Rodzinka.pl

Natalia Boska

Natalia Boska podczas wyjaśniania, że z Hanką nie ma nic wspólnego

Rodzinkaliberalowie

Prawdziwa Rodzinka.pl

Bogu dzięki Hanka żyje! Tylko czemu założyła nową rodzinę i zmieniła nazwisko?

Emeryt podczas oglądania Rodzinki.pl

O boshe, dziś piontek! Będzie Tomuś i Kacperek :x

Typowa nastolatka przed obejrzeniem nowego odcinka Rodzinki.pl

Skajpa, mamo! Nie mówi się skajpaja, tylko mówi się skajpa, rozumiesz?!

Kultowy cytat z serialu

Śmiech Kacpra miota każdym jak Gestapo Żydem

Eksperci o śmiechu Kacperka

Tyle tu polskości co mięsa w parówkach

Normalny widz o serialu

Rodzinka.pl – polskie lokowanie produktu, zawierające serial. Opowiada o rodzinie, która żyje za pensję francuską w polskich warunkach. Największe dzieło propagandowe Tuska i UE po zaśmieceniu Rancza. Jak w każdym kicie hicie TVP, tyle tu prawdy, co mięsa w parówce, lub etanolu w czeskiej wódce. Wcześniej emitowany był w środę, lecz stado nauczycieli niepotrafiących upilnować nastolatek, które dostały orgazmu w środę na widok Musiała poleciło, by ekscytowały się w dniu, w którym nie ma lekcji. W ten sposób emisję serialu przeniesiono na piątek.

[edytuj] Tytuły odcinków

Boscy przy pomniku

Boscy przy dosyć nietypowym pomniku

Tytuły odcinków są bardzo dwuznaczne i promują u dzieci podteksty seksualne. Taki zwykły odcinek siódmy miał tytuł Jedna kobieta, czterech facetów, co jest dosyć dwuznaczne i prowadzi do materiałów na temat rozmnażania ssaków naczelnych.

[edytuj] Fabuła odcinka

Fabuła odcinka jest praktycznie zawsze taka sama, tylko zmienia się ubiór głównych bohaterów. Przed czołówką jest wspominanie starych dobrych czasów. Po czołówce następuje walka z małolatami, którzy chcą spóźnić się do szkoły, później mamy sceny z odrabianiem lekcji, gadki o zacofaniu technicznym rodziców, którzy od 3 miesięcy nie wymienili sobie telefonów komórkowych i komputerów, stos scen Tomusia i Magdy, śmiech Kacpra i krzyki Natalii. No i oczywiście zakupy w sieci sklepów Alma! Odcinek zawsze kończy się kolacją oraz scenami łóżkowymi (tzn. scenami, w którym Kuba i Kacperek leżą słodko w łóżku).

[edytuj] Bohaterowie

Rodzina Boskich

Boscy przy zdjęciu. Radość dzieciaków wynika stąd, że zarabiają więcej pieniędzy od ciebie

Ludwik z Rodzinki

Ludwik próbuje odbić Magdę od syna

Śmiech diabelnego dziecka00:14

Śmiech diabelnego dziecka

Śmiech diabelskiego dzieciaka

  • Ludwik Boski – szczerbaty architekt o niskim poczuciu humoru. Jest erosomanem. Był zawiedziony, bo jego pierworodny nie wyCenzura1 dziewczyny z osiedla. Grany przez Karolaka (a jakże, kogo się spodziewaliście?). Ciamajda oraz pantoflarz. Na wszystko ma bezstresowe porady. O dziwo, pracuje w domu, podczas gdy jego żona jedzie do biura. Nosi badziewne okulary i podnieca się swoim starym Commodorem.
  • Natalia Boska – sfingowała swoją śmierć w wypadku, zmieniła trochę image, nazwisko, zmyśliła o sobie historię, wbiła na stałe do Ludwika i żyje sobie w serialu. Potrafi wydrzeć się tak, że ptaki w promieniu 200 km uciekają. Miewa stany depresyjne.
  • Tomek Boski – w tej roli polskie połączenie Roberta Parkinsona i Justyny Bimber – Maciej Musiał. Jego pierwsza dziewczyna była zwykłą murzynką, która trzymała za Legią Warszawą. Jako, iż wiedział, iż nie ważne kiedy, zawsze będzie w kakao, zerwał z nią i zaczął chodzić z Magdą.
  • Kuba Boski – wredny burżuj i kapitalista (w końcu uczy się w szkole prywatnej). Potrafi zjeść puste pudełko za 10 zł. Jako jedyny nosi ubrania z Croppa.
  • Kacper Boski – opętany dzieciak z charakterystycznym śmiechem rodem z piekła. Swoją specjalizacją próbuje pobić niezapomnianego Waldusia Kiepskiego, którego śmiech słychać na zdjęciu. Ma lepsze branie niż ty. Jedyny wiarygodny aktor w serialu.
  • Magda – od trzeciej serii aż się roi od niej. Dziewczyna Tomka, były pustak po resocjalizacji.
  • Marek – jedyny prawdziwy Polak w serialu – lubi piwo i ma wszystko w dupie.
  • Marysia – skrajna feministka uważająca siebie za inteligentną (robiła testy IQ dla sześciolatków). Niespodziewanie zachodzi w ciąże i jest w niej przez 4 kolejne sezony.
  • Rodzice Natalii – nowocześni dziadkowie, którzy robią zakupy internetowe w Żoliborzu.

[edytuj] Skajpaj

W pewnym odcinku Rodzinka.pl zareklamowała nową wersję programu Skype. Podczas pewnej kolacji, gdy dzieci tłumaczyły swoim dziadkom obsługę komputera, Natalia krzyknęła słynne „SKAJPAJ!”. Od razu nazwa zrobiła furorę w polskojęzycznym Internecie, nastolatkowie zmienili nazwę Skype na Skajpaj, a uczeni się zastanawiali, czemu Skajpaj jest tak popularny.

[edytuj] Śmiech Kacpra

Słynny śmiech Kacpra dla 90% widzów przypomina albo odgłosy z filmu Egzorcysta lub zepsuty rozrusznik od Jelcza. Dla pozostałej części widzów (czyt. nastolatków w wieku od 10 do 18 lat) przypomina słodki głosik, podczas którego można dostać dodatkowy orgazm. Niektórzy uważają, że dźwięki nie pochodzą z piekła lecz ze zwykłego polskiego domu, w którym emeryt dostał emeryturę większą niż 1200 zł i cieszył się z tego powodu.

[edytuj] Fani Rodzinki.pl

Musiał plakacik

Obowiązkowy element każdej nastolatki

  • Nastolatka – podnieca się Musiałem i małym Kacprem, zbiera wszystkie plakaty i inne unikaty z serialem. Opowiada na okrągło o serialu.
  • Nastolatekfapie przy scenach erotycznych.
  • Rodzic – ogląda, by się nauczyć, jak wygrać z dzieckiem w wojnie o argumenty.
  • Normalny widz – ogląda i zastanawia się, co ludzie widzą w tym serialu.
  • Niekryty Krytyk – myśli, że jak to obejrzy i skomentuje, to będzie fajny.

[edytuj] Jak rozpoznać nastoletnią fankę serialu

Fanka Rodzinki to:

  • Rozchichotane zwierzątko w wieku od 11 do 111 lat, najczęściej płci żeńskiej.
  • Zawsze korzysta z Skype Skajpaja.
  • Ma wszystkie plakaty, koszulki, gacie, kanapki z szpinakiem z podobiznami Maciusia lub Kacperka. Ewentualnie obu naraz.
  • Robi zakupy w Almie.
  • Ma oryginalne DVD z serialem.
  • Kupiła sobie siekierkę, by zabić Magdę i odbić Tomusia.
  • Na dzwonek ma śmiech Kacperka.
  • Każde zdanie rozpoczyna od Gdyby Tomek…
  • Kolekcjonuje stos zdjęć i trzyma je w albumach.
  • Uważa, że statystyczny Polak żyje jak w Rodzince, czyli ma cholernie płaski telewizor, 8 konsol, 8 komputerów, 20 komórek, meble z innego sklepu niż IKEA, kupuje mleko i bagietki w Internecie oraz nosi modne ciuchy za 800 zł.
  • Ogląda stare odcinki Ojca Mateusza, bo jedna z drugoplanowych ról należy do Maćka Musiała.

[edytuj] Dlaczego w Rodzince.pl nie ma nic z prawdziwej polskiej rodziny

Skajpaj

Scena z Skajpaju

  • Nigdy nie padły słowa kCenzura2, ja pCenzura2, jeCenzura2 to. Zaś słowo gCenzura2 i dCenzura2 padało wiele razy;
  • Tomek czyta Camusa i Szekspira;
  • Obchodzi się Halloween;
  • Dom nie ma ogrodzenia;
  • Dzieciaki za wyrzucenie śmieci dostają 15 złotych (kogo na to stać?);
  • Kupno homarów raz w miesiącu to nie jest luksus;
  • Nikt nie chodzi w kapciach, a w butach;
  • Tomek ma prezerwatywę, a jego ojciec był rozczarowany, że nie wyCenzura2 trzech dziewczyn, które zaprosił na noc;
  • Za pościelenie łóżka Kacper dostaje 20 zł;
  • 8-letni Kacperek wie już wszystko o seksie;
  • Natalia i Ludwik dali spróbować dzieciom alkohol.

[edytuj] Ciekawostki

  • Rodzice w każdym odcinku podają inny wiek swoich pociech.
  • Zawsze na początku odcinka oglądają album ze zdjęciami.
  • Natalia odkurza pokój w obcasach.
  • Wszystkie dzieciaki mają dziewczyny już w podstawówce. Chyba nie jesteś loserem i z tobą nie było inaczej?
  • Tomek potrafi zjeść kanapkę z szynką, majonezem i dżemem poziomkowym (poziomkowym, bo truskawkowy psuje smak).
  • Kuba chodzi po domu w czapce, nawet, gdy jest lato.
  • Natalia i Ludwik kiedyś uprawiali seks na schodach. Potem się zdziwili, gdy zobaczył ich Tomek.
  • Tomek zawozi brata do szkoły autostradą, chociaż kilkanaście odcinków wcześniej było mówione, że do szkoły mają 50 metrów.
  • Wszyscy chodzą po domu w butach.
  • Natalia i Ludwik w odcinku 20 kupili nową pralkę, lecz kilka odcinków później dalej stała w piwnicy poprzednia, chociaż mówiono, że nie płucze.
  • Ludwik w odcinku 8 mówi że ma 37 lat i 2010 rok, chociaż kilkadziesiąt odcinków później (2013) mówi, że urodził się w 1970 roku w Radomiu.
Nasze strony
Przyjaciele