FANDOM

Nawet jak twoja jest RACJA, to moja RACJA jest mojsza niż twojsza!

Typowy argument zwolenników RACJI w debatach politycznych.

RACJA Polskiej Lewicy (RACJA, Święta RACJA, Przenajświętsza RACJA Polskiej Lewicy) – dzielna i bohaterska polska zjednoczona partia lewicowa o programie społeczno-ludowym. Jednym z głównym postulatów partii jest ustawowy zakaz wiary w twierdzenia niepotwierdzone naukowo, a źródło całego zła świata sympatycy RACJI postrzegają w Kościele Katolickim, począwszy od wojen religijnych, a skończywszy na raku macicy.

Nazwa edytuj

Partia ta pierwotnie nazywała się APP „Racja”, potem kolejno:

  • APP;
  • APPR;
  • APP RACJA;
  • RACJA;
  • RACJA PL.

Powodem takiego działania były najprawdopodobniej częste wizyty komornika w siedzibie partii.

Członkowie partii edytuj

Naliczono 8 (słownie: ośmiu) członków RACJI, oraz jednego honorowego, choć akurat tutaj jest sprawa niejasna, gdyż jest to partia lewicowa (jak sama nazwa wskazuje) i honor mają w Cenzura. Członkami partii są:

Jak widać, wszyscy są funkcyjnymi, a gdy zabrakło funkcji, to, zgodnie z zasadami wyznawanymi przez członków, resztę zrównano do poziomu wiceprzewodniczącego. Może kiedyś przyjdą lepsze czasy i wszyscy dostaną wyższe zaszeregowanie? Albo wyższy wyrok?

Członkiem honorowym jest znana tu i ówdzie Maria Szyszkowska.

Program partii edytuj

Celem tej partii jest walka o racje polskiej lewicy. Na przykład żywnościowe, gdyż jak powszechnie wiadomo, polska lewica świeci dziurami na łokciach, a kiedy przechodzi się koło ich nędznych lepianek, to można ogłuchnąć – tak bieda piszczy!

Przykładem takiego zagłodzonego, wręcz lewicowego nędzarza, jest Ryszard Kalisz, a także Józef Oleksy czy Aleksander Kwaśniewski. Och, długo można by było! Wszyscy ci ludzie żyją w wielkiej nędzy i niedostatku, i należy ich bronić przed plugawymi karłami klerykalnej reakcji, co czynią członkowie RACJI.

Akcje RACJI edytuj

Członkowie RACJI biorą udziały w tzw. „Paradach Równości”. Zwykle jest to 20% udziałów, co i tak jest niebagatelną sumą. Oczywiście – całą tę sumę zużywają na jak najbardziej szczytne cele!

Uczestniczą również w Manifach, choć z mniejszym powodzeniem. Każdego z członków RACJI przebija swym niepowtarzalny wdziękiem i urodą Kazimieha Szczuka.

Organ prasowy edytuj

Organem prasowym RACJI jest Wamp – są oczywiście: Fakty i Mity. Ponadto członkowie RACJI mają do dyspozycji wiele organów. No, może poza oliwskimi, bo ich Gocłowski pilnuje.

Zobacz też edytuj