Reunion (album)

Reunion
Reunion
Słodkie barokowe aniołki. Gdzie mi z tymi zębami?
Wykonawca Czarny Szałas
Wydany 20 października 1998
Nagrywany 4-5 grudnia 1997
Gatunek heavy metal
Długość w sam raz
Wytwórnia Epicka
Producent Thom Panunzio, Bob Marlette
Następny Album Lata Dio
Poprzedni Album Zabroniony
 
Reunion (1997) – album live grupy Black Sabbath. Pierwszy i jedyny po ponownym przyjęciu do grupy Ozzy'iego. Dzięki temu na wersji filmowej możemy podziwiać Osbourne'a podpierającego się na mikrofonie z powodu niemożliwości utrzymania postawy stojącej. Mimo tej niedoskonałości zespół dostał nagrodę za wykonanie Iron Mana nagrodę Grammy. Zapewne tylko dlatego, że Osbourne zrezygnował z podpierania się na statywie od mikrofonu w czasie jej wykonywania. Album zawiera też dwa nowe nagrania studyjne, jak również jedyne nagranie koncertowe Sabbath Bloody Sabbath w wersji z wokalem Ozzy'iego.

[edytuj] Lista ścieżek

  1. War Pigs
  2. Behind the Wall of Sleep
  3. N.I.B.
  4. Fairies Wear Boots
  5. Electric Funeral
  6. Sweet Leaf
  7. Spiral Architect
  8. Into the Void
  9. Snowblind
  10. Sabbath Bloody Sabbath
  11. Orchid/Lord of This World
  12. Dirty Women
  13. Black Sabbath
  14. Iron Man
  15. Children of the Grave
  16. Paranoid
  17. Psycho Man – nowa piosenka. Ozzy odkrywa tutaj prawdę o swojej duszy i wyjawia słuchaczom drzemiącą w nim żądzę mordu. W rzeczywistości jednak ten facet mógłby zabić najwyżej komara. O ile by trafił, rzecz jasna.
  18. Selling My Soul – nowa piosenka. Szaleństwa Osbourne'a ciąg dalszy. tym razem twierdzi, że słyszy głosy w głowie, które każą mu sprzedać duszę Ruskowi z bazaru. Zaskoczony Szatan wyraził z tego powodu głębokie ubolewania. W tej piosence na perkusji nie gra Bill Ward, a jedynie maszyna perkusyjna.

[edytuj] Twórcy

Nasze strony
Przyjaciele