FANDOM

PechowiecBrian

Typowy[1] rudy

Kopniak Norrisa

Jedyny rudy, który może ci wpierdolić

Rudy, rudy się żeni…

Big Cyc o rudym

Rudy – jeden z najpopularniejszych osobników, rzekomo należący do ludzi. Jest istotą niechcianą i zagrożoną wyginięciem.

Pech rudego edytuj

Od niepamiętnych czasów rude osoby miały pecha. Na przykład w starożytnym Egipcie palono takiego rudzielca, żeby dać go bogowi Ra jako ofiarę.

Podobnie postępowano w średniowieczu z samicami rudych. Uważano bowiem, że są to wredne wiedźmy, które należy spalić w świętym ogniu i wysłać tam, gdzie ich miejsce. Ewentualnie przeprowadzano test – zanurzano je na dno rzeki – gdy umierała i się topiła, była niewinna, a jak nie, co się wprawdzie nigdy nie zdarzyło, była wiedźmą.

Poza tym rudych niegdyś uważano za krwiopijców i tępiono ich krzyżem, czosnkiem i taką grubą książką.

Dzisiaj natomiast rudy ma pecha przede wszystkim w szkole, gdzie jest gnębiony przez większość kolegów z powodu koloru swoich włosów i tego, że najczęściej należy do osób znienawidzonych przez większość uczniów.

Dlaczego nikt nie lubi rudych edytuj

Powszechnie wiadomo, że rudy jest osobą nielubianą, a nawet znienawidzoną. Jest on bowiem wredny, fałszywy, chytry i zwykle posiada odstraszającą twarz, która często ma piegi.

Osoby lubiące rudych edytuj

Strohballen

Przykładowi rudzi edytuj

Ciekawostki edytuj

  • Rudzi ludzie nie mają duszy;
  • Rudy to po angielsku ginger;
  • Powyższe słowo ma też inne znaczenie, gdyż ginger to również gej;
  • Rzekomo dużo rudych kobiet jest lekkich obyczajów i lubi wykonywać pewną grzeszną czynność;
  • Większość rudych nie wychodzi na słońce, gdyż albo mają bardzo jasną cerę, albo naprawdę są wampirami;
  • Rudych jest tak mało, że za sto lat mogą wyginąć.

Przypisy

  1. Na dodatek pechowy