Przystanek Woodstock

Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy cyklicznej imprezy. Zobacz też pierwowzór, album Jimiego Hendriksa.
Patrol.jpg

Pokojowy Patrol upomina przystankowicza

Woodstockowiczka.jpg

Szczęśliwa woodstockowiczka, susząca się w upale

Przystanek woodstock 2008.jpg

Świetnie bawiący się fan muzyki rockowej. Tak, to ten po prawej, co leży.

Przystanek Woodstock (ur. 15 lipca 1995) – cykliczna impreza składająca się z błota, piwa, Jurka Owsiaka, akwizytorów Wielkiej Orkiestry Świętojańskiej Przemocy oraz satanistów, kierowników dyskontów spożywczych Biedronka i zagubionych uczestników Przystanku Jezus, a organizowana z myślą o ludziach którzy parają się żebraniem. Do stałych elementów krajobrazu należą także wioska piwna, Patyczak, samochody terenowe fundacji Owsiaka wyglądające jak dywizjon FBI, Pan Witek i oflagowanie obozów (np. tutaj marihuana).

[edytuj] Scena

Scena, oprócz goszczenia zespołów, służy też do inicjowania hymnu Polski przez Jerzego, oraz do licznych ogłoszeń, w tym matrymonialnych (trzy dziewczyny w wieku 14, 15 i 16 lat czekają na chętnych...) i nawołujących do zwrotu zegarków.

[edytuj] Pole namiotowe

Na okupywanym przez woodstockowiczów polu namiotowym odbywa się właściwa część przystanku, w tym deklaracje o niemożności wypicia więcej i zapewnienia, że zaraz ruszymy się pod scenę. Przystanek tradycyjnie organizowany jest na bardzo wietrznych równinach, bo gdzie nie spojrzeć, tam falują namioty.

[edytuj] Walka

Na Przystanku Woodstock miał miejsce debiut w MMA Jurka Owsiaka. Przeciwnikiem był stragan z okularami. Owsiak zwyciężył w pierwszej rundzie przez KO.

[edytuj] Galeria

Nasze strony
Przyjaciele