Rada Europejska

Matka Chrzestna Europy

Podium Rady Europejskiej – od lewej obecny szef RE, po prawej poprzednik, a po środku sterująca marionetkami

Rada Europejska – jedna z instytucji Unii Europejskiej zajmującej się wyznaczaniem kierunków jej rozwoju i polityki w myśl niemieckich poradników na temat budowy imperialnej i silnej Europy. Często mylona z Radą Unii Europejskiej, o której niewiele wie i z Radą Europy, która służy tylko do dołowania Białorusinów. Przez długi czas szefem Rady Europejskiej byli głównie premierzy państw europejskich, ale program budowy Europy jednej prędkości wymusił zmianę – od pewnego czasu Niemcy wystawiają swoich kandydatów z byłych germańskich kolonii – na razie zaszczyt ten przypadł politykom z Belgii oraz Kaszub.

[edytuj] Ważniejsi przewodniczący Rady Europejskiej

  • Gerhard Schröder – pierwsza połowa 1999 roku. Oczywiście urząd trafił do Niemca, gdyż w Generalnym Gubernatorstwie do władzy trafili Polacy. Niezbyt mu się tam powodziło, co zaowocowało wyżyciem się w późniejszych latach, głównie poprzez interesy z Gazpromem.
  • Silvio Berlusconi – druga połowa 2003 roku, organizator wielkich imprez dla 15 członkowskich państw.
  • Tony Blair – najpierw druga połowa 1998 roku i zbijanie bąków, potem druga połowa 2005 roku. Wówczas urząd objął, by opóźnić atak polskich inżynierów na Londyn. Ostatecznie zdecydował się na promocję największego pachołka Anglii jako raju dla polskich i litewskich pracowników.
  • Angela Merkel – oficjalnie od 1 stycznia do 30 czerwca 2007 roku, nieoficjalnie do dzisiaj. Jako prawdziwa Niemka walczyła z polskim patriotycznym rządem poprzez wykorzystywanie narzędzi Rady Europejskiej.
  • Nicolas Sarkozy – prezydent Francji, od sierpnia do grudnia 2008 roku szef RE. Niczym się nie wyróżnił, a urząd objął tylko dlatego, by skończyć miesiąc miodowy z Carlą Bruni.
  • Herman Van Rompuy – belgijski sprzedawczyk, wróg Polski, najpewniej także jaszczur z kosmosu. W ramach idei zmniejszania różnic wśród państw członkowskich wspierał kryzys gospodarczy oraz wymusił na Grecji i Portugalii zniżenie się do poziomu Polski i Rumunii. Ostatni szef RE uczestniczący w rozmowach Grupy Bilderberg.
  • Donald Tußk – niemiecki polityk, który za swoje zasługi rządził w Generalnym Gubernatorstwie. Poza tym znany piłkarz, który w marcu 2017 roku, w meczu o wszystko puścił tylko jedną bramkę.

Nasze strony
Przyjaciele