Reptilianie

Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy
Hillary Clinton official Secretary of State portrait crop

Jaszczur

SsssSSS sssSS sss!

Podsłuchana przez FBI sekretna rozmowa prezydenta G. Busha

W dzisiejszym wydaniu dziennika w telewizji ABC widziałem, jak Barack Obama zaczął przekształcać się w reptilianina, lecz ONI szybko puścili reklamę!

Tropiciel spisków o tym, co zobaczył w wiadomościach dnia 31.02.2010 roku

Reptilianie (Jaszczuroludzie, Kosmiczne jaszczury, Wężojaszczurowaci) – wedle nieinteligentnych ludzi inteligentne stworzenia rządzące światem za pomocą spisku NWO, o którym informacje posiadają jedynie nieliczni teoretycy spisków, jak na przykład David Icke.

[edytuj] Reptilianie w Biblii

Wszystkie starożytne księgi, w tym Biblia, odnotowują niezwykły wkład istot gadoidalnych w rozwój ludzkości. Wąż pojawiający się w ogrodzie Eden to reptilianin dokonujący zaszczepienia w ludziach gadziego pierwiastka dającego im poznanie dobra i zła.

[edytuj] Na naszej planecie

Występowanie reptilian na naszej planecie zostanie niebawem naukowo udowodnione, ponieważ oni rządzą światem. Moment ujawnienia (Disclosure) będzie zdarzeniem nie do zniesienia dla wielu ludzi, dlatego reptilianie chcą go możliwie opóźnić. To jest im na łapę.

Spokojnie!
Smutni panowie w garniturach nie przyjdą, jeśli nie przeczytasz informacji wyżej.
Te niżej możesz czytać.
Wielki brat przebacza
Illuminati Seal FNORD! 
Ten artykuł jest zbyt bliski PRAWDY!
Zapomnij o tym co tu przeczytałeś lub przygotuj się na pranie mózgu bądź eliminację.
Nasze strony
Przyjaciele