FANDOM

Robotnikpracownik fizyczny zajmujący podpieraniem się łopatą lub kilofem. Najczęściej występuje w dużych skupiskach na terenie Polski.

Przedstawiciel gatunku najczęściej męskiego; stworzony do instalowania misek ustępowych, noszenia cegieł i picia po lub w pracy.

Zwykle osobnik ten wydaje dwa razy więcej, niż zarabia. Prokreacja może odbywać się praktycznie w każdych warunkach, poczynając od ciasnej kanciapki na budowie, poprzez schody kuchenne własnego domu, na remontowanej alei kończąc. Dzięki temu robotnicy są w swych domach otaczani przez rozwrzeszczane gromadki dzieci, niekoniecznie swoich, domagających się wszystkiego, zawsze i wszędzie. W życiu zawodowym robotnik jest traktowany jak muł dzielnie wypełniający rozkazy natrętnego szefostwa. Robotnika cechuje nieugiętość, wytrwałość, wybuchowość i miłość do alkoholu, jak każdego zresztą Polaka. Ciekawostką jest fakt, iż co trzeci nie ukończył gimnazjum.

Polski Hydraulik wykadrowany To jest tylko zalążek artykułu o zawodach. Jeśli harujesz w tym zawodzie od młodości – rozbuduj go.