Rosenrot

Rosenrot
Wykonawca Rammsztajn
Wydany 28 października 2005
Gatunek industrial metal
Długość minutę dłużej niż poprzednio
Wytwórnia Motór Music
Producent Jacob Hellner
Następny Album Völkerball
Poprzedni Album Reise, Reise

Rosenrot – piąty album studyjny kubeł na odpadki Rammsteinu wydany w październiku 2005 roku. Na płycie zawarte są utwory, które miały wejść w skład Reise, Reise, ale z powodu wydania tego albumu na dyskietce, nie zmieściły się. Chłopcy z R+, będący słynnymi w całym NRD ekologami stwierdzili, że pieniądze czas poświęcony na tworzenie tych utworów nie może się zmarnować, dołączyli do nich kilka nowych kawałków i wydali w komplecie z okładką przedstawiającą pancernik Schleswig-Holstein podczas bombardowania polskiej bazy na Spitzbergenie[1].

[edytuj] Tracklista

  1. Benzin – singiel mówiący o epidemii homoseksualizmu wśród personelu straży pożarnej, w teledysku pierwsza (i ostatnia!) w historii próba samobójcza polegająca na skoku z budynku, która nie zgromadziła żadnych gapiów.
  2. Mann Gegen Manngejowskiej propagandy ciąg dalszy, w teledysku 50 chłopa posiadających łącznie jedną parę damskich butów i skórzane stringi.
  3. Rosenrot – tu zaś mamy toksyczną miłość kobiety, alpinisty i kwiatka, umieszczonego nieszczęśliwie na jednym z alpejskich szczytów[2].
  4. Spring – utwór opowiadający historię młodego skoczka narciarskiego, który nie mógł się zdecydować czy skoczyć czy nie, po czym został zepchnięty. Z powodu remontu skoczni zawody odbywały się na moście.
  5. Wo Bist Du? – piosenka o szukaniu prawdziwej miłości w kamieniołomie.
  6. Stirb Nicht Vor Mir – kolejna miłosna piosenka, tym razem w połowie po angielsku i w połowie śpiewana przez jakieś wyjące babsko z Teksasu.
  7. Zerstören – utwór o uczuciach targającymi żołnierza Wehrmachtu podczas Powstania Warszawskiego.
  8. Hilf Mir – ciężkie jest życie piromana, zwłaszcza gdy ogień nie może się zdecydować czy go kocha, czy nie.
  9. Te Quiero Puta! – ostatni singiel, opowiada o pracy wraz z prostytutką na plantacji cytryn.
  10. Feuer und Wasser – krótka relacja z plaży nudystów, bawiących się w wolnym czasie we wtykanie sobie fajerwerków do narządów rozrodczych.
  11. Ein Lied – podziękowanie dla fanów zespołu, którzy zdołali wytrwać do ostatniego utworu.

Przypisy

  1. Będącą bardzo niegościnną wyspą – noce polarne, mrozy i zakaz spożywania alkoholu...
  2. Więc chodzi pewnie o mech...

Nasze strony
Przyjaciele