Rush (album)

Rush
Rush self titled
Okładka albumu – nic specjalnego
Wykonawca Pośpiech
Wydany marzec 1974
Gatunek hard rock
Długość za krótki
Wytwórnia Anthem(a dokładniej to Moon, ale nieważne)
Producent żadnego nie mieli
Następny Album Leć w nocy

Rush (1974) – pierwszy album zespołu Rush. Po kilku latach grania kawałków innych zespołów postanowili nagrać płytę. Nikt nie chciał jej wydać, więc zrobił to kolega zespołu – nie przeszkodziło to jednak temu, że album zrobił furorę w Kanadzie... choć nie na długo.

[edytuj] Lista utworów

  1. Finding My Way – Gedzio znalazł kogoś, kogo długo szukał i ostrzega go, że nadchodzi.
  2. Need Some Love – a tu znudziła mu się samotność i wszędzie szuka towarzyszki swego życia.
  3. Take a Friend – kawałek o tym, że życie bez przyjaciół jest kijowe i poleca znalezienie takowych.
  4. Here Again – ktoś napisał dużo smutnych piosenek i ma tego dosyć. Twierdzi, że już nigdy się nie zmieni(cokolwiek miałoby to znaczyć).
  5. What You're Doing – autor wścieka się na kogoś, kto robi wszystko źle.
  6. In The Mood – kawałek, który można skrócić do jednego zdania: Chodźże waćpanna, będziem się chędożyć.
  7. Before and After – coś o różnicach pomiędzy przyszłością i teraźniejszością, nie wiadomo za bardzo jakich.
  8. Working Man – piosenka, w której z niewiadomych przyczyn zakochały się ówczesne rozgłośnie... Traktuje o jakimś gościu, który tylko pracuje, pije i narzeka, że ma kiepskie życie.

[edytuj] Wykonawcy

  • Geddy Lee – wokal prowadzący, bas
  • Alex Lifeson – gitarki, troszki wokalu
  • John Rutsey – garki, troszki wokalu

Nasze strony
Przyjaciele