy ten z chłopakami kurwa uciekli kurwa koleją kurwa do kurwa Kaliningradu. W filmie natomiast razem kurwa z kurwa resztą kurwa pluszaków kurwa trafił kurwa do kurwa chińskiego kurwa więzienia.

[edytuj] Zobacz też

Krecik To jest tylko zalążek artykułu związanego z postaciami fikcyjnymi. Jeśli rozpoznajesz Rumcajsa i Pszczółkę Maję – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele