Reginald Arvizu

Reginald Quincy „Fieldy” Arvizu (ur. 2 listopada 1969 w Bakersfield) – amerykański członek zespołu KoЯn. Miłośnik muzyki afrykańskiej i rapu. Jest hipsterem, ponieważ jako jedyny członek KoЯna jest leworęczny.

[edytuj] Wczesne lata

Gdzieś w Stanach była sobie szkoła, do której chodził młodzieniec imieniem Reginald. Był on tam uważany za innego, bo miał dredy. Było to jego wiecznym dylematem. Z tego też powodu wpadł w depresję, a przez to zaczął grać na gitarze[1]. Chciał się w ten sposób odstresować i znaleźć jakieś hobby, jednak granie na gitarze wydało mu się dziwne, więc przerzucił się na bas. Jak usłyszał brzmienie tego instrumentu, oj, jak się ucieszył… i przy tym został. Pochwalił się nową pasją rodzicom, a oni mu powiedzieli, że… nie ma to sensu i lepiej, żeby się uczył w szkole. Później grał w wielu zespołach wraz z Brianem Welchem i wtedy zaczęła się ich przyjaźń[2]. Co dziwne, chodził do szkoły i tam poznał jeszcze takich chłopaków jak James Shaffer, albo David Silveria. Tak byli zafascynowani muzyką, że postanowili zrobić kilka dem, i z tego wszystkiego wyszedł jakiś dziwny zespół zwany L.A.P.D.. Później, ten stwór przemutował w Creep, a po dojściu kolejnego dziwaka Jonathana, którego ukradli innemu zespołowi, w znany nam dzisiaj KoЯn.

[edytuj] Późniejsze lata

Po zdobyciu sławy i światowego sukcesu Fieldy postanowił wydać jakąś hip-hopową płytę Rock 'n Rollowy Gangster, która jest o szkolnych latach, kiedy to kradł z kolegami bułki ze szkolnego sklepiku[3], co uczyniło go gangsterem. Jego ksywa „Fieldy” wzięła się z jakiegoś żartu, którego i tak nie zrozumiemy. Mówi się, że jego dredy ograniczają mu widoczność. Fieldy założył jakiś zespół z nigga raperem zwany StillWell. W 2009 wydał książkę Zdobyć Życie: Moja podr…Nie ma sensu tego pisać, której i tak nikt nie czyta. Jak każdy inny gitarzysta, korzysta on z gitary firmy Jebanez[4], a swoją nazwał K5[5]. Jedynym śladem, jaki mu został z przeszłości, są dziary wykonane przez nieudolnego Freda.

Przypisy

  1. Z negatywnym skutkiem dla naszych uszu.
  2. Z negatywnym dla nas sku… Już to pisałem? Eeeech…
  3. O ile taki wtedy był
  4. Dlaczego wszyscy z nich korzystają?
  5. Jakież to romantyczne…
Nasze strony
Przyjaciele