FANDOM

Ten artykuł znajdziesz na nowej Nonsensopedii [[pl:Raper|tutaj].

Andrzej opowiada nam historię swojego życia!

Najlepszy raper na świecie

Lech Roch Pawlak clip (Żeli papą)

Lech Roch Pawlak clip (Żeli papą)

Rap to styl życia!

Ostr

Wschodnioeuropejski typ rapera

Raper – dukający i sepleniący gość, noszący obwisłe spodnie i za duże podkoszulki. Najlepiej, żeby był czarny, bo wtedy, gdy jego płyty nie będą się sprzedawać, będzie mógł mówić o rasizmie. Dla lepszego efektu nosi tysiące korali swojej babci, kajdany i pedalskie bejsbolówki lub nie. Dla lepszego efektu (oczywiście jeśli spełnia warunek bycia czarnym) powinien przetopić całe złoto przez lata kradzione przez swych przodków w kopalniach i wsadzić je sobie w mordę w postaci złotych zębów. Polecane jest także noszenie na szyi wielkiego, wypasionego zegra ściennego. Żeby być full wypas musi pić, gwałcić i ćpać. Ciągle ma nową dziewczynę i czapeczkę. Lepszy od cesarza bo ma styl i smak. Szanujący się raper umie rapować nawet we śnie i myśli tylko o rapie. Od hiphopowca różni się tym, że robi rap, a go nie słucha. Jako ciekawostkę można dodać, że jeśli po angielsku powiemy „rejper” (zamiast „raper”), wyjdzie „gwałciciel”.

Polski raper edytuj

Info Główny artykuł: polski hip-hop

Koleś, który myśli że jest taki „och i ach”, że może mieć wszystkie laski i że jego rymy są najlepsze. Z reguły nawija o swojej trudnej przeszłości, zajebiście trudnym życiu i o nim samym. Najczęściej chodzi w powyciąganych dresach, myśląc, że to taki odjazd (jednak nie jest dresiarzem). Typ wschodnioeuropejski koniecznie z kaszkietem (cyklistówką) na głowie.

Amerykański raper edytuj

Info Główny artykuł: amerykański rap

Ma tonę błyskotek, które nakłada sobie nawet na zęby i myśli, że to jest cool. Uwielbia napalać się na nieskazitelnie piękne laski obrobione w Photoshopie.

Dekalog rapera XXI wieku edytuj

  1. Nie będziesz miał innych muzyk przed rapem.
  2. Nie będziesz witał ziomala innymi zwrotami niż te.
  3. Pamiętaj, abyś nosił czapkę.
  4. Czcij dresy swoje i czapkę swoją.
  5. Nie zabijaj ziomów swoich.
  6. Nie oszczędzaj (metali, punków, kujonów, gejów).
  7. Kradnij ile wlezie (najlepiej bity), jak nie widzą.
  8. Nie rymuj fałszywego świadectwa przeciw ziomalowi swemu.
  9. Nie pożądaj laski ziomala swego, gdy on jest w pobliżu...
  10. ...ani żadnych dresów, które jego są (najwyżej buchnij te same ze skate shopu).

Galeria edytuj

Zobacz też edytuj