Rozmowy w toku

Bartek Rozmowy w toku

Program uczy zazwyczaj zakompleksione osoby podrywu

Maria rozmowy w toku

Maria też była w programie

Jestem starsza od mojej matki

Przykładowy problem w Rozmowach w toku

Agata, zmieniam o tobie zdanie. Jesteś normalna!

Typowy widz Rozmów w toku po obejrzeniu w programie jakiegoś debila

Jeśli masz dużą pupę z okrojonym cellulitem, zadzwoń!

Rozmowy w toku chcą z ciebie zrobić debila

– Dlaczego nie zgłosiłeś tego na policję?
– Wiesz Ewa, ja nie lubię wywlekać swoich problemów przed obcymi

Inteligentna rozmowa Ewy z gościem

– A czy powiedziałaś Markowi, że go zdradzasz?
– Nie! I mam nadzieje, że się nigdy nie dowie, w sumie skąd miałby o tym wiedzieć?

Kolejna inteligentna rozmowa

Co to kCenzura2 jest?

Normalny widz podczas oglądania Rozmów w toku

Rozmowy w tłoku toku – polski talk-show, w którym Ewka Drzazga rozmawia z osobami, przy których ameba jest w stanie skonstruować broń jądrową. Jest to jedyny program w telewizji, który robi z poważnych tematów jaja.

[edytuj] Przebieg odcinka

Ewka omawia, o czym będzie odcinek. Zaprasza byle osobę z ulicy (która za 50 zł. dała z siebie zrobić błazna) i opowiada o swoim trudnym życiu. Komentuje co jakiś czas psycholog i objaśnia, o co chodzi gościowi trudnymi słówkami z psychologii. Następnie jest jakiś pokaz, pytania ludzi itd. Czasami zaprasza się kolejną osobę. Przebieg podobny jak wcześniej. Ewka coś wyjaśnia, zaprasza osoby, które chcą się wyżalić i ośmieszyć i żegna się z widzami. I tak zawsze.

[edytuj] Gość

Typowy gość w programie to nastolatek, który ma życiowe problemy (kiepski problem/brak perspektyw na życie/kompleksy/pryszcz na ciele) i za 50 złotych pozwolił sobie na robienie kretyna. Czasami znajdzie się starsza osoba, która po prostu chciała sobie dorobić do renty lub emerytury. Pomimo różnic wieku, każdego uczestnika w Rozmowach w toku cechuje IQ wynoszące mniej niż 70 punktów oraz jest pokraką i ciamajdą.

[edytuj] Przykładowi goście

Kopernik Rozmowy w toku

Kopernik też był w programie

Aleksandra Rozmowy w toku

Kuba już się boi

Kurvinox w rozmowach

Jak nie z Polski, to z dalekich krańców kosmosu tu przylatują

  • Małgosia, 19 lat – 5 dni temu była o krok od utraty dziewictwa na dyskotece, ale chłopak przestraszył się i uciekł.
  • Marcin, 25 lat – jeśli mama mu nie przypomni, że ma się umyć, chodzi śmierdzący.
  • Łukasz, 26 lat – co wieczór musi strzec lodówki, żeby jego żona nie wyjadała kiełbasy.
  • Iza, 19 lat – kiedy będzie już sławna, wynajmie sobie osobistego ochroniarza i kupi różowego Jaguara.
  • Mateusz, 20 lat – kiedy wraca pijany, Patrycja każe mu zjeść cebulę, żeby zabić zapach alkoholu z ust.
  • Diana, 26 lat – tydzień po operacji szalała na dyskotece i urwała sobie sutek.
  • Radek, 25 lat – „Podziękuj rodzicom, że Cię zrobili” – to jego sprawdzona bajera na laski w dyskotece.
  • Zuzia, 17 lat – przed wyjściem na dyskotekę przez dwie godziny bierze prysznic, żeby zmyć z siebie zapach obornika.
  • Paweł, 27 lat – marzy o tym, żeby się podpalić i trochę przypiec.
  • Krzysiek, 21 lat – szuka pracy 20 minut dziennie, a kiedy ma zły humor – szuka krócej.
  • Beata, 54 lata – odgraża się mamie, że jeżeli nie odwoła klątwy, to zrobi kupę na jej grób.
  • Arnold, 43 lata – jest uzależniony od bigosu na świńskim ryju.
  • Ferdynand, 62 lata – twierdzi, że w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z jego wykształceniem.
  • Marian, 68 lat – zamiast seksu z żoną woli oglądać telewizję.
  • Mateusz, 24 lata – koleżanka znalazła na półce w jego pokoju zdechłego chomika i zwymiotowała.
  • Piotrek, 25 lat – podrywa dziewczyny na: Włocha, maratończyka, biznesmena albo dziadka powstańca.
  • Donato, 50 lat – według niego, gdyby kobieta była inteligentna, byłaby mężczyzną.
  • Ula, 63 lata – od mężczyzny oczekuje dobrego seksu i remontu jej mieszkania.
  • Tomek, 23 lata – jeździ tirem, wkręca dziewczynom, że jest kuzynem Cristiano Ronaldo.
  • Kasia, 32 lata – kupiła córce pierwsze szpilki w wieku 2 lat.
  • Łukasz, 26 lat – prawiczek, z panią w agencji towarzyskiej rozmawiał o pogodzie.
  • Patryk, 19 lat – bezrobotny absolwent gimnazjum, kocha swojego laptopa.
  • Kamila, 18 lat – nie pracuje, nie uczy się, chce zostać króliczkiem Playboya.
  • Justyna, 20 lat – często rozmawia z biżuterią, zanim ją kupi.
  • Tomek, 15 lat – uważa się za szoguna który nie jest gejem.

[edytuj] Publiczność w programie

Program posiada pewną publiczność, której głównym zadaniem jest zadawanie trudnych pytań oraz oklaski. Publiczność często składa się z emerytów, którzy dostają szału na widok gościa, rodziców, którzy także zadają trudne pytania, by pomóc swoim dzieciom oraz studentów, którzy również zadają trudne pytania, by mieć jeszcze większą bekę.

[edytuj] Prowadząca

Jestem człowiekiem, powtórzę to po raz drugi i też ulegam emocjom. Wiem, że nie mogą one w trakcie programu przysłonić jasności widzenia. Po programie zawsze zostaje we mnie cząstka tego kogoś, z kim rozmawiałam.

Ewa podczas opowiadania, jak ciężka jest jej praca

Praktycznie od samego początku prowadzącą jest Ewa Drzyzga (legendy mówią, że przez krótki czas tę rolę pełnili Anna Maruszeczko i Ewa Bakalarska). Zawsze ze swoimi krótkimi kruczoczarnymi włosami, białymi spodniami i tabliczką, na której ma pytania pełni swoją trudną misję. Trudną, gdyż ciężko opanować pokłady śmiechu na widok zwykłego nastolatka, który musi opowiedzieć o swoich problemach.

[edytuj] Fan Rozmów w toku

  • Emeryt – ogląda, by zostać poruszony problemami.
  • Rodzic – ogląda, by nauczyć się, jak bezstresowo pomóc dziecku.
  • Nastolatek – ogląda serial, by podnieść sobie samoocenę.
  • Normalny widz – ogląda, by się pośmiać.

[edytuj] Krytyka i kary finansowe

Rozmowy w toku są często krytykowane za powielanie stereotypów, rozmowy o seksie z nieletnimi, szerzenie debilizmu na terenie Polski itd. Kryzys nastąpił w 2011 roku, kiedy to KRRiT najeCenzura2 300 tys. złotych kary [1]. Uczestniczki programu opowiadały, że uprawiały seks z wieloma mężczyznami, w takich miejscach jak budka ochrony, dyskotekowa toaleta, winda czy klatka schodowa. Jedna z nich mówiła, że seks jest dla niej potrzebą fizjologiczną, taką samą jak jedzenie, oddychanie czy picie; dlatego w potrzebie sięga po mężczyznę, który akurat jest pod ręką. Jako że niektóre odcinki są o wiele bardziej dziwaczne, uznajemy kare za nieważną.

[edytuj] Zobacz też

Przypisy

Nasze strony
Przyjaciele