Rock and Roll (państwo)

Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy fikcyjnego państwa. Zobacz też Rock and Roll – gatunek muzyczny; Rock and Roll – utwór Led Zeppelin.

Rock and Roll – kraj położony nad Morzem Śródziemnym, obecnie graniczący z Bluesem, Country oraz Federacją Metalu i Zjednoczonymi Stanami Rocka.

Flaga RnR.png

Flaga Rock and Rolla

[edytuj] Informacje ogólne

W Rock and Rollu panuje monarchia konstytucyjna, królem Rock and Rolla, mimo swojej śmierci, jest Elvis, który podobno dalej żyje. Choć obywatele coraz rzadziej twierdzą, że grał Rock and Roll'a.

Stolicą Rock and Rolla jest Memphis – miejsce urodzenia króla tego państwa – Elvisa.

Wice-szefami są tu Angus i Malcolm Young'owie, którzy uparcie grają hymn „It's A Long Way To The Top If You Wanna Rock'n'Roll” („Trzeba Iść Długo Na Zachód, By Dojść Do Rock and Rolla”).

[edytuj] Historia

LocationMacedonia.png

Położenie na świecie

Mapa RnR.png

Podział terytorialny.

Rock and Roll powstał około 1950 roku (z powodu wojny w Wietnamie nie zachowały się żadne dokumenty wskazujące dokładną datę) podczas rewolucji w państwach Blues i Country. Kilka lat wcześniej duża grupa ludności z tych krajów zbuntowała się, po kilku powstaniach powstało autonomiczne państwo Rock and Roll. Państwo miało się dobrze, lecz prawdziwy rozkwit nadszedł gdy królem został Elvis, wtedy państwo bardzo rozszerzyło swoje granice, lecz po śmierci króla nastąpiły następne rozpady w państwie. Pewna grupa ludności utworzyła prowincję Rock (później przemianowaną na Zjednoczone Stany Rocka), inna – Metal (przemianowana później na Federację Metalu). Obecnie Rock and Roll jest małym państewkiem, większość z jego ziem zostało przyłączone do Zjednoczonych Stanów Rocka i Federacji Metalu.

[edytuj] Gospodarka

Gospodarka opierała się głównie na wydobyciu czarnej substancji, z której wyrabiało się winyle, w górach Rock and Rolla znajdują się wielkie złoża winylium. Teraz gdy substancja ta nie jest aż tak potrzebna więc Rock and Roll popadł w kryzys gospodarczy.

[edytuj] Znane osobistości:

Nasze strony
Przyjaciele