RBL.TV

RBL.TV (początkowo Rebel:TV) – polska stacja muzyczna emitująca, jak to określają rock i alternatywę, co mija się z prawdą. Jej emisję rozpoczęła firma 4fun Media dnia 14 grudnia 2009. Dnia 23 lipca 2014 stacja została wchłonięta przez czarną dziurę i zmieniła nazwę w Mjuzik TV, zaś od 25 czerwca 2015 roku kanał zmienił nazwę na 4fun Hits, jednak profil stacji nie uległ zmianie.

[edytuj] Ramówka

  • All Time Killers – pasmo, w którym, jak nazwa wskazuje, miały być nadawane klasyczne rockowe kawałki. Niestety, wbrew założeniom spotkanie tam klasyka rocka, np. Led Zeppelin, Iron Maiden, Queen, Ramones graniczy z cudem, a grane kawałki to nie rockowe klasyki, tylko denna alternatywa i komercyjny rock dla nastolatek.
  • Morning Shot – różni się od reszty ramówki tym, że jest rano. Grana muzyka to jak zawsze pseudo-alternatywa.
  • No More Plastic – od reszty programów różni się tym, że leci praktycznie cały czas, a oprócz komercyjnego rocka i pseudo-alternatywy puszczany jest plastic, którego już nikt nie chce na 4funie, a mogą to wcisnąć na RBL®.
  • Nu Shouts – tu puszczana jest tylko pseudoalternatywa. Dodatkową opcją jest możliwość „chatowania na ekranie” przez SMS. Co ciekawe, nikt nie chce tam pisać, a jedyne posty są pisane przez moderatora, by nie wyszło, że nikt nie pisze.
  • Nu Shouts Chart – jak powyżej, ale tu jest dodatkowo ranking, co hipsterskie nastolatki wybrały w głosowaniu. Warto nadmienić, iż głosowanie przeprowadzane jest na Facebooku, gdyż nikt nie wysyłał SMS'ów, a nie chcieli fałszować wyników.
  • Chill Me – to samo co zawsze, ale trooochę wooolniej.
  • Alternativi – pasmo przeznaczone na alternatywę, czyli nic innego niż zwykle.
  • Polish Power – tu już mniej alternatywy, dużo tam hip-hopu, więc ciężko się ogląda.
  • Monografia – emitowane są tu klipy wybranego wykonawcy. Czasem można trafić na coś dobrego, ale teledyski są nagrywane do tego, co się sprzedało, nie co jest naprawdę dobre, więc rewelacji się nie spodziewaj.
  • Rockfiller – jeden z nielicznych (2) programów, które czasem „da się oglądać”. Tu prawie nigdy nie ma alternatywy (!), i do tego są dość dobre zespoły rock/metal.
  • Heavy Load – wbrew zapewnieniom klasyków tj. AC/DC, Iron Maiden jest tam jak na lekarstwo, ale jest to pasmo pozytywnie wyróżnia się na tle ramówki RBL, a nawet polskiej telewizji muzycznej.
  • Nice&Easy – bardzo podobny program do No More Plastic, z różnicą, że utwory tam mają „lepszą” jakość, której tak samo nie ma jak w utworach z NMP.
  • Wojny Klipów – program umożliwiający głosowanie małolatom na swoje ulubione utwory, jednak co odcinek, to (prawie) te same teledyski. Nuda.
  • Suck My Duck – kolejny program różniący się od reszty tym, że jest nocą. Grany jest rock przez alternatywnych i wschodzących muzyków.
  • Kapitan Bomba i Przyjaciele – godzinne pasmo z animówkami typu Kapitan Bomba, Agent Tomek i Generał Italia.
  • Troo – kreskówka o emowatym chłopaku, szukającym w Pochlastowie akceptacji, jednak z marnym skutkiem.

[edytuj] Hipokryzja

Zapewnienia stacji są czystą hipokryzją. Mówią oni, że są stacją alternatywną, a z alternatywą mają tyle wspólnego co Józek z demokracją.
W paśmie „No More Plastic” emitowany jest plastic, którego nikt nie chce oglądać na 4funie, a na co maja jeszcze licencję.

Nasze strony
Przyjaciele