Różnokąciki

Różnokąciki – dalej nieokreślone obiekty geometryczne na płaszczyźnie, określone na podstawie stałej różnokątnej. Stała różnokątna to zmienna określająca ilość kątów w róznokąciku. Na zwyczajnej płaszczyźnie nie jest możliwe skonstruowanie różnokątu, jednak na jakiejkolwiek innej płaszczyźnie jest to tylko niewykonalne. Nazwa różnokącik jest zdrobnieniem; prawidłowa nazwa to różnokąt (łac. różnokątus) - używana częściej ze zdrobnieniem żeby było milusio.
Różnokącik

Artystyczna wizja różnokąciku.

Nie wiadomo oczywiście jak się mają te twory do pięciagramu, jednak z całą pewnością można stwierdzić uderzające podobieństwo do teorii trójkątów. Według różnologii, twój stary utworzył pierwsze różnokąty aby mąciły w głowach i siały zamęt.

[edytuj] Różnokątne aksjomaty

  • Różnokąt ma zmienne kształty i/lub/oraz/a nawet formy.
  • Nikt nie wie do końca czym jest różnokąt.
  • Wyróżniamy różnokąty foremne i nieforemne.
  • Różnokąty foremne są łatwiejsze do narysowania, jednak wciąż niemożliwe.
  • Starzy górale powiadają, że różnokąty to inna forma trójkątów.
  • Nie da się wyrysować różnokątu na żadnej powierzchni.
Różnokącik2

Nie wiadomo czy to różnokącik, czy już zmiennopadłościan widziany przez artystę.

[edytuj] Zastosowanie w praktyce

Rożnokąciki rysuje się na nudnej lekcji matematyki jako niezwykle interesujący obiekt badań współczesnej matematyki. Oczywiście może być to jedynie wyobrażenie artystyczne o różnokąciku, ponieważ nikt na prawdę nie wie jak on wygląda. Niektórzy przedstawiają go w formie różnokąta, a inni jak rodzaj różnokąta.

[edytuj] Forma przestrzenna

Formą przestrzenną różnokąta jest zmiennopadłościan. Stała zmiennopadłościenna służy do opisywania liczby wierzchołków tej bryły. Wzór określający liczbę krawędzi zmiennopadłościanu wyprowadzamy w taki sposób: \frac{3}{\ 2}*sz \int_666 = K gdzie K to liczba krawędzi a sz to stała zmiennopadłościenna. Wzór po przekształceniu daje nam (2+2)*76+sz=K. Pozostaje tylko odnaleźć stałą zmiennopadłościenną, która, jak wiadomo, jest zmienną opisującą liczbę wierzchołków. Nie da się również utworzyć modelu, a siatka jest w przygotowaniach. Jak wiadomo wszystkie zasady różnokącików stosują się w zmiennopadłościanie jak i innych wielowymiarowych wersjach.

[edytuj] Ilość boków/wierzchołków różnokąta

Generalnie rzecz biorąc różnokącik nie może mieć nieskończonej liczby boków lub wierzchołków ponieważ byłoby to określenie z góry nieścisłe. Gdybyśmy chcieli je policzyć liczybyśmy do usranej śmierci i jeszcze ho ho ho, co oznacza że jest ich ho ho.

Nasze strony
Przyjaciele