Reaktor termojądrowy

Reaktor termojądrowy – wynalazek polskich uczonych ze światowej sławy uczelni – Uniwersytet Pruszcza Gdańskiego imienia Lasów Pomorza. Pracował nad nim zespół następujących soczyście pomorskich uczonych:

  • Siemowit
  • Siemomysł
  • Ziemowit
  • Światowid

[edytuj] Historia budowy

Pewnego dnia trzech pogańskich książąt z cholernie mrocznych lasów pomorza postanowiło jakoś zostawić po sobie ślad w swojej pogańskiej krainie. A że Germanie z zachodu i Rusini z wschodu kopsnęli się z giry i postanowili rozedrzeć naszą wspaniałą mroczną ojczyznę na dwie części, to zaiste było im śpieszno. Zebrało się trzech chłopa i zaczęli dumać. po trzech miesiącach dumania uznali, że nic nie wydumają. Wtedy wzięli swoje gitary, bębny i zagrali „Odę do wszystkich mrocznych bóstw lasów pomorza”, prosząc o natchnienie. Wtedy zszedł do nich Światowid i rzekł „Aby żyło się lepiej, niech się stanie reaktor termojądrowy”.

[edytuj] Reperkusje

Gdy potężna i wszechmocna natura zorientowała się, że z tego będą same kłopoty, ze swą zielona jarzeniówką mistrz Yoda kopsnął bandę Słowian do silosu, który był metalowy. Tak naprawdę powstali Pagan metale.

Crystal Clear app kservices To jest tylko zalążek ahtykułu z dziedźyny technyky. Jeśly nie posiadasz żadnej wady wymowy – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele